joi, 30 iulie 2015

Liebster Award - Tag


Toate TAG-urile sa se adune la mine :) Imi place la nebunie sa citesc Tag-uri de tot felul, dar si mai mult imi place sa le fac la randul meu. 
Am fost nominalizata la acest Tag de Lorena careia-i multumesc mult! 

1. Ce reprezinta blogging-ul pentru tine?

Blogging-ul reprezinta o oaza de relaxare, un coltisor al meu. Sunt zile si zile, cateodata imi curg cuvintele de la sine, alteori imi vine sa urlu ca nu reusesc sa leg doua randuri. Insa cea mai mare satisfactie mi-o dau comentariile pe care le primesc. Acestea ma ajuta sa merg mai departe.

2. Te mai ocupi si cu altceva in afara de blogging?

Da, momentan sunt mama full-time, din septembrie cand va incepe Sonia scoala voi incepe si eu cu munca. Imi ingrijesc casa, imi place sa gatesc si sa coc, iar in timpul meu liber urmaresc seriale si ma bibilesc :) Momentan urmaresc Gossip Girl la care cred ca renunt pentru ca sunt deja la sezonul 3 si a inceput labareala, Mistresses , New Girl, am inceput Devious Maids si mai astept recomandari la seriale light, fara vampiri, varcolaci. Deci nu sangeroase, multumesc!



3. Ce zodie esti? Crezi in zodii?

Sunt Peste, dar nu, nu cred nici in zodii nici in horoscoape.

4. Care este reteta ta secreta pentru un blog de succes?

Nu am o reteta de succes, pentru ca inca nu am un blog de succes. Pot doar sa mentionez ceea ce consider eu ca ar putea duce la un blog de succes:
Un blog de succes se obtine prin multa munca, dedicatie, inspiratie, calitate, timp investit si putina bafta. La acestea mai adaug postari cu continut original (necopiat), la subiect, poze cat mai clare (prefer lumina naturala, editari cat mai putine spre deloc). Hahahhaha, zici ca am cel mai de succes blog :))

5. Adevarat sau fals? Frumusetea vine din interior? Detaliaza.

Da, cred ca este adevarat. O persoana care nu este frumoasa pe interior nu poate fi frumoasa pe exterior, precum un vas murdar pe interior nu poate fi considerat un vas curat. Cu cat ai o personalitate mai placuta cu atat esti considerata mai atragatoare.

6. Crezi ca exista loc pentru fiecare in blogosfera?

Da, cred ca fiecare poate gasi un loc in blogosfera. Important este sa iti gasesti tu ca blogger locul, sa stii ce vrei defapt si sa pui suflet in ceea ce faci. Imi permit sa spun ca daca nu implinesti macar unul din acesti trei pasi te excluzi singur si ajungi sa renunti.

7. Iti place sa ai prieteni cu aceleasi ocupatii ca si tine? 

Da, dar imi place ca acei prieteni sa stie mai multe decat mine ca sa am de la cine invata :))

8. Unde iti vezi blogul peste 10 ani?

Habar nu am sincer, pentru ca ziua de maine este o incertitudine, dar imi doresc sa fiu multumita de el si sa interactionez cu cat mai multe persoane care au acceasi pasiune. Mi se pare o intrebare stupida as spune, precum cea de la un interviu pentru un job. Unde va vedeti peste 10 ani? What???

9. Spune-mi 3 lucruri care nu iti plac pe alte bloguri?

Ma enerveaza la maxim postarile emancipate si atotstiutoare. Postari care sunt scrise numai de dragul de a mai avea o postare in plus, postari laudaroase la produse primite cadou care lauda produsul si il ridica in slavi (pe nedrept). Detest blogurile unde observi ca persoana cumpara produse ca sa aiba despre ce scrie, nu scrie despre produse pe care le-a folosit si a ramas placut sau neplacut surprinsa. Sper ca m-am facut inteleasa :)) Si cu aceasta nu fac referinta la nimeni nominal!

10. La ce lucruri te referi atunci cand faci review unui produs?

In primul rand pentru mine conteaza daca mi-a placut sau nu produsul cu pricina, daca imi face bine sau nu, raport pret-calitate, cand e cazul daca are pompita sau nu si daca recipientul este din sticla. Aceste ultime doua remarci le-am mentionat pentru ca sunt obsedata de ele:)

11. Ce produse de machiaj folosesti la un machiaj de seara?

Pentru mine, machiajul de seara este unul clasic, fara prea mult tam-tam. Imi place seara sa port tenul mat, tusul de ochi, eventual gene false si un ruj mai strident.







SHARE:

Niciun comentariu

Trimiteți un comentariu

© Hahahanne's. All rights reserved.
Blogger Template Designed by pipdig