joi, 6 august 2015

Haul BOOTS


Pentru ca Boots livreaza mai nou si in Romania m-am gandit ca v-ar place sa vedeti cam ce mi-am cumparat la ultima vizita in magazin. Sincer va spun ca ma simteam putin nasol sa postez despre produse care in tara inca nu se gasesc sau chiar nu sunt disponibile nici dupa o perioada mai indelungata. Asadar, acum nu mai aveti nici o scuza, va place ceva.....puteti comanda :) Asta nu inseamna ca voi posta numai despre produse noi, nemaivazute in Romania. Dar intelegeti voi ce vreau sa spun,nu?

Daca intri in acest magazin, chiar si virtual, este imposibil sa nu iesi cu ceva. Musai ti se lipeste ceva de mana. Vesnicele oferte si sumedenia de produse noi lansate imi fac ochii sa se invarta ca un girofar. Pot linistita sa uit de mine cateva ore.
Am profitat de oferta de la Maybelline, cumperi un produs iar al doilea (cel mai ieftin) il primesti la jumatate de pret. Oferta la Revlon suna asa: Cumperi doua produse, primesti o oja la alegere cadou.
Iata ce mi-am ales eu:


MAYBELLINE Dream Flawless Nude #10 Ivory
De cand a aparut acest fond de ten in Ianuarie am tot cochetat pe langa el. Am asteptat linistita sa prind o oferta, dar mai mult decat atat am asteptat momentul in care sa merg singura linistita in magazin sa il incerc si sa am si bani in buzunar :). Un fond de ten lichid,matasos care se absoarbe rapid pe ten si lasa un finish usor pudrat. Pret 8.99 lire


MAYBELLINE Master Sculpt Contouring Palette #01 Light Medium
Paleta aceasta este creata pentru a contura trasaturile tenului. Am ales varianta cea mai deschisa pe care o voi folosi pe timp de iarna, insa mi-o voi cumpara si pe cea Medium Dark pentru vara. O prima impresie cand am aplicat-o pe fata, mai bine o defineau drept un Duo: bronzer cu iluminator. Insa nu imi pare rau pentru ca rezultatul este unul foarte natural si placut pe ten. Pret intreg 6.99 lire. Eu am platit jumatate de pret 3.49 lire


REVLON Colorburst Matte Balm #225 Sultry
De mult mi-am dorit un produs de buze de la Revlon. Da, nu am mai avut nici macar unul pana acum. Sultry il am in gand de ceva vreme. Am un carnetel in care imi notez pe categorii produsele pe care imi doresc sa le achizitionez si cand am vazut oferta in magazin, nu am mai stat pe ganduri. 
Pret 7.99 lire


REVLON #761 Scandalous
Si ojele Revlon au lipsit complet din dulapul meu. Aceasta nuanta este i-den-ti-ca cu Facets of Fuchsia,  tot de la Revlon.  Daca dati un search pe Google va veti convinge. Oricum, este vorba de o oja care se aplica defapt peste o baza mai inchisa, de preferat o oja neagra.
Pret 6.49 lire 

REVLON #585 Bohemian (nuanta aleasa cadou)
Nuanta ei turcoaz ma duce cu gandul la mare, ma face sa visez la o insula pustie cu o apa calda cristalina.......




Aveti si voi un carnetel cu un wishlist interminabil pe care il purtati de nebune cu voi? Pot sa il vad? Ce ati scris in el? 

Despre care produs sa scriu primul review? 


PS: Va rog sa imi iertati calitatea pozelor. Vremea la Londra a luat-o razna si nu reusesc nicicum sa fac o poza decenta.









SHARE:

Niciun comentariu

Trimiteți un comentariu

© Hahahanne's. All rights reserved.
Blogger Template Designed by pipdig