vineri, 3 iulie 2015

AM REVENIT!



Bine v-am regasit! 



Nu am mai postat de la mijlocul lunii Mai si simt ca habar nu am sa mai scriu. Dar sper sa imi revin rapid si sa imi reiau ritmul, cel putin asta imi doresc. Recunosc ca am avut parte de o perioada destul de agitata, am fost si acasa in Romania de la sfarsitul lui Mai pana la sfarsitul lui Iunie. A fost frumos si placut sa imi revad familia, casa dar si prietenii, mai ales cei care imi sunt foarte aproape de inima, va stiti voi cei vinovati. Love you!

Nu pot sa spun ca nu am aavut ganduri sumbre, precum sa renut la blog ca nu are rost, imi mananca timpul, nu am ce sa scriu, sunt mii de bloguri care sunt mult mai apreciate decat al meu, pe mine oare cine ma citeste, dar.......m-am razgandit imediat cand am realizat ca acest blog este o mica parte din mine un locusor in care ma refugiez si pe care l-am crescut usor, usor. 

DECI, nu veti scapa de mine prea repede :)

Stiu, sunt restanta cu cateva review-uri, Tag-uri....Le iau treptat, incet, pe rand. Pentru maine v-am pregatit un Tag tare dragut pe care l-am citit astazi prin blogosfera, daca nu e prea tarziu, voi scrie si despre ce mi-a placut in luna care tocmai a trecut, etc.

Asadar, stay tuned, imi propun sa scriu cel putin o postare la doua zile. Va rog insa sa aveti rabdare cu mine. In saptamana care urmeaza ma voi muta la casa noua, numai eu si familia mea. Inca nu realizez, atat de tare ma bucur. Sper totusi sa nu absentez deloc.

Va pup si va astept si maine pe la mine. Vom vorbi despre......mancare :)
SHARE:

Niciun comentariu

Trimiteți un comentariu

© Hahahanne's. All rights reserved.
Blogger Template Designed by pipdig