vineri, 7 august 2015

Parerea mea despre * MAYBELLINE Dream Flawless Nude*



Inca de cand s-a lansat acest produs in Ianuarie, m-a atras prin aspectul placut al ambalajului ombre. Imi doream mult sa vina cu o pomtita, ar fi fost ideal. Singurul minus pe care il atribui acestui fond de ten este tocmai aplicatorul. Nu-i vad rostul. Este un plastic in forma de lacrima la capat care capteaza  prea putin din produs. Oricum ai face, tot trebuie sa iti atingi tenul cu el, iar pentru o acoperire completa va trebui sa il reintroduci de nenumarate ori in sticluta, ceea ce nu mi se pare deloc igienic. Eu am ales sa torn putin cate putin din produs pe dosul palmii sau pe o paleta de plastic (atunci cand aleg sa folosesc o pensula).


Face parte din categoria fondurilor de ten lichide, care sunt preferatele mele pe timp de vara. Se spune ca se aseamana tare cu Giorgio Armani Maestro Fusion Foundation. Datorita formulei sale lichide se simte satinat pe ten, intra repede in piele iar finishul este unul usor pudrat.
Cred ca poate fi destinat chiar si unui ten gras sau combinat, insa cel uscat ar avea nevoie de o hidratare extra inainte de aplicare. Tinde sa scoata usor in evidenta zonele uscate.
Este diponibil in 7 nuante, toate insa cu un subton galbui.

Rezistenta este buna, nu oxideaza pe tenul meu, nu dispare de pe fata, nu necesita sa fie fixat cu pudra. Metoda mea de aplicare este cu degetele, dupa care il asez usor cu un buretel umed. Deoarece am grija sa imi hidratez tenul foarte bine seara, dimineata aplic numai protectia solara inainte de fondul de ten. Am incercat sa aplic si o crema hidratanta insa tenul se ingrasa prea repede si timpul pana cand pun mana pe un servetel matifiant se reduce semnificativ. 

Sunt obsedata de calitatea acestui produs low budget (8.99 lire pentru 20 ml). Este cel mai bun si cu rezultatul cel mai natural din categoria mass market pe care l-am incercat pana acum. Mi-as fi dorit sa fie usor mai matifiant, insa efectul se poate crea linistit cu un strat diafan de pudra pulbere. Acoperirea este usoara spre medie, ins a se poate aplica in mai multe starturi. Eu folosesc nuanta #10 Ivory. 



imediat dupa aplicare


La 4 ore dupla aplicare, munca prin casa si joaca prin gradina
Click pe poza si dati zoom, nu a fost editata deloc

Daca a aparut deja in Romania, dati acestui produs o sansa, veti ramane placut surprinse. Daca nu, il puteti gasi pe Boots unde acum e la oferta la 5.99 lire sau 2 produse Maybelline la 10 lire.

V-am tentat, ehhhh???
SHARE:

Niciun comentariu

Trimiteți un comentariu

© Hahahanne's. All rights reserved.
Blogger Template Designed by pipdig