joi, 19 februarie 2015

Sezoane, Seriale, Episoade...


Cred ca este imposibil ca cineva cu acces la internet sa nu urmareasca macar un serial preferat.
Ei bine, in momentul de fata nu am unul ci 10 preferate. Daca stau sa analizez mai bine defapt sunt 8 in total pe care le astept cu sufletul la gura, restul de doua le urmaresc dar nu-i nimic tragic daca ratez vreun episod.

Nu sunt genul SCI-FI, Horror, XXX sau alte grozavii. Imi plac cele soft, usor de urmarit, imi place o drama usoara, sa ma tina si cu sufletul la gura dar sa nu ma agite prea tare, sa si rad o leaca daca se poate. Mofturi, nu gluma :)

In ordinea in care mi-au venit in minte, iata preferatele mele :

HOW TO GET AWAT WITH MURDER
L-am descoperit pe un afis mare cat toata cladirea in centrul Londrei. M-a atras titlul si l-am cautat imediat. Dupa primele episoade am stiut ca il voi urmarii constant.
Un grup de studenti la avocatura impreuna cu profa lor sunt implicati intr-o crima urata....


NEW GIRL
Am vazut episodul pilot la acest serial cu vreo doua saptamani in urma, dar am uitat de el. Aseara vorbind cu cineva mi-am adus aminte de el. Simpatic foc, hazliu, ma face sa rad. Este foarte usor de urmarit, un episod dureaza doar 20 minute.
Dupa o despartire nasoala, Jess o tipa destul de zurlie se muta intr-un apartamanet impreuna cu 3 tipi.......


REVENGE
Din cate imi aduc aminte stiu de acest serial inca din Romania, dar nu imi aduc aminte cum am dat de el. 
Emily, o tanara distrusa emotional isi pune ca scop in viata sa elimine pe toti cei care i-au distrus copilaria si tatal.

FOREVER
Acest serial l-a descoperit Iulian pe torrent. Mi-a placut tema si il urmaresc cu drag. Pentru cei carora le plac filmele gen CSI, il recomand.
Un barbat in varsta de 200 ani lucreaza ca legist la morga din NY unde incearca sa dezlege misterul blestemului imortalitatii sale


REIGN
Un alt serial pe care l-am descoperit in Londra. Imi plac acest tip de film, am urmarit si The Tudor's care insa  mi s-a parut usor indecent....
 The rise to power of Mary Queen of Scots



HART OF DIXIE
Un alt serial dragut si usor de urmarit. Saptamana trecuta nu a fost si chiar i-am simtit lipsa :)
Zoe,o doctorita din New York, accepta oferta din partea unui doctor sa se mute in Bluebell, Alabama si sa lucreze in cabinetul acestuia. Ajunsa acolo afla ca acesta murise si i-a lasat prin testament jumatate din cabinet


PERSON OF INTEREST
Am ajuns la sezonul 4 si nu m-am plictisit deloc. Initial m-am uitat la el pentru ca imi place Jim Caviezel dar apoi m-a captivat.
Un ex-asasin si un expert in calculatoare salveaza vieti via unui sistem de supravaghere care le trimite identitatea persoanelor aflate in pericol. Detaliile despre crime si criminali raman insa un mister. 


SCANDAL
Astazi trebuie sa apara un nou episod. Abia astept sa il vad pentru ca a luat o intorsatura neasteptata.
Casa alba, intrigi, aventuri, secrete .....


THE ORIGINALS
Cine s-a uitat sau inca se uita la The Vampire Diaries cu siguranta se uita sau ar trebui sa vada si acest serial.
Vampiri,  varcolaci, familie, conflicte, New Orleans......


THE VAMPIRE DIARIES
Nu cred ca mai are nevoie de prezentare. Mi-a placut enorm de mult cand a aparut, primele 4 sezoane au fost chiar faine, apoi a aparut inevitabilul......La fel ca si in cazul lui The Originals ma uit la el din obisnuinta sau ca nu am altceva la ce sa ma uit. Dar il urmaresc constant :)


Ce seriale imi recomandati? Care va place cel mai mult? Urmariti vreunul din cele care imi plac mie?

SHARE:

2 comentarii

  1. eu sunt genul horror vampiri zombi :) urmaresc walking dead,sleppy hollow - e chiar interesant ai putea sa incerci , originals, supernatural, arrow,vampires diares si z nation :) am urcarit si new girl dar pe la sez 2 m-am plictisit :)

    RăspundețiȘtergere
  2. New Girl l-am urmarit si eu si mi-a placut mult de tot :). Serialul meu preferat va ramane "Neveste disperate"...am suferit rau cand s-a terminat :))). Momentan mai urmaresc Pretty Little Liar si The Good Wife. Urmatorul pe lista e "Scandal" :*

    RăspundețiȘtergere

© Hahahanne's. All rights reserved.
Blogger Template Designed by pipdig