sâmbătă, 4 iulie 2015

24 Food Question Tag


Am citit acest TAG pe blogul Andreei si mi s-a parut tare simpatic. Si, pentru ca nu am mai scris un Tag de ceva vreme, am zis ca e un mod mai light de a reveni cu postarile pe blog :)
Nu sunt o mancacioasa impatimita, dar recunosc ca daca ceva imi place, cu greu ma abtin :) Voi nu?

1. Care este micul-dejunul tau preferat?

In momentul de fata imi place tare mult Porridge-ul cu miere, nuci si felii de banane. Porridge-ul este facut din fulgi de ovaz macinate cat mai fin, amestecate cu lapte cald. Se lasa putin la inmuiat/umflat si se poate "condimenta" dupa bunul plac. Este sanatos si foarte satios. De asemenea imi place foarte mult sa experimentez diferite stiluri de mic-dejun pe oriunde merg. Imi place mult micul dejun al nemtilor, cel italian, dar il urasc pe cel englezesc. Cum sa mananci la micul dejun fasole scazuta, cum frate????

2. Cum iti bei cafeaua?

Oricat de mult am incercat sa renunt la cafea, nu am reusit. O beau decofeinizata cu mult lapte, indulcita cu zaharina sau putina miere. Recunosc ca imi e dor sa beau un Espresso in Roma, cafea adevarata. Iubesc de asemenea si un frape facut ca la carte.

3.Care este sandwich-ul tau preferat?

Preferatul meu este Bruschetta cu sunca cruda Parma, Mozarella si Rucolla. Nu ma satur de acest sandwich din 2003 de cand l-am descoperit.


4. Supa sau salata?

Iarna supa, vara salata. Mama e nascuta in Viena, noi iubim mancarurile mai dulci, sunt binevenite supele de visine, mere, etc......le ador!
Salata, imi place in orice fel, cel mai mult iubesc salata de rucolla cu ulei de masline, seminte de pin si parmezan. Dar iubesc foarte mult si salatele bogate a lui Karin, sora mea!!!!

5. Care este cartea de bucate preferata?

Nu detin nici o carte de bucate, am cateva bloguri tare dragi mie, de pe care ma mai inspir din cand in cand.

6. Ai renunta la dulce sau la sarat?

Nu stiu cum sunteti voi, dar eu dupa ce mananc ceva dulce imi trebuie ceva sarat, si invers :) Deci nu vad cale sa renunt la vreuna din cele doua.

7. Care bucatarie este preferata ta?

Ador mancarea italiana. In special restaurantele de pescarie de pe malul marii. Delicios!! De asemenea imi este dor de carnea de vita frageda din Egipt! 

8. Care este filmul cu/despre mancare preferat?

Nu am asa ceva :)

9. Care este cea mai mare placere vinovata?

Cred ca maioneza. Pot sa mananc maioneza cu orice. Insa nu cea facuta in casa.

10. Care este inspiratia ta cea mai mare cand vine vorba despre mancare?

Mama mea, face cea mai buna mancare!

11.Gatit acasa sau mancat in oras?

Anumite mancaruri nu imi plac la restaurant, altele nu imi plac acasa. Asa ca, ambele:)

12.Ce se afla pe lista ta de mancaruri pe care nu le-ai incercat niciodata dar ai vrea?

Oricat ar parea de ciudat, nu am mancat inca o adevarata mancare chinezeasca si cred ca m-as incumeta sa gust dintr-un sarpe, gatit, logic....

13. Care este restaurantul tau preferat?

Nu pot sa spun decat ca Wagamama rules!!!

14. Imi fac cumparaturile de la ....

Pietele stradale, supermarket-uri, cam de peste tot...Nu imi plac in schimb magazinele non-stop. Mi se par mizerabile si scumpe.

15. Care este cel mai bun fel de mancare pe care l-ai mancat?

Spaghetti cu scoici si homar cu sos alb. Le-am mancat pe plaja in Napoli. Cea mai delicioasa mancare mancata de mine vreodata. Ca si desert, am mancat in Viena galuste umplute cu bomboane Mozart, tavalite prin fistic. O nebunie! Imi ploua in gura de cate ori imi aduc aminte...

16. Care este cocktail-ul tau preferat?

Imi place mult Aperol (da Iulia & Karin, a fost chiar bun baut cu voi:) , Mojito....

17. Cafea cu George Clooney sau Heston Blumenthal?

Nici unul

18. Ce nu lipseste de la tine din bucatarie?

Maioneza si branza sau cascavalul. Daca vine vorba de gatit, nu pot manca fara sare si nu pot renunta la ceapa multa in ce gatesc (unde se cere, normal)

19. Gustarea mea preferata este...

Nachos cu sos de branza picant


20. Ce Pizza iti place cel mai mult?

Am avut o perioada in care imi placea Calzone, acum o prefer pe cea de la HUT cu marginea umpluta. Imi doresc tare mult sa incerc pizza facuta cu blat/baza din conopida.

21. O mancare care nu iti place deloc

Ciorba de burta, piftia, caltabosul si toba. Sa nu fie pomenite in preajma mea.

22. Blogul de food preferat?

Prima care imi vine in minte este LAURA SAVA

23.Cel mai nebunesc lucru pe care l-ai mancat vreodata.

Nu m-am aventurat prea tare pentru ca ma scarbesc foarte repede, dar ce imi vine in minte acum este carnea de urs. A fost chiar buna.

24. Nu pot trai fara...

Branzeturi, am adus cu mine din tara una bucata burduf si una bucata cas afumat. Crazy,hmmmm?

Mi-a placut tare mult acest tag pentru ca mi-a trezit amintiri tare placute, persoane si locuri dragi mie. Va astept si pe voi sa il preluati, abia astept sa vad ce preferinte aveti.








SHARE:

Niciun comentariu

Trimiteți un comentariu

© Hahahanne's. All rights reserved.
Blogger Template Designed by pipdig