vineri, 6 martie 2015

Parerea mea despre MAYBELLINE- Lash Sensational


 Am descoperit aceasta mascara intr-un supermarket din orasul in care stau, undeva prin mijlocul lui Ianuarie. Fiind un produs abia lansat mi-a atras atentia imediat pentru ca a fost foarte strategic amplasat incat nu puteai sa nu-l observi. Deh, marketing-ul asta.....Nu mi l-am cumparat pentru ca, desi era la reducere eu visam sa il gasesc mai ieftin.
Apoi am intrebat pe Facebook daca l-a incercat cineva si am ajuns la concluzia ca, ce-i facut de mana mea e bine facut. Nu zic ca nu iau in calcul alte pareri, dar avand experiente placute cu mascara de la Maybelline in trecut am zis ca merita. Nu-i vad sensul sa ma avant la un Max Factor acum, mascara care ma costa undeva la 11GBP cand il pot avea pe acesta cu numai 6GBP.

De ziua mea m-am avantat putin prin magazine, iar Maybelline - Lash Sensational a ajuns cu mine la casa de marcat.

L-am folosit zilnic, imi place mult pentru ca de la prima aplicare genele mele arata mult mai definite, prind forma curbata chiar si fara a folosi clestisorul in prealabil si o pastreaza pe timpul intregii zile.
Separa genele bine, nu le simti incarcate. Am citit chiar pareri unde se zice ca nu ar avea miros. Parerea mea este ca orice produs cosmetic are miros, eu cel putin il simt la orice produs. Acest rimel miroase a rimel, dar nu are un parfum in el. Sper ca ma fac inteleasa :)

Consistenta este una foarte buna, mi se pare usor mai groasa decat cea a lui Collossal Go Extreme. Pare a fi deja folosit ceva vreme pentru ca se alica perfect.:))
Daca acum imi place atat de mult, cu timpul, cand se mai "usuca" va fi cu siguranta noul meu preferat.
Peste zi imi ajunge un singur strat, deoarece negrul rimelului este unul indeajuns de intens, cel putin pentru blondele mele aproape invizibile ( genele mele le consider destul de lungi, iar la volum nu mai visez cum o faceam inainte, nu imi mai place machiajul incarcat) . Pentru un machiaj mai elaborat cred ca doua starturi sunt mirifice.
Este un produs care m-a surprins extrem de placut de la prima aplicare. Il recomand din suflet si purtatoarelor de lentile de contact. Pretul recomandat in Romania ar fi de 38 ron.

Imi cer in avans scuze pentru calitatea pozelor, nu am avut lumina buna si nici nu ma pricep sa-mi fac selfie :)
Cum vi se pare? L-ati vazut deja prin magazine in Romania? Ati dori sa il incercati?


stg nerimelat / dr.doua straturi


stg.un strat / dr. doua straturi


SHARE:

Niciun comentariu

Trimiteți un comentariu

© Hahahanne's. All rights reserved.
Blogger Template Designed by pipdig