vineri, 28 octombrie 2016

Preferate de Toamna tarzie....



Suntem in plina toamna. Am facut pozele pentru aceasta postare de la inceputul lunii, insa pentru ca am inceput munca nu am mai apucat sa termin postarea. Astazi cand am liber si putin chef de scris am spus ca e neaparat sa termin postarea.
Toamna nu a fost vreodata anotimpul meu preferat, insa inaintand in varsta :)) imi place din ce in ce mai mult. Imi place sa admir natura cum se transforma, nuantele pamantii, portocalii si rosu ruginiu.....nuante pe care apoi le caut in produsele de machiaj, rujuri si oje.
Imi place cafeaua calda bauta sub patura, imi place imbracamintea care devine usor mai groasa si 'in straturi', sa nu mai spun de produsele de ingrijire corporala mai ales cele cu arome de fructe de padure si vanilie....

Am strans laolalta produsele mele preferate pentru aceasta toamna.

BUZE

URBAN DECAY - Mirana (Alice Through the Looking Glass)
Am avut sansa sa castig un concurs care a pus la bataie toate cele cinci rujuri ale acestei colectii. Mirana este un burgundy foarte inchis cu subtonuri reci, are un sidef rosiatic foarte misto in el. Foarte hidratant, se aplica frumos si rezista undeva la 4-5 ore pe buzele mele, dupa care apare usor patat.

GERARD COSMETICS  Hydra Matte - 1995
Un ruj mat tare fain, o nuanta calda de maron cu tente usoare caramizii. Se aplica foarte usor datorita aplictorului buretel. Fata de alte rujuri lichide, acestea de la GC sunt foarte opace, deci nu este nevoie decat de o singura aplicare. Cu toate ca nu am probleme in general cu buzele uscate, acest ruj imi usuca usor buzele la vreo 5-6 ore de la aplicare. Am observat si faptul ca se strange usor pe buza de jos. Insa pentru ca imi place tare mult nuanta si cum se simte pe buze, pot sa trec cu usurinta peste aceste mici nemultumiri.




OCHI

MAYBELLINE COLOR TATTOO  
On and On Bronze, Metallic Pomegranate, Pink Gold
Fie toamna sau nu, fardurile crema de la Maybelline sunt preferatele mele pentru atunci cand ma grabesc si nu am timp/chef de blenduit prea mult. Am mai multe nuante (tocmai pentru ca imi plac tare) insa toamna le folosesc cu precadere pe acestea trei. 
On and On Bronze a fost prima nuanta pe care mi-am cumparat-o si este un bronz foarte purtabil. Cred ca se potriveste oricarei nuante de ochi.
Metallic Pomegranate este un Burgundy cu sidef auriu in el. Merge combinat cu alte nuante sau purtat de unul singur. Aplicarea lui se face ceva mai greu, pentru ca este o nuanta mai dificila, iar textura este si ea una mai ciudatica.
Pink Gold este ultima nuanta intrata in colectie si imi place atat de mult. Numele i se potriveste perfect. Aceasta nuanta se poate cu usurinta purta de una singura daca vrei sa iti oferi un plus de luminozitate privirii, sau porti un ruj inchis la culoare. Poate fi folosit pentru iluminarea unui machiaj smokey. Nuanta lui delicata scoate orice machiaj in evidenta.
Aceste farduri au o calitate superioara, pot concura cu usurinta cu Paint Poturile de la MAC. Se aplica usor, de multe ori imi folosesc doar degetele pentru aplicare, rezista o zi intreaga fara a se strange, ai nevoie de o cantitate mica deci, un borcanel te ajunge o vreme buna.

ZOEVA - Cocoa Blend

De cand am aceasta paleta am asociat-o mereu toamnei. Cum vine toamna o scot la inaintare, iar anul acesta chiar am inceput sa abuzez de ea. Arata destul de intacta in poze pentru ca parca mi-a fost teama sa o stric de frumoasa ce este. Insa mi-am propus sa vad tot ce poate sa imi ofere. Fardurile sunt de o calitate exceptionala. Cremoase, usor de lucrat cu ele, nu mi-a cazut nici o nuanta pe obraji pana acum, rezistenta este una excelenta si ea. Este prima mea paleta de la Zoeva, insa la cat de calitativa este vreau sa imi mai cumpar cateva in viitor. Daca va plac aceste nuante tomnatice ale acestei palete, o recomand cu R mare! Nu veti fi dezamagite. Plus ca, fata de alte marci pretul acestei palete este chiar unul accesibil.





OJE

Toamna imi place sa port nuante de rosu inchis si toate derivatele acestei culori. Port cu precadere burgundy pentru ca este si culoarea mea preferata. Daca ar fi sa aleg o singura oja si sa o port toata perioada toamnei, cu siguranta ar fi:

OPI - Every Month is Oktoberfest
Pentru mine exprima cel mai mult si cel mai bine atmosfera tomnatica, parca aduna intr-o mica sticluta toate nuantele si parfumurile toamnei. Un must-have de toamna as spune.

MODELS OWN - Brunette Red
Un rosu matur as spune eu, un rosu complet, plin de energie, un rosu serios pe alocuri. Un rosu de doamne. Imi pace mult aceasta nuanta si efectul de gel este un plus de adaugat la numarul de calitati ale aceste oje.

BARRY M - Sparkling Rubby
Denumirea i se potriveste perfect. Cu toate ca unii ar spune ca este mai degraba o oja de purtat in perioada Craciunului, mie imi place nuanta ei calda si o asociez intotdeauna mai degraba perioadei tomnatice.




PARFUMURI

YSL Black Opium este clar parfumul Toamnei. Notele sale de baza cuprind: Cedru, Patchouli si Vanilie. Mai trebuie precizat si altceva? Da, faptul ca mai am 10% de produs in sticla ceea ce nu e bine deloc :(

SLAVA ZAITSEV - Maroussia. Notele de baza sunt: Ambra, Cerdu, Musk si Lemn de Santal. de cate ori ma parfumez cu el ma gandesc la sora mea, pentru ca ea mi-a facut cunostinta cu aroma sa placuta....



Care sunt preferatele voastre de toamna?
SHARE:

Niciun comentariu

Trimiteți un comentariu

© Hahahanne's. All rights reserved.
Blogger Template Designed by pipdig