vineri, 27 februarie 2015

BARRY M - Pit Stop


Mereu mi-am dorit sa am o oja gri opaca. Ei bine, am reusit sa imi cumpar una recent din colectia proaspat lansata de Barry M.

Este vorba despre PIT STOP din colectia Speedy Quick Dry.



Nuanta acestei oje este destul de greu de descris. Cu toate ca pare un simplu gri, odata aplicata pe unghii parca se schimba ceva la ea. Acum pare gri, apoi parca e un stone, dupa iti da impresia ca ar avea si irizeuri mov. Oricum ar fi imi place foarte mult.

Consistenta este destul de lichida tinand cont ca este o oja cu uscare rapida. Sper sa si ramana asa si sa nu isi schimbe consistenta in timp. Sa nu mai spun ca are pensula lata, se usuca repede si nu formeaza bule deloc.Perfect!

Eu am aplicat-o in doua straturi care au rezultat intr-o nuanta perfect opaca. Imaginile de mai jos sunt facute astazi dupa trei zile de la aplicare. Am folosit totusi si un top coat ( Sally Hansen Insta-Dri) pentru ca mi l-am cumparat recent si vroiam sa-i testez eficacitatea.









SHARE:

Niciun comentariu

Trimiteți un comentariu

© Hahahanne's. All rights reserved.
Blogger Template Designed by pipdig