marți, 11 octombrie 2016

Produse consumate IUNIE - SEPTEMBRIE



Atunci cand plasuca mea de hartie se umple de recipente goale si ma decid ca este timpul sa scriu o noua postare despre produsele consumate, atunci imi dau seama cat de repede trece timpul. De la utlima postare cu si depre produsele consumate au trecut patru luni. Incredibil!

Produse pentru ingrijirea tenului

LA ROCHE - POSAY SEROZINC este unul din tonerele mele preferate pentru perioada calda a verii pentru ca imi improspateaza tenul si tine secretia de sebum sub control. Este destinat tenului gras predispus la acnee. Eu l-am folosit cu succes si pentru fixarea machiajului. Momentan i-a luat locul Tonerul pentru ten sensibil de la No7 - Boots.

PAULA'S CHOICE EXTRACARE NON-GREASY SUNSCREEN SPF50 este o crema cu factor de protectie chimic. Avand tenul sensibil mi-a fost ceva teama sa o folosesc si chiar am avut o iritaie usoara la prima aplicare insa s-a dovedit a fi de vina un alt produs aplicat in prealabil. Chiar daca produsul este unul cu protectie chimica, se aplica foarte usor si se absoarbe repede. El lasa in urma o usoara pelicula grasa care insa in cateva minute se absoarbe complet si esti gata sa te machiezi. Chiar si in zilele in care nu port machiaj il pot aplica fara probleme si nu arat ca un cadavru. O recomand cu caldura chiar daca pretul pare usor piperat, 148ml sunt mai mult decat indeajuns si pentru alte parti ale corpului. Eu am flaconul din August 2015, iar pentru ca nu l-am folosit decat pe ten, a mai ramas indeajuns produs pe care din pacate va trebui sa-l arunc.

PAULA'S CHOICE RESIST ANTI-AGING CLEAR SKIN HYDRATOR Este crema de fata preferata pentru seara pe timpul verii. Foarte hidratanta, usoara in acelasi timp, imbogatita cu Niacinamide pe care tenul meu le adora, contine ingrediente care stimuleaza producerea de colagen si antioxidanti, poate fi folosita cu usurinta si pentru zona ochiilor. Deci pe timp de vara am asigurata si crema pentru ochi. Este unul din produsele de top Paula's Choice pentru mine. Acum pe timp de iarna am trecut la alte creme mai hidratante pe care le aplic in combinatie cu serumuri.

PAULA'S CHOICE RESIST SKIN FIRMING LINE MINIMIZER M-am inscris la un concurs Paula's Choice Uk care a pus a bataie acest produs ai am castigat. L-am folosit cu rezultate in fiecare seara in jurul ochiilor, a gurii si pe gat. Aplicatorul tip seringa m-a intrigat foarte tare, faptul ca protejeaza ingredientele de lumina si aer mi se pare foarte ingenios, plus ca dozarea se face foarte usor. Am unul nou pe care deja l-am pus la treaba.

PAULA'S CHOICE RESIST 10% AHA Este un tratament exfoliant de exceptie care te ajuta la uniformizarea tenului, decolorarea petelor, mai putine zone uscate si aspre si pe deasupra mai are si efect anti-aging. Deoarece contine acid glicolic sensibilizeaza tenul,iar utilizarea unui produs cu factor de protectie macar 30 este obligatorie.

PAULA'S CHOICE SKIN PERFECTING 2% BHA Recunosc ca mi place mult mai mult BHA din gama Resist pentru ca este mult mai asemanator unui toner, pe cand acesta din gama Perfecting este usor lipicios. Am si observat o eficienta mai mare a celui din gama Resist. Insa, l-am luat sa il incerc si m-am convins acum. 

GARNIER APA MICELARA. Nu imi lipseste din casa, o cumpar in butelcute mici pentru ca imi incape mai bine in dulapul din baie si mi se pare recipientele mai dragute. Eu o folosesc pentru a inlatura ultimile urme de machiaj al ochiilor

ELEMIS APA MICELARA Nu se deosebeste cu nimic de o apa micelara obisnuita. Eu am primit produsul in Beauty Box TILI prima editie despre care am scris aici

BARE MINERALS Skinlongevity este un serum foarte hranitor cu ingrediante perfecte insa pretul destul de piperat ma tine departe de a-l comanda. 

NIP+FAB Glycolic Fix Daily Cleansing Pad. Le-am cumparat din curiozitate pentru ca vroiam sa vad cum sunt insa de cand am cutia mare despre care am mai scris si aici am uitat complet de aceasta cutiuta si s-au uscat dischetele in ea:(. Oricum si cutia mare voi cauta sa o marit pentru ca pentru mine, produsul nu este eficient deloc.

BARE MINERALS Complexion Rescue este crema cu factor de protectie SPF30 pe care o folosesc pe timp de iarna. Este colorata si uniformizeaza tenul precum o face cea de la Paula' Choice. Mi se pare ca sunt extrem de asemanatoare, de la textura la aplicare si rezultat.

INDEED LABORATORIES Vitamin C24. L-am vazut pomenit pe blogul lui Ruth Crily si am vrut sa-l incerc. Chiar mi-a placut efectul iluminator si cel de uniformizare a nuantei tenului. Protectie zilnica impotriva radicaliilor liberi si a poluarii din aer, compozitia sa nu oxideaza, permite patrunderea componentelor in piele si asigura astfel un maxim de beneficiu tenului.

Produse pentru ingrijirea parului 



DOVE OXYGEN MOISTURE ROOT LIFT SPRAY Este un spray pentru volumul parului. Eu il pulverizez dupa spalare pe toata suprafata scalpului si masez usor produsul. Efectul nu este unul wow, insa parul se aseaza parca altfel si arata mult mai bine chiar si a doua zi. 

NEUTROGENA T/GEL THERAPEUTIC SHAMPOO. Este samponul la care apelez ori de cate ori scalpul meu o ia razna. Cateva spalari cu acest sampon si suntem inapoi la normal. Calmeaza iritatia si mancarimiile provocate de matreata, psoriazis sau produse care accentueaza sensibilitatea scalpului meu. 

BATISTE DRY SHAMPOO - Bloom Calypso Orhid & Pink Freesia. Eu nu sunt adepta sampoanelor uscate tocmai pentru ca am un scalp  foarte sensibil si nu imi place sa imi incarc parul. INSA, acest sampon uscat de la Batiste, aceasta varianta este singura cu care se pare ca ma impac bine. Aplic seara la radacini, masez usor iar dimineata imi perii parul normal. Seara insa trebuie sa ma spal neaparat pentru a indeparta produsul, altfel nu am sansa sa dorm din cauza mancarimiilor.

L'OREAL ELVIVE Extraordinary Clay Anti-Dandruff Shampoo. Un sampon mai 'potent' dpdv al curatatului. Am scris mai multe despre el aici.

DOVE Hair Therapy Anti-Frizz Cream Serum Crema de par preferata. Este foarte eficienta impotriva electricizarii parului, il face moale si usor de manevrat si miroase divin.

Deodorante


SOFT&GENTLE  48h Protection. Deodorantul meu preferat de cand l-am descoperit. Aromele mele preferate sunt: Wild Rose & Vanilla (preferatul meu), Orchid& Passion Fruit si Lavander & Patchouli.

DOVE Fresh cu aroma de Rodie este un alt deodorant preferat al meu. Insa acum iubesc mai mult deodorantele de la Soft&Gentle.

Produse pentru ingrijirea corpului


VASELINE Intensive Care Spray Moisturiser fara parfum Este produsul meu preferat pentru hidratarea corpului pe timp de vara. Se aplica foarte usor, patrunde in piele foarte rapid si nu lasa reziduu gras, astfel incat te poti imbraca imediat. Perfect pentru cand e prea cald sau esti in graba. Mi-am cumparat acum vaianta cu Cacao si imi place chiar mai mult.

DOVE Talco & DOVE Silk Glow. Talco este un spumant de baie cu aroma de talc, Silk Glow este varianta preferata a familiei mele.

SOAP&GLORY The Scrub of Your Life. Un scrub bun cu aroma specifica Soap&Glory. Insa de cand am descoperit varianta Orangeasm nu l-am mai schimbat. O prefer pentru ca aroma sa este mai fresh iar particulele abrazive sunt ceva mai dure, exact cum imi plac mie. Este un exfoliant perfect pentru cand imi pregatesc pielea pentru autobronzant.

FEMFRESH Soap Free Wash. Sapun intim foarte delicat cu un parfum foarte subtil


Si cu acesta inchei postarea mea 'roman'. Sper ca nu v-am plictisit prea tare. Va doresc o saptamana de vis!



SHARE:

Niciun comentariu

Trimiteți un comentariu

© Hahahanne's. All rights reserved.
Blogger Template Designed by pipdig