joi, 13 august 2015

Pãrerea mea despre * L'OREAL Infallible 24h-Matte Foundation*



Sau  I've got you covered! Sah - Matte! cum îmi place mie să-l denumesc.

În momentul acesta am o slãbiciune pentru produsele de machiaj de la L'oreal. Nu-mi putea lipsi nici acest fond de ten, nu?


Este un fond de ten cu un finish mat care nu încarcã tenul, nu se simte pe piele, are o texturã medie cu acoperire mare şi este disponibil în  şase nuanţe. Eu port nuanţa 11 Vanilla care este relativ deschisã pentru mine în aceastã perioadã a anului. Se întinde foarte bine pe ten, îl pot blendui excelent atât cu degetele cât şi cu pensula. Finishul este perfect fãrã a mã face sã arãt ciudat.


În zilele mai reci - şi la Londra sunt destule :( - prefer sã îl combin cu un fond de ten mai luminos. Eu aleg Lancôme Teint Miracle în nuanţa 03 Beige Diaphane.


Cu toate cã este un fond de ten cu acoperire medie, cred cã poate fi liniştit considerat unul cu acoperie mare. Acoperã bine petele, cearcãnele (nu mai aplic deloc anticearcãn), coşurile sau orice alte chestiuni care dorim sã le ascundem. Îmi place pentru cã îmi acoperã foarte bine venişoarele de pe pleoape şi de pe nãrile nasului. Totuşi, dacã vã confruntaţi cu semne mai pronunţate pe ten cred cã puţin concealer e binevenit.

Tenul meu este unul mixt cu tendinţe de îngrãşare în zona T. Totuşi, când port acest fond de ten, îmi aplic pe ten şi o cremã hidratantã uşoara înainte de protecţia solarã, deoarece între sprâncene şi pe frunte ma lupt cu puţinticã uscãciune.

Nu îl recomand absolut deloc unui ten uscat tocmai din pricina matifierii.

L-am purtat gol numai cu SPF dedesupt, am încercat cu primerul de la Rimmel London, am incercat şi cu BB Cream-ul de la L'oreal-Nude Magique. În toate cazurile de mai sus finalul zilei a arãtat excelent. Puţin luciu pe centrul feţei, puţin glow, dar nimic deranjant.

Acum mai vreau atat Primerul matifiant din aceași gamă cat si Sprayul fixator care din păcate nu este disponibil încă în UK.

Pentru 6.99 preţ întreg, sau la oferta cumperi 3 plãteşti 2 în Boots (care livreazã şi în Romania) sau Superdrug.
SHARE:

Niciun comentariu

Trimiteți un comentariu

© Hahahanne's. All rights reserved.
Blogger Template Designed by pipdig