marți, 10 februarie 2015

TAG: A-Z despre mine

Chiar daca recent am postat Get to know me, am dat peste un Tag dragut pe blogul lui Iguanitza si ma gandeam sa il fac si eu. Mi se pare simpatic si lejer pentru o seara destul de geroasa.

A
Age: 37 in martie
Allergic: Nope. Am o oarecare reactie la par de pisica, de aceea nici nu le suport dar nu stiu daca o pot considera alergie
Animal: nu, mi-ar fi placut a am un caine, dar....
Actors: Colin Farrell (ca aspect), Benedict Cumberbatch (cum joaca, dupa ce l-am vazut in The Imitation Game mi-a crescut admiratia si mai mult)

B
Birthday/Birth place: 2 Martie, Brasov
Best friend: una si buna


Body part on opposite sex: Gura in special dintii dar si mainile
Best feeling in the world: momentan este acela in care Jillian Michaels spune: "excelent job!"la terminarea nivelului 30 day shred :)
Best weather: diminetiile de vara sau dupa amiezile de primavara
Been in love: clar
Been on stage: da, cand eram copila
Believe in yourself: normal ca da
Believe in life on other planets: tot universul e plin de viata
Believe in miracles: YES
Believe in magic: Cred ca exista dar nu cred in magie
Believe in God: Da
Believe in Satan: Stiu a exista dar nu cred in el
Believe in Santa: niciodata nu am crezut
Believe in Ghosts/spirits: pai stiu ca exista Duhul Sfant si cred in El, restul nu ma intereseaza
Believe in evolution: As vrea sa cred in evolutie, numai ca vad mai degraba un declin decat o evolutie

C
Candy: Nope
Color: Burgundy
Cried in school: cine nu a plans la scoala? si daca spuneti ca nu, nu va cred
Chocolate/ Vanilla: se poate ambele?
Chinese/Mexican: Chinezesc
Cake or Pie: Cake
Countries to visit: Imi doresc sa vad Grecia, Australia, Mexic, Zanzibar si cate si mai cate.....

D
Day or Night: ambele
Danced: am doua picioare de stanga si mai sunt si din lemn
Danced in the rain: un fel de n-ar mai fi, dar DA
Danced in the middle of the street: Da, cand am terminat liceul, eram bauti de numa


E
Eggs:  Ohhh DA, oricum, oricand, oricat... chiar si cele de ciocolata :)
Eyes: imi plac mult ochii gri. Daca intrebarea era legata de ai mei, sunt caprui
Everyone has: parti bune, cel putin asa vreau sa cred si libertatea de a alege
Ever failed a class: Nu

F
Full Name; Hannelore
First thought waking up: Thank God I am alive and healthy
Food: Indian
Fruits: cam din toate, cat mai exotic cu atat mai bine ( in afara de Kaki)

G
Greatest fear: viteza prea mare ( sau ce consider eu a fi viteza prea mare)
Giver or taker: Giver
Good luck charms: nu cred in noroc

H
Hair color: Natural este blond inchis cenusiu, acum sunt saten inchis ciocolatiu
Height: 1,60 m ( si ce ma mai oftic....)
Happy: JA
How do you want to die: I will never die
Hate: minciuna, profitorii, prefacutii

In guys/girls
Eyes: caprui
Hair color: nu blond, mai ales la tipi
Height: nu conteaza
Clothing style: casual
Characteristics: simpatic, amabil, sincer....

I
Ice crem: Italian ice-ceam, pistacchio si pepene galben
Instrument: chitara

J
Jewerly: momentan imi plac inelele cat mai finute



K
Kids: Sonia, 4 ani
Keep a journal: jurnal nu, dar imi notez evidente despre evolutia mea ( mi-am schimbat alimentatia si fac sport zilnic si vreau sa slabesc)

L
Love: 

Letter: Ohhh ce pacat ca nu se mai practica
Love at first sight: Nu spun ca nu exista, dar .....chiar la prima vedere, pe bune????

M
Milk flavour: exista asa ceva?
Movie: cam din toate in afara de Horror si cele deocheate ( nu ma incanta cu nimic)
Marriage: Da, 30 mai 2009
Mc sau KFC: momentan nici una, dar daca chiar trebuie atunci MC

N
Number of piercings: zero barat (not for me)
Number: nu inteleg ce se vrea aici ...:)
Nickname: Hack,  Banane :)

O
One wish: Sa imi gasesc un job de milioane ( nu sa fac milioane ci sa fie de milioane)

P
Place you'd like to live: oriunde e vesnic cald si soare si sa am si o plaja pe aproape

Q
Questionnaires: nu imi plac

R
Reason to cry: daca cumva se intampla ceva cu cineva drag mie......nu ma pot abtine

S
Song: acum imi place mult Labrinth-Jelous 



Shoes size: 37,5-38
Slept outside: Da, cand eram mai tanara obisnuiam sa mergem in gasca pe munte. Mi-e dor....
Shower daily: ce intrebare....normal ca da
Sing well: da, dar mereu e loc de si mai bine
Scientist need to invent: o masinarie care sa detecteze oamenii falsi de la prima silaba (as fi prima care ar cumpara-o)

T
Time for bed: in mod normal intre 10 si 11 pm (ca nu se intampla mereu, e de asteptat)
Thounderstorms: Daca sunt foarte puternice ma inspaimanta dar nu exagerat. Acum trebuie sa o linistesc pe Sonia, deci nu-mi permit sa imi fie frica:)
Touch your tongue to your nose: iacs

U
Understanding: depinde de context, inteleg orice situatie, dar daca am de-a face cu invatatul a ceva mai complicat atunci understanding e mai greu

V
Vegetable you hate: nu cred ca exista
Vegetable you love; Imi plac ciupercile (dar nu pleurotus) de mor si vinetele si rosiile cherry plum si baby spanacul si......

W
Weakness; sunt prea naiva si cred orice
When you grow up: cred ca la varsta mea ma pot considera deja grown up
Who makes you laugh the most; prietena mea, Iulia
Worst feeling: Cand cineva drag e bolnav si te simti neputincios
Where do we go when we die: dupa fapte si rasplata, fiecare dupa merit
Walk with a book on you head: stiu ca ajuta foarte mult la postura si se foloseste la antrenamentele balerinelor

X
X-Ray: Ohoooo, cate am mai facut.....

Y
Year it is now: 2015

Z
Zoo animal: panther
Zodiac sign: Pesti








SHARE:

8 comentarii

  1. Nice TAG,le-am citit pe amandoua si mi-au placut ,puuuup,mi-a placut intrebarea cu dansul :)))))) :-P

    RăspundețiȘtergere
  2. Mi-a placut :D!! O sa il preiau si eu

    RăspundețiȘtergere
  3. Draga meaaaaaaa!!!! M-am emotionat! Te puuuup si imi e dooor de tine !!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Te-am surprins, haa? M-ai facut sa zambesc usor cand ti-am vazut comment-ul. Si eu pup si de dor........ce sa mai zic.....

      Ștergere
  4. Imi plac la nebunie tagurile, uite asa am mai aflat ceva nou despre tine.

    Pupici,

    http://culore.blogspot.ro/

    RăspundețiȘtergere
  5. Si mie imi plac tare de tot si cred ca urmatoarea postare va fi tot un TAG :)

    RăspundețiȘtergere

© Hahahanne's. All rights reserved.
Blogger Template Designed by pipdig