miercuri, 5 august 2015

Produse consumate


Ultima mea postare de genul a fost in Aprilie. Trebuia de atunci pana acum sa adun un sac de recipiente, insa nu s-a intamplat pentru ca atunci cand te muti, nu are sens sa iti cari si gunoiul dupa tine, sau? :) Intentionez ca de acum incolo sa rezerv cate o postare recipientelor goale la fiecare inceput de luna, astfel am si eu o evidenta la ceea ce folosesc si nici nu se aduna asa de multe. Asa pot sa imi si exprim atitudinea pro sau contra fata de fiecare produs.

SOAP&GLORY The Righteous Butter. Ador acest unt de corp. Are mirosul specific Soap&Glory, hidrateaza bine, se absoarbe rapid si nu ramai cu senzatia de unsuros pe piele. Il puteti gasi in Boots la pretul de 10 lire. Deseori, ca si acum de altfel, este la oferta toata gama lor 3 la pret de 2, cel mai ieftin produs e gratis. Abia astept sa mi-l recumpar impreuna cu doua produse (defapt sunt mai multe:) pe care vreau sa le incerc.


OGX Kukui Oil Shampoo. Un sampon bun, hidratant care mi se pare prea laudat pentru ceea ce face. Cred ca este destinat persoanelor cu un par mai aspru, bogat, care se incalceste repede sau pentru cei cu parul cret. 7 lire tot in Boots


BOURJOIS Healthy Balance - Pudra matifianta. Am reusit sa o sparg. Nu stiu cum si nici unde. Fapt este ca mi-a placut foarte mult si cu siguranta o voi recumpara pentru ca este usoara, nu arati ca si cand ai juca intr-o piesa de teatru si chiar tine sebumul sub control. O gasiti la orice stand Bourjois.


DERMA E- Overnight Peel. Acesta a fost cel de-al doilea flacon. Mai am in el pentru cateva intrebuintari. Mi se pare un produs foarte bun pentru acele persoane care vor sa isi imbunatateasca textura si aspectul tenului si sunt la inceputul experienei cu acizii AHA si/sau BHA. Nu sunt experta in domeniu, nici nu ma pricep, dar eu cu acest produs am inceput si mi-a mers tare bine. ATENTIE: folositi intotdeauna protectie solara pe timpul zilei atunci cand intrebuintati acizii precum AHA/BHA. Il puteti gasi pe Iherb.

THE BODY SHOP - Vitamin E Overnight Serum in Oil. 
Va las cu descrierea oficiala a acestui produs. Nu mai am de adaugat nimic:)

Uleiul din germeni de grâu este una din cele mai bogate surse naturale de antioxidant şi Vitamina E. Nici un alt produs din gama The Body Shop® Vitamin E nu conţine o concentraţie atât de mare de ulei din germeni de grâu. De asemenea, contine si un amestec de alte 6 uleiuri organice extrem de hidratante: germeni de grâu, floarea soarelui, jojoba, marula, susan şi soia, obţinute de la fermierii Community Fair Trade. Este ideal pentru toate tipurile de ten si poate fi utilizat în fiecare seară, înaintea cremei hidratante, sau ca tratament special pentru un boost de frumuseţe. Se aplică pe tenul curăţat şi tonifiat în prealabil.

Puteti gasi produsul in orice magazin TBS sau online aici 


Produsele PAULA'S CHOICE sunt cele mai bune, calitative si eficiente produse pentru ingrijirea tenului pe care le-am incercat pana acum. Si nu cred ca se va schimba asta prea devreme. Am mostre de la o gramada de produse, imi plac foarte mult si nu este unul macar care sa nu imi fi priit. Mostra de la Cleanser este singura care nu am aruncat-o, am terminat-o aseara :). Am observat ca fiecare mostra ajunge pentru 2-3 intrebuintari, exact indeajuns cat sa iti faci o parere despre produs. Plus de asta sunt convenabile cand nu stai prea bine cu bugetul:)

ULTRA PURS Shea Butter Hand Cream. Am mai pomenit cred ca crema asta de maini intr-o postare,nu mai stiu. Are un miros oribil insa este foarte hranitoare si buna. O mai foloseam seara inainte de culcare, chiar si lui Iulian i-a placut, insa el e mai mofturos si nu suporta mirosul ei medicamentos. Ah, si nu a costat decat 1lira.


DOVE Style+Care Cream Serum. O descriu ca pe o crema de par, se poate aplica atat pe parul umed cat si pe uscat, cea de-a doua varianta este si preferata mea. Da un luciu superb parului, mai ales celui inchis la culoare si il "parfumeaza" subtil cu parfumul Dove. Cu toate ca l-am iubit enorm, nu cred ca il voi recumpara tocmai pentru ca mi se pare ca merge mai bine pe un par castaniu/negru. 


ORIFLAME - Kohl Nude pentru interiorul ochiului. Nu pot sa spun ca e un produs prost, dar relatia mea fata de acest creion este.....Meh....nu imi trebuie. Il am de un car de ani, acum imi iau ramas bun pentru ca nu m-a impresionat.

TOO FACED -Shadow Insurance. Este primerul meu de pleoape preferat. L-am incercat pentru prima oara cred ca acum vreo 3 ani, de atunci suntem inseparabili. Urmeaza sa il tai sa mai scot ceva din el pana la o noua achizitie. Il recomand din sufle daca aveti pleoape uleioase ca ale mele. Este un produs mai scumput dar isi merita toti banii si va ajunge ....o vesnicie. Ei nu chiar, dar cred ca undeva la un an nu aveti probleme. Banii sunt justificati, ehhh?

RIMMEL LONDON Fix&Perfect Primer. Am terminat al doilea flacon. Imi place, il ador, il recomand. Punct.


GARNIER Ultimate Blends 1 Minute Treatment. Il aplic pe varfurile parului dupa fiecare spalare. Il folosesc pe post de balsam de par si nu ma mai satur de cat de eficient este, de parfumul lui demential. Il voi recumpara cu siguranta.


BALEA - Ulei demachiant. Eram ataaaat de curioasa de acest produs, abia asteptam sa ajung in Romania sa mi-l cumpar. Am al doilea flacon in baie, insa sincer......imi place mai mult cel de la Lóreal  - Miracle Cleansing Oil. Cred ca tine totusi de gusturi. Nu, nu spun ca nu este bun,ieftin, eficient, dar eu il prefer pe cel Lóreal.
100ml, 14 ron


BALEA - Solutie Micelara Ultra Sensitive. Un alt produs pe care mi-l doream odata cu sosirea in Romania. Mi-am cumparat numai un flacon cat sa am in Romania pentru ca nu mi-am carat dupa mine pe avion. Inca mai am un sfert din el, pentru ca nu il folosesc decat strict pentru ochi dupa demachiere.  Un produs bland, fara continut de alcool, 200ml pentru 15ron. Ieftin si bun!


Deodorante spray si deodorante cu bila. Cel de la GEROVITAL il ador pur si simplu si ma oftic ca nu mi-am cumparat mai multe :(. Cel de la SURE ( Rexona in Romania ) a fost spray-ul meu preferat pana sa-l descopar pe cel de la Gerovital. 
DOVE cu rodie, cred ca nici nu mai trebuie sa spun nimic. Il folosesc in nestire, cred ca va aparea in fiecare postare cu consumate. 
Deodorantele sunt pentru mine (sper ca si pentru voi) produse de ingrijire indispensabile. Totusi, nu stiu de ce, mi-e teama sa incerc produse noi. Mi-e teama sa nu fie eficiente, habar nu am. Voi ce deo imi recomandati?


BALEA  - Gel de curatare solubil in apa Ultra Sensitive. Il iubesc si ma oftic de mor ca nu mi-am mai luat unul :(( este atat de bland si delicat si nu ai nevoie decat de cantitatea unui bob de mazare.
Ideal pentru toate tipurile de ten, mai putin cel foarte uscat. Eu il folosesc atat dimineata cat si seara.
150ml pentru 15 ron :))


SALLY HANSEN - Polish Remover. Dizolvantul pentru oja preferat. 


Sunt curioasa ce voi reusi sa adun pana luna viitoare. 





SHARE:

Niciun comentariu

Trimiteți un comentariu

© Hahahanne's. All rights reserved.
Blogger Template Designed by pipdig