sâmbătă, 29 octombrie 2016

Cate produse cosmetice folosesc intr-o zi - LEAPSA



Am vazut circuland aceasta leapsa si desi nu am fost nominalizata, pentru ca imi plac tare mult lepsele m-am decis sa o fac si eu.
Nu am numarat produsele, cu siguranta sunt tare multe. Le-am ales pe cele pe care le folosesc intr-o zi in care ma si machiez. La mine poate sa fie oricand in timpul saptamanii cat si in weekend cand ies din casa doar pentru o plimbare.
O sa scriu doua-trei cuvinte despre fiecare produs, sper sa nu ma lungesc prea tare si sa transform postarea intr-un roman :)

Rutina mea de dimineta incerc sa o tin cat mai simpla posibil. Pentru ca sunt o persoana care doarme foarte bine dimineata si imi este greu sa ma trezesc, incerc sa pastrez totul la un minim necesar. 
Dupa ce ma spal pe dinti si imi racoresc fata cu apa rece (ca sa ma trezesc) imi spal tenul cu Fresh Cleasing Gel de la VICHY din gama Purete Thermale, limpezesc si las tenul sa se zvante de la aer in timp ce ma imbrac. Cand e aproape uscat (imi place sa mi aplic produsele 'tratament' pe tenul umed) aplic cateva picaturi din THE ORDINARY - Buffet amestecat cu cateva picaturi din PAULAS CHOICE - 10% Niacinamide.
Buffet ofera hidratare, reduce liniile fine si ridurile si imbunatateste aspectul si textura tenului.Consistenta sa este a unui gel foarte light.
Niacinamidele micsoreaza porii si reduc de asemenea ridurile si linile fine, iar textura produsului este una foarte lichida, asemanatoare unui toner.
Aplic apoi o pipeta intreaga de Acid Hyaluronic 2%+B5 tot de la THE ORDINARY, pentru un plus de hidratare.
Ultimul pas din rutina de dimineata este SPF-ul. Am mai scris despre THE BODY SHOP Skin Defence si de cat de nasol mi s-a parut. Ei bine, habar nu am ce a fost atunci sau ce s-a intamplat intre timp, dar cu cat il folosesc mai mult cu atat parca imi place din ce in ce mai tare. Se absoarbe rapid, nu lasa pelicula alba si ma pot machia in cateva minute.


Deodorantul meu preferat de cand l-am descoperit este cel de la SOFT&GENTLE - Wild Rose&Vanilla, Parfumul meu de suflet este Addict - DIOR. Parul mi-l asez rapid cu putina Spuma de par pentru volum de la PERCY&REED


Recunosc ca produsele pentru machiaj din imaginea de mai jos sunt pentru una din zilele acelea in care chiar am timp sa ma machiez. In restul zilelor exclud din start fardurile de ochi si cu siguranta si bronzerul.
Machiajul il incep mereu cu cel al tenului. Aplic fondul de ten cu ajutorul unei pensule sau a unui Beauty Blender. Preferatul meu in acest moment este Rainforest of The Sea - TARTE, Aplic apoi Concealer Naked Skin - URBAN DECAY, pe care il fixez cu Secret Brightening Powder - LAURA MERCIER. Imi pudrez apoi zona 'T' cu MAC Mineralize Skinfinish in Light si trec la sprancene pe care le umplu cu Brow Definer in Dark Brown -  Anastasia
Machiajul ochiilor il incep cu Primer Poton - URBAN DECAY, Paleta de farduri de la TARTE care e de vis. Im intorc genele cu Clestisorul de la NYX si rimelez de doua ori cel putin cu Tarteist - TARTE care este cel mai mega rimel folosit - EVER!
Pentru buze folosesc Spice - MAC si rujul Lasting Finish 55My Nude - RIMMEL LONDON.
Daca am timp, aplic putin Soleil Tan de Chanel - CHANEL si la final fixez intotdeauna totul cu cateva puffuri de Fix Make-up - CLARINS.


La mine treaba se complica seara pentru ca imi place sa ma rasfat, imi iau si timpul necesar pentru asta. Iar pentru ca sunt ultima din casa care ajunge in pat, baia o am pentru mine fara nici un fel de stress.
Incep intotdeauna prin a-mi indeparta lentilele de contact. Apoi imi umezesc cateva dischete cu NIVEA - demachiantul bifazic pe care le aplic si le presez pentru cateva secunde pe fiecare ochi. Indepartez astfel grosul machiajului dupa care sterg cu dischete imbibate in Apa micelara de la L'OREAL. Machiajul fetei il indepartez cu Take the day off - CLINIQUE, care pur si simplu dizolva machiajul fetei. O cantitate mica este indeajuns. Se transforma in ulei pe care il masez pe ten si il indepartez cu un prosopel curat umezit cu apa calda. Imi spal apoi tenul cu Ceramic Slip Clay Cleanser - SUNDAY RILEY care este the best thing ever pentru curatarea tenului. Curata atat de bine fara a usca cat de putin tenul, nu am cuvinte...
Apoi in functie de necesitatea teului aplic fie Advanced Retinoid 2% - THE ORDINARY, Lactic Acid 10%+HA2% - THE ORDINARY, sau Crema TIDAL cu enzyme de la SUNDAY RILEY.
In fiEcare seara insa aplic in jurul ochiilor, a gurii si pe frunte Resist Line Minimizer - PAULAS CHOICE  iar  Advanced Night Repair - ESTEE LAUDER pe intreaga fata si decolteu.


Dusul de seara este nelipsit. Pe perioada mai rece imi place sa folosesc cu precadere uleiuri de dus si am grija sa aplic intotdeauna un podus hidratant dupa. Prefer momentan DOVE - Nourishing Care Shower Oil cu ulei moroccan si ulei de argan, iar pentru un plus de hidratare Sprayul hidratant Cocoa Radiant de la VASELINE. Intotdeauna dupa dus aplic un deodorant, seara il prefer pe acesta de la DOVE cu rodie.


Nu am avut curaj sa numar produsele, dar cred ca sigur am ajuns la vreo 30. Voi cate produse cosmetice folositi intr-o zi?
SHARE:

Niciun comentariu

Trimiteți un comentariu

© Hahahanne's. All rights reserved.
Blogger Template Designed by pipdig