luni, 3 august 2015

Preferatele lunii *IULIE*


In luna lui Iulie am descoperit cateva lucrusoare care mi-au inseninat zilele mai mult posomarate decat insorite cum ar trebui sa ele sa fie. Le-am indragit si inca le folosesc pe toate pana la epuizare.

BIODERMA Photoderm MAX Spf 50+ Light Colour. Mi-am cumparat aceasta crema cu protectie solara in vacanta cand am fost in Romania. Am reusit sa mi-o iau din Farmacia Tei, asta ca sa nu fiu dezamagita in cazul in care nu imi place. Dar spre surprinderea mea, mi-a placut si inca o folosesc zilnic. Sunt zile in care nu o aplic decat aceasta pe ten si sunt gata de plecare. Uniformizeaza nuanta tenului, nu lasa senzatia de gras, dar nici nu am observat o actiune anti-luciu cum este precizat pe ambalaj. Per total, nu cred ca este o alegere buna pentru o persoana cu ten gras. In zilele mai calduroase, zile in care nu ma machiam deloc am ales sa ma demachiez si sa reaplic protectia pentru prospetime dupa aproximativ 4-5 ore.
Sunt curioasa de varianta Clear pe care am vrut sa mi-o cumpar initial, insa cedez cu usurinta cand vine vorba despre Extra Care Non-Greasy Spf50 de la Paula's Choice care va primi in curand locul de cinste in rutina mea de ingrijire a tenului.


COLLECTION Eyes Uncovered - Nude Palette. Habar nu am de ce nu am mai pomenit aceasta paleta pana acum, chiar este un produs de machiaj de o calitate excetionala pentru pretul de 4 lire in Boots sau Superdrug. Se aplica usor, 6 nuante placute dintre care 2 mate si 4 usor sidefate. Am citit ca s-ar asemana destul de tare cu Naked Basics, dar nu pot sa afirm asta deoarece nu detin aceasta paleta de la Naked.



Inca un produs pe care mi l-am cumparat in vacanta in Romania. RIMMEL LONDON - Brow this way 002 medium brown. Mi s-a parut interesant si ieftin, l-am vazut in DM, mi-a placut si l-am luat. Nu am crezut ca mi se va potrivi asa de bine nuanta :) Si spre surprinderea mea imi plac atat pensula cat  si periuta din dotare pe care le folosesc de fiecare data cu acest produs.




Din categoria non-cosmetice, non-makeup fac parte urmatoarele produse. Primul este o pereche de Jeans sparti, taiati, decupati......Voi cum stiti ca se numesc genul acesta de jeans?
In Anglia a inceput de ceva vreme nebunia reducerilor. Am gasit aceasta pereche de jeans, singura pereche ramasa, exact marimea mea. Nici nu i-am probat:), erau redusi de la 35lire la ....5 lire. Abia astept sa ma mai duc prin Primark, iubesc acest magazin. La plecare din magazin am tras o cazatura zdravana de la care am ramas cu semne exact pe ......decupajele pantalonilor:)


Tot din Primark mi-am luat acest "plic". M-am saturat sa imi rup spatele cu geanta plina de inutilitati.  Mai ales vara cand mor de cald prefer sa reduc dimensiunea gentii la maxim. Aici imi incape cam tot de imi trebuie. Telefonul, cheile, cardurile, banii. Este cat palma, usor de manevrat, are o culoare calda si tare placuta.



Eu sunt mai degraba purtatoare de cercei sau inele sau bratari, la gat am mereu impresia ca ma sufoc. Dar mi-a placut prea mult acest finut accesoriu, nu am putut sa-l ignor. Doua lantisoare finute suprapuse, dintre care cel argintiu din interior este mai scurt decat cel vernil care vine pe exterior.


Telephone Wire Hair Ties sunt faimoasele elastice de par din plastic sub forma de fir de telefon :)
Acestea sunt foarte eficiente pentru ca nu se incalcesc in par, se indeparteaza foarte usor fara ati smulge vreun fir si fara ati lasa inesteticul semn de la elastic odata ce ti-ai desprins coada de cal. Sunt perfecte, le recomand!








SHARE:

Niciun comentariu

Trimiteți un comentariu

© Hahahanne's. All rights reserved.
Blogger Template Designed by pipdig