duminică, 6 aprilie 2014

Top 5 oje preferate pentru primavara


Pana nu de mult existau doar doua tipuri de oje in dulapul meu. Cele nude sau cele negre, visinii, burgund, eventual si un albastru inchis pierdut prin colectie.
De cand insa cu blogul, odata cu inaintarea in varsta:)) am devenit mai romantica, oare?? Nu prea sunt genul care sa ma imbrac in albastru deschis, corai, sa nu mai vorbesc de roz:)). Dar cine stie, poate vine si vremea pentru culori mai primavaratice. Pe unghii insa am inceput sa port toata paleta de culori. Singura culoare pe care inca nu am purtat-o pe unghii este galbenul. Nu imi place deloc. Mi se pare ca da un aspect de bolnav, dar asta e parerea mea. Cine o poarta, jos palaria!!! Parca vad ca la vara ma apuca si pe mine nebuia:)). Never say never.....

Astazi va arat cele 5 oje pe care imi place sa le folosesc primavara....









                             Indrazniti la culori mai vii odata cu sosirea primaverii????
SHARE:

Niciun comentariu

Trimiteți un comentariu

© Hahahanne's. All rights reserved.
Blogger Template Designed by pipdig