miercuri, 25 martie 2015

30 Beauty Questions Tag



Am fost nominalizata pentru acest Tag de catre Lorena si a fost ca o gura de aer proaspat. Nu am mai postat de mult pentru ca ....din nou.....m-am mutat la Londra si schimbarea, mutarea, stresul si toate cele si-au spus cuvantul. Am preferat sa dorm in putinul timp liber ca sa adun forte noi.

Asa ca, Lorena, iti datorez tie faptul ca am iesit din hibernare :)

1. Do you remember your first makeup item?
Sper sa nu ma lase memoria, dar din cate imi aduc aminte, eram la liceu cand mi-am cumparat primul meu fard duo de la Rimmel London. Nuante neutre, normal. Ar trebui sa mi-l recumpar pentru ca imi place si acum la fel de mult ca atunci....


2.Describe your perfect mascara. Have you found one that fits your specifications?
Daca mi s-ar fi pus intrebarea aceasta acum jumatate de an as fi raspuns: volum, volum maxim, volum gen "gene false". Acum, tot ce imi  doresc de la o mascara este definire, naturalete, fara gogoloante, fara bucatele pe obraz, sa reziste o zi intreaga si sa se demachieze usor.  Am avut ocazia sa incerc Clinique High Impact Mascara si mi-am zis : this is the s..
Definire, alungire, negru intens, toate cele...


3.What kind of coverage do you prefer from foundation?
Odata cu varsta, tenul devine mai tern, mai uscat, etc. Nu imi mai doresc acoperire maxima, poate chiar si cea medie deja o consider prea mult. Nu mai sunt genul Colorstay. Acum imi plac fondurile de ten usoare, lichide care sa uniformizeze nuanta tenului fara ca sa incarce, care sa il pot aplica si in mai multe "straturi" la nevoie.

4. Favorite High End Brand
Nu am un favorit dar daca ar fi sa aleg, cred ca m-as opri la Chanel.

5.What cosmetic brands have you always wanted to try but still haven't?
Bobby Brown si Charlotte Tilbury. 

6. Favorite drugstore brand
Cred ca sunt mai multe. Fiecare brand are cate ceva care imi place si mi se potriveste. Maybelline, Lóreal, Sleek, Barry M, ...

7.Do you wear fake eyelashes?
Nu, nu port pentru ca nu este ceva ce mi se potriveste. Am purtat la un revelion si ...ma bucur ca nu am poze :)

8. Is there any kind of makeup you can't leave the house without?
Nu sunt o persoana care sa ma machiez zilnic, pentru ca nu imi place sa imi incarc tenul. Ma machiez numai daca chiar este necesar. Insa niciodata (cand ma machiez) nu renunt la fondul de ten si mascara.

9.What is your most cherished beauty product?
Daca este vorba de produse pentru machiaj, atunci pot spune ca este mascara. Mereu am 4-5 bucati in casa. Minim :)

10. How often do you shop for makeup? Do you like to pick up an item here and there or get loots of goodies at once?
Ce intrebare....oare careia dintre noi nu i-ar place sa iasa din magazin cu plasele? Hmmm? Careia? Mie una da, dar pentru ca bugetul ma limiteaza intotdeauna, ma multumesc sa imi cumpar din cand in cand cate ceva, pe langa cele de uz continuu 

11. Do you have a "beauty budget" or you spent freely?
Cred ca ar fi mai ok sa imi impun un buget, dar pe de alta parte poate ca nu am mereu nevoie de ceva. Asa prefer sa imi cumpar cand imi place sau gasesc ceva interesant.

12.Do you utilize coupons, reward cards and sales when you shop for cosmetics?
De cand sunt in Anglia da, incerc sa aflu cat mai multe detalii si ma folosesc de ele pentru ca merita. Aici reducerile sunt reduceri si chiar se simte la buzunar.

13.What type of product do you buy the most?
Cred ca mascara si fondurile de ten sun primordiale 

14.Is there a brand that you absolutely can't stand?
Da, din pacate nu suport produsele Farmasi. Nu imi plac, nu mi se potrivesc, nu le suport.

15. Do you avoid certain ingredients in cosmetics like parabens or sulfates?
Nu ma pricep la ingrediente dar incerc sa evit alcoolul si parfumul.

16.Do you have a favorite place to shop for makeup?
Boots urmat de Superdrug

17. Do you like trying new skincare products or do you keep a certain routine?
Imi place sa stiu ca am o rutina de urmat si imi place sa vad rezultate, dar la fel de mult imi place si sa testez produse noi.

18. Favorite bath and body brand?
The Body Shop este pe primul loc momentan urmat de Lush si Palmer's

19. If you could only buy from one brand, which brand would you choose?
Chanel, cu siguranta



20. What brand do you think has the best packaging?
Imi plac mult ambalajele de la Tarte si Benefit. Nu stiu cat sunt de bune/rezistente insa. Iar cel mai elegant mi se pare Chanel, normal:)

21. Which celebrity always has great makeup?
O admir mult pe Jessica Alba pentru ca poarta mereu un machiaj cat de cat  natural. Impecabil!

22. Do you belong to any online makeup communities.
Sunt si eu in cateva grupuri pe Facebook :)

23. 5 Favourite Beauty Gurus
Lisa Eldrige
Caroline Hirons
Wayne ( Gossmakeupartist)
Anna ( Vivianadoesmakeup)
Nic & Sam (Pixiwoo)

24. Do you like multifunctional products like lip and cheeks stains?
Nu imi plac, dar daca sunt plecata si nu am alta varianta recurg si la astfel de trucuri

25. Are you clumsy in putting makeup?
Nu, in general ce imi pun in minte imi iese, mai putin cand vine vorba despre codite la liner:)

26. Do you use makeup base/primer for the eyes?
De cand am incercat penru prima oara Primerul de la Too Face Shadow Insurance nu imi lipseste din casa. Il folosesc la fiecare machiaj.

27. How many hair products do you use on a typical day?
Din cauza umezelii din Anglia folosesc zilnic un produs anti-electrizant. Cu toate ca am firul gros, tot intampin aceasta problema zi de zi. Altceva nu imi place sa aplic pe par ca sa nu il incarc ( si nici nu imi place) decat la ocazii cand il aranjez mai deosebit.

28. What do you apply first, concealer or fondation?
Fond de ten

29. Do you ever consider taking makeup classes?
Da, mi-a place sa invat de la cei enumerati la #23

30. What do you love about makeup?
Personal consider ca un machiaj bine realizat ar trebui sa arate cat mai natural. 
Machiajul trebuie sa scoata in evidenta frumusetea naturala. 
Less is more.
Imi plac ritualul machiajului
Iubesc sa plimb pensulele moi pe fata

Dau si eu leapsa mai departe catre: AndreeaCameliaAlexandra si oricine isi doreste sa o preia.






SHARE:

Niciun comentariu

Trimiteți un comentariu

© Hahahanne's. All rights reserved.
Blogger Template Designed by pipdig