sâmbătă, 5 aprilie 2014

Noutati in dulapul meu



Postarea de astazi cuprinde produse pe care mi-a dorit enorm de mult sa le am . In sfarsit am intrat in posesia lor si pot sa spun ca m-am linistit. 

URBAN DECAY - NAKED 2. Am reusit sa pun si eu mana pe o paleta Naked. Cred ca mai mult decat oricare mi-am dorit-o pe prima, dar nu am avut bafta sa o gasesc, stocul fiind mereu epuizat. M-am multumit si cu a doua, la o prima vedere imi place enorm de mult. Inca nici nu am indraznt sa o incerc:)). Am comandat-o de pe feelunique.com. Este prima si ultima comanda pe care o dau pe acest site. In primul rand am asteptat coletul 3 saptamani. Apoi sa mi stea pulsul cand am vazut ca trebuie sa o ridic de la posta vamala si sa mai achit si vama. Nu, nu multumesc, a doua oara nu se va mai intampla. Dar sa uitam de asta. Paleta imi place foarte mult. Dar sa fim serioase, cui nu-i place??? Totusi mi-o doresc mult si pe prima :))


  Paleta vine impreuna cu 4 mostre de primer Urban Decay si o pensula dubla. Cantitatea la fiecare mostra ajunge pentru o saptamana de uz zilnic.


REAL TECHNIQUES - Blush Brush si Expert Face Brush. Doua pensule absolut minunate, care nu trebuie sa va lipseasca. Sunt asa de dragute, dense, micute, usoare........le iubesc!!!


Tot de la REAL TECHNIQUES mi-am luat Miracle Complection Sponge. Inca nu l-am incercat. Abia astept sa vad ce poate. 


 Un alt produs mult prea laudat este Mary-Lou Manizer de la The Balm. L-am luat din pura curiozitate, dar dupa cum arata, cu siguranta o sa il iubesc. L-am vazut foarte des la Alexandra si la Andreea.


Imi trebuia un concealer si am ales sa mi-l cumpar pe cel de la NYX in nuanta light odata cu reducerile de 30% de pe Makeupshop.


Beauty in the bottle are mereu oferte tentante. De data aceasta mi-am luat OPI - very month is Oktoberfest si  OPI - My very first knockwurst.  Colectia Germany mi se pae cea mai reusita colectie OPI. Mai am pe lista cateva nuante dar pana atunci.......abia astept sa imi fac manichiura....


Mi-am mai imbogatit colectia de oje cu muuuult prea laudatele oje Les Blancs de la L'OREAL. Eu mi-am luat nuantele 852-Pistachio Drage si 859-Gourmandise.


Cam astea ar fi noautatiile din dulapul meu. Doriti sa va vorbesc despre vreun produs anume? 
SHARE:

Niciun comentariu

Trimiteți un comentariu

© Hahahanne's. All rights reserved.
Blogger Template Designed by pipdig