luni, 18 septembrie 2017

Crema cu protectie solara - Made in Asia




Pentru ca am o rutina de ingrijire a tenului care contine si un numar semnificativ de produse care fotosensibilizeaza tenul la razele solare, este neaparata nevoie sa aplic zilnic crema cu factor de protectie intr-un strat cat mai generos.

Am incercat zeci de produse, unele mi-au placut, altele au fost oribile, ba am avut chiar si reactii destul de urate de la cateva.
Am ales sa incerc si mult laudatele variante asiatice si tare bine am facut. Cine a zis: 'odata ce ai incercat SPF-ul asiatic nu mai e cale de intoarcere' mare dreptate a avut. Nu se compara cu nici o varianta incercata de mine inainte. Si am incercat multe. Kiehls, La Roche Posay, Paulas Choice, Bioderma, UltraSun, The Body Shop sunt numai cateva din zecile de variante care mi-au trecut prin mana. Insa indraznesc sa zic ca SPF mai bun decat cel asiatic nu exista.


Eu detin momentan trei variante si toate trei imi plac in aceeasi masura.

Sunprise Mild Airy Finish SPF50+ PA++++ de la ETUDE HOUSE 
A sebum free-non sticky sunmilk that provides long lasting sun-protection with 100% mineral based mild ingredients for sensitive skin.

Un Spf mineral, de consistenta unui lapte demachiant foarte light, este ideal pentru tenul gras pentru ca odata absorbit in piele matifiaza tenul. Il port sub machiaj fara nici un fel de probleme. Daca mi se pare ca nu am aplicat indeajuns dintr-o singura mana pot revenii sa mai aplic un strat fara ca cel precedent sa se adune. Am auzit ca unii il reaplica si dupa machiaj. Nu prea inteleg pasul acesta, nici nu am incercat, dar sunt mega curioasa.
Singurul minus atribuit acestui produs este parfumul usor prea strident si faptul ca contine alcool denat. Acesta se evapora destul de rapid insa am sesizat ca imi usuca tenul si trebuie sa aplic crema hidratanta inainte ori de cate ori il folosesc. Eu avand tenul usor sensibil nu am sesizat vreo reactie neplacuta si nici cosuri nu mi-au aparut de la el.
YesStyle : £7.92



BIORE UV Aqua Rich Watery Essence 
Dupa cum o spune si numele, consistenta acestui produs este ca aceea a unui serum. Fiind pe baza de apa, aplicarea lui este de vis si se absoarbe instant. Sentimentul este ca si cum ai aplica un gel foarte racoros. Inchipuiti-va un produs de dupa plaja, aplicat pe pielea incinsa de la soare..... Astfel, nu este nici un fel de problema sa aplic strat dupa strat pentru a ma asigura ca folosesc cantitatea necesara de 1.25 ml. Cred totusi ca aplic cu mult mai mult decat atat pentru ca imi place cum se simte pe ten si cred ca atunci cand ne referim la SPF se aplica vorba : MORE is More. Cred ca niciodata nu poti aplica prea mult SPF :)  Este o baza tare faina pentru machiaj.
YesStyle : £10.15



NIVEA Sun Protect Water Gel Super SPF50 PA+++
Aceeasi consistenta apoasa precum cea a lui Biore, insa aici nu mai este prezent parfumul atat de tare. Si da, miroase usor a crema Nivea. Absorbtia este si ea aproape instanta. Produs in Japonia, are 140g, iar recipientul este dotat cu pompita, ceea ce il aduce direct in topul celor trei.
Ebay : $ 14.23
Amazon: £ 10.04



Cum am mai precizat si mai sus, toate imi plac in aceeasi masura si le recomand din inima. Nu va vor dezamagi, va promit, ba din contra, le veti iubi si va veti converti cu siguranta.





SHARE:

Niciun comentariu

Trimiteți un comentariu

© Hahahanne's. All rights reserved.
Blogger Template Designed by pipdig