joi, 30 iulie 2015

M-am mutat la casa noua







Mutatul intr-o casa noua iti mananca o groaza de timp si bani si nu numai :) Dar sunt tare multumita pentru ca totul e bine cand se termina cu bine.
Iata si motivul pentru care am absentat aproape o luna de zile de pe blog. A durat mai bine de o saptamana pana ce am avut si internetul instalat, deci....scuze acceptate?


casuta noastra cu vedere din strada

In postarea de astazi vreau sa va arat un mobilier ce l-am primit cadou. Il folosesc in principiu pentru a-mi depozita toate cosmeticele, produsele de machiaj, de ingrijire corporala, ustensile pentru par, etc...
Vreau sa va cer parerea despre cum ar trebui sa-l restaurez. Iubesc mobila alba si cred ca culoarea este deja definita. Mai jos va las poze cu piesa de mobilier. Astept cu nerabdare ideile voastre.



Partea de sus (capacul) este rabatabila si ascunde un sertar/raft in care imi depozitez produsele pentru machiajul "de zi cu zi". Am de gand sa il compartimentez frumos cu cutiute din Ikea, cred ca. Ramane de vazut :)



Voi aveti locusorul vostru de smacuiala in casa? Imi trimiteti poze sa ma inspir si eu de la voi?





SHARE:

Niciun comentariu

Trimiteți un comentariu

© Hahahanne's. All rights reserved.
Blogger Template Designed by pipdig