luni, 24 august 2015

Rutina mea de îngrijire *SEARA*



O postare de genul acesta am facut-o acum mai bine de un an de zile. De atunci s-au schimbat multe, am învățat să îmi observ mai bine tenul, să am grijă ce anume îmi aplic pe ten și să fiu mai receptivă la ceea ce îmi transmite el.

Nu vreau sa împart rutina mea de seara pe sezoane, pentru că în Anglia modificările de temperatură nu sunt așa de drastice precum în Romania. Aici bate vantul destul de des, iar apa este foarte dură. Deci hidratarea este prioritară.

Vreau sa spun pentru cei care nu știu, tenul meu în acest moment este unul mixt cu tendințe acneice în zona bărbiei. Dar cu rutina ce mi-am format-o în timp ( m-au ajutat enorm la aceasta Corina si Julie. Vă mulțumesc din suflet!!!), reușesc să țin problemele sub control, ba chiar să diminuez majoritatea lor. Nu sunt o expertă, nu am cunoștințe precum alte bloggerițe, însa momentan sunt mulțumită de această rutină și ma țin de ea cu sfințenie. Poate vi se pare aberant cate produse folosesc, dar vă invit să citiți în continuare, poate vă schimbați părerea :))

Primul lucru pe care îl fac, chiar dacă nu am folosit machiaj peste zi este să îmi demachiez ochii și buzele. Pentru aceasta folosesc soluții micelare precum cea de la BALEA- Ultra Sensitive sau GARNIER . Cand port un machiaj mai intens folosesc demachiantul de la RIMMEL LONDON - Just let it go. Aplic produs pe o dischetă, presez ușor pe pleoapa sau buze și las cateva secunde să se înmoaie machiajul.


Pentru demachierea eficientă a tenului îmi place să folosesc un ulei demachiant. În momentul de față folosesc cu spor  SKIN PERFECTION de la L'OREAL sau pe cel de la BALEA. Îl prefer totuși pe primul. Chestiune de gusturi sau obișnuință, hmm? Aplic acest produs cu degetele direct pe ten, masez ușor și clătesc cu un prosopel (întotdeauna unul proaspăt din dulap) înmuiat în apa fierbinte. Machiajul se dizolvă parcă instant, tenul se înmoaie puțin și e mai receptiv pentru ceea ce urmează. Următorul pas este ultimul din procesul de curățare. Folosesc un gel solubil în apă, mai am puțin din cel de la BALEA -Ultra Sensitive (mă oftic de numa că se termina ) aplic pe ten o cantitate cat un bob de mazăre mai mare și clătesc cu apă mai rece, din abundență. Șterg tenul numai cu șervețele de hartie. Fiță sau nu, m-am învățat așa și mi se pare mult mai igienic. Ador pentru acest ultim pas și Cleanser-ul de la PAULA'S CHOICE din gama Resist. Poate mi-l iau pană la urmă în varianta full size, e prea bun...


După ce îmi usuc tenul îl las să se zvante cateva minute și aplic PAULA'S CHOICE - Earth Source Natural Refreshing Toner. Nu folosesc niciodată dischete pentru aplicare ca sa nu irosesc din produs.  
Apoi încep cu aplicarea exfolianților după cum urmează: 
Marți, Joi și Vineri: PAULA'S CHOICE Resist 2%BHA
Miercuri: PAULA'S CHOICE Resist 10%AHA
Duminică : PAULA'S CHOICE 1%Retinol
Luni și Sambătă nu folosesc nici un fel de exfoliant, pentru ca 1% Retinol este destul de puternic pentru tenul meu, iar la recomandarea Corinei este bine pentru mine să fac pauză de o zi înainte și una după 1% Retinol.
Încă mai am și din cel de-al doilea tub de AHA de la Derma E pe care îl folosesc din cand în cand Miercuri, cand îmi aduc aminte de el :)


Întotdeauna acord fiecărui produs puțin timp ca să pătrunda în piele. 
Apoi, după cum simt nevoia aplic pe zonele în care vor să-și facă apariția primele riduri (ochi, frunte și colțurile gurii) PAULA'S CHOICE Resist Wrinkle-Repair Retinol (îl ador). Este un serum extra concentrat, folosesc doar cateva picături după cum este precizat pe ambalaj. Sunt mai mult decat suficiente. 
Luni și Sambătă, cand nu aplic exfolianți aleg să folosesc doar în zona ochilor Skin Balancing Super Antioxidant Concentrate Serum cu Retinol sau pe cel din gama Resist cu vitamina C. Acesta din urmă parcă îmi place mai mult (acum pe timp de vară), parcă e mai light însa cel cu retinol este nou în rutina mea, cred totusi că pe timp de iarnă ne vom împăca mai bine.


În fiecare seară închei prin a aplica crema mea de față preferată Resist Daily Anti-Aging Clear Skin Hydrator pe care o lungesc cateodată cu doua picături din Resist Hyaluronic Acid Booster, un alt produs tare drag mie care se cere în varianta full size.


Apoi ma apuc de restul corpului. Seară de seară am grijă să îmi hidradez tot ce înseamna piele, deh, am trecut cu cațiva ani de 35:( și trebuie acordată puțină atenție, nu? Folosesc crema de maini (acum am Nivea Soft), buzele le dau mereu cu balsam (îmi place mult acesta de la Nivea cu vanilie si macadamia). Uleiul de la TBS îl folosesc mai nou pe coate, călcai și genunchi. Așa am scăpat de pielea îngroșată. Face minuni în cazul meu.


Îmi place părul cu volum în creștetul capului. Nu am maaaare nevoie, pentru că părul meu este des și firul gros, dar iubesc efectul lui Dove Oxygen - Roof Lift Spray. Îl pulverizez la rădăcină și masez foarte ușor. Oferă volumul dorit, miroase incredibil, nu îmi îngrașă părul și nu fac mătreață de la el. A doua zi îmi perii părul și arată superb.


Ultimul pas este hidratarea corpului. Iubesc la nebunie Untul de corp de la Soap&Glory. Îmi dă o stare de bine, Doamne cat îl iubesc!!! E pe terminate, cere altul. Dar pană ajung să îl recumpăr mă folosesc de ceea ce am prin casă, Vaseline Intensive Care. Lasă o ușoară peliculă grasă, nimic scarbos, dar hidrateaza pielea excelent.
Ultimul pas constă în îngrijirea cuticulelor, pe care nu le mai tai deloc. Aplic seară de seară, înainte de a-mi săruta iubiții, Miss Sporty Nail Expert Cuticle Oil.


Nota:
* evit să îmi ating tenul cu mainile, prefer să iau un șervețel uscat în caz de nevoie. Mă spăl pe maini cu săpun antibacterian destul de des peste zi, mai ales înainte de a aplica ceva pe ten
* nu îmi frec fata cand aplic vreun produs ( SPF-ul am înțeles că nu se aplică prin mișcări circulare)
* nu mai folosesc scrub-uri sau alte produse abrazive pe ten
* folosesc zilnic protecție solara de minim 30
* în fiecare seară folosesc un prosopel curat pentru spălarea tenului
* Fiecare produs, de la demachiere, exfoliere, serum, crema etc le aplic pe fața, gat, decolteu, urechi și ceafă. Consider că toate fac parte din mine și le acord aceeași atenție în parte. Exfoliantii nu-i aplic niciodată pe pleoape.
* nu îmi mai storc coșurile, punctele negre sau pustulele pentru că exfolianții au grija de ele mai bine decat mine 
* poate pare exagerat, dar nu mă "șterg" pe fată decat cu hartie din role de bucătărie
* îmi schimb fața de pernă după doua zile. În prima zi dorm pe una din părți, a doua zi o întorc iar în a treia zi o schimb cu una curată
* dorm mereu cu părul prins în varful capului
* încerc să evit la maxim catastrofele culinare care se resimt și pe ten. Nu mai enumăr, le știți și voi :)
* beau foarte multa apă și îmi doresc din suflet să renunț la cafea. Am ajuns la una pe zi. Yayyy!!!!

Sper că nu v-am plictisit cu postarea mea. Ne citim în curand!





SHARE:

Niciun comentariu

Trimiteți un comentariu

© Hahahanne's. All rights reserved.
Blogger Template Designed by pipdig