marți, 17 februarie 2015

BARRY M - Vintage Violet


Stiam de BARRY M inca din Romania dar nu am fost niciodata atat de curioasa incat sa vad ce calitate au produsele lor. Ajunsa in Anglia am observat ca este un brand de-al casei ( nu stiam asta pentru ca nu m-a interesat) destul de ieftin dar si foate apreciat. In postarea despre Noutati, v-am aratat si o oja nou achizitionata tocmai de la BarryM.

Am trecut pe la standul lor din Boots in cautarea noului Kit pentru contur, dar nu l-am gasit. Mi-au atras atentia numeroasele oje colorate din raft si m-am oprit sa le admir. Vintage Violet mi-a placut de cum am vazut-o si am si pus mana pe ea.

Este o nuanta foarte placuta de mov "murdar" - prafos care parca duce usor si spre un gri foarte inchis. Imi cer scuze, nu ma pricep prea bine in descrierea nuantelor :) dar se asorteaza perfect cu vremea mohorata din Anglia.

Oja am aplicat-o in doua starturi subtiri  peste o baza pe care am lasat-o sa se usce foarte bine in prealabil. Nu am folosit top-coat tocmai pentru a va arata ce luciu placut are. Imi cer in avans scuze pentru calitatea pozelor, lumina nu ma ajuta deloc.





 Recent s-au lansat noile Barry M Speedy Quick Dry, o gama cu nuante primavaratice, pastelate, imposibil de rezistat in fata lor. Priviti AICI cat de minunate pot fi. In curand voi da din nou atacul la stand, pentru ca primavara trebuie provocata sa vina odataaaaaaaaaaaaa!!!

Pret: 3.99 lire/bucata, produs in UK, 10ml
Rezistenta: fara top coat 4 zile, cu top coat chiar si o saptamana

Va place nuanta aleasa de mine? Dar din noua colectie, pe care ati alege-o?


SHARE:

10 comentarii

  1. Suuuuuperba culoare Henne,imediat mi-au sclipit ochisorii cand am vazut MOV :)))),pupicei <3

    RăspundețiȘtergere
  2. Ce draguta este! Nu am o asemenea nuanta de oja, o vreau! :))

    Kisses,

    ♥♥♥

    http://culore.blogspot.ro/

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Este foarte draguta. Eu am mai avut ceva asemanator in Romania de la Flormar, dar avea si ceva irizeuri aurii in ea. Asta e complet opaca.
      Pup si eu

      Ștergere
  3. De cand am vazut-o in postarea cu "noutati'' am admirat-o ...si drept dovada, nu m-a dezamagit. Este superba. As purta-o .

    COlectia noua...minunata...le vreau pe toate ,pe toate!

    RăspundețiȘtergere
  4. Mie mi-a sarit in ochi dintre zeci de nuante pe raft. Adevarul este ca am o slabiciune pentru nuantele mai "prafoase". Roz , gri, mov, nude de acest gen imi plac mult.
    Colectia noua, habar nu am ce sa aleg. In orice caz imi plac toate nuantele mai putin cea galbena si cea portocalie. Nu ma reprezinta deloc.

    RăspundețiȘtergere

© Hahahanne's. All rights reserved.
Blogger Template Designed by pipdig