luni, 7 aprilie 2014

Consumate, Expirate, Neagreate.......


Am reusit iar sa umplu cosul cu ambalaje. De data aceasta este vorba de o postare 3 in 1.

1.Consumate
2.Expirate
3.Neagreate

1. Produsele consumate din februarie pana acum sunt cele din categoria "consumabile", cum le numesc eu. In principiu, produsele de machiaj nu se consuma atat de repede precum un produs de demachiere, deodorant, creme, sampon, etc.

Am reusit sa termin crema de fata de la L'oreal Nutri Gold Silk. O crema foarte hidratanta, non grasa, adecvata pentru un ten matur.
Bioderma Photoderm Spf 50+, am terminat-o si imi pare rau, pentru ca inca nu am reusit a imi cumpar una inlocuitoare.
Crema matifianta de la Garnier, Moisture Match, al doilea tub terminat. Imi place mult, cred ca la vara o voi recumpara. Perfecta ca si baza pentru machiaj.
Lotiunea micelara de la L'oreal. Gata, am terminat-o cu ea. De acum nu voi mai folosi decat micelara de la Garnier.
Masca de fata cu ceai verde de la Skinlite. Imi doresc sa reusesc sa folosesc muuuuult mai des masti de fata. Dar pur si simplu nu reusesc. :((

MOSTRE:
Crema de noapte pentru zona ochiilor de la Nivea cu Q10.
Lancome Genifique, imi place denumirea lui: Youth activating concentrate :)) Ador produsul acesta.
Dior Capture Totale Concentrated Serum
Dior Capture XP Ultimate Wrinkle correction eye cream
Diorskin Nude Natural Glow Hydrating makeup 030 Nude

Sunt un HUGE fan al mostrelor. Mi se pare cea mai tare inventie cand vine vorba de produse cosmetice. Incerc una, doua, vad daca imi place, daca imi prieste si apoi.....cumpar produsul full size.


Consumabilele uzuale:

Deodorant Garnier Mineral Invisiclear
ELF Primer
B.U Deodorant
ORIFLAME Eclat Weekend
DOVE Sampon antimatreata
Apa de gura LISTERINE Stay White


2. Produsele expirate. Poate nu sunt tocmai expirate, dar le am de o vreme buna si nu imi mai place cum miros. Oricum sunt pe terminate, nu le mai folosesc, asa ca am decis sa le arunc.

Pudra de la RIMMEL LONDON Stay Matte
Fondul de ten de la AVON Flawless
Primer-ul de ochi de la MUA. ( nu l-am folosit decat o sngura data. E o catastrofa. Nici nu stiu de ce il mai am :)
Pudra Complection Perfection de la ELF. La inceput mi-a placut, acum mi se pare un produs care arata foarte ne-natural pe fata.
Kiss Proof Lip Stain de la MUA. Alt produs catastrofa pe care nu am reusit sa il folosesc vreodata


3. Produsele neagreate. Stiu ca multe dintre voi nu veti fi de acord cu mine, dar fiecare este liber sa isi exprime parerea, iar daca un produs nu imi face mie bine, nu inseamna ca nu este bun. Pur si simplu nu este bun pentru mine.

In primul rand este vorba despre masca de fata de la Hydra Science. La cateva ore dupa ce o folosesc imi simt tenul foarte gras. Nu stiu daca de vina este masca dar o imbunatatire nu am observat, asa ca am decis sa ma despart de ea.

Sunt o mare consumatoare de servetele umede, insa cele de la Cleanic nu imi plac deloc.

MAX FACTOR Excess Volume. Imi plac rimelurile de la Max Factor, insa acesta nu este pentru mine. Periuta este mult prea groasa, imi lipeste genele iar periuta nr.2 ......nu-i vad rostul. Nu vad nici un pic de Dark Laquer. Plus de asta se demachiaza foarte greu si odata cu rimelul imi cad si doua-trei gene. BIG NO, ptr mine. Va rog, nu aruncati cu rosii, nu este bun pentru mine, poate pentru alte doamne face minuni.......asa sper. O sa il mai incerc de cateva ori, poate cine stie, dar.....chiar nu imi place!!!!!

ELMIPLANT Demachiant nutritiv pentru ochi. Chiar nu am crezut vreodata ca voi spune despre un produs Elmiplant ca nu imi place. E clar ca de acum inainte nu voi mai folosi nici un alt produs pentru demachierea ochiilor in afara de solutia micelara. In momentul de fata cea de la Garnier.

B.U Deodorant. BIG NO ptr mine. Doamne ce clapa am luat cu acest produs. Este absolut inutil ( a se intelege va rog ca este vorba stric de cum ma impac eu cu produsul respectiv)



Si nu in ultimul rand, ojele Les Blancs de la L'oreal. Nu ma impac deloc cu ele.
Detin culorile 852-Pistachio Drage si 859-Gourmandise
M-am bucurat foarte mult cand mi le-am cumparat, in sfarsit avea culori care merg perfect in aceasta perioada a anului. Dar din pacate nu m-au impresionat deloc, nici pe departe nu se comporta asa cum am citit pe nenumarate bloguri. Nu in cazul meu.
Oja am aplicat-o pe unghia goala, fara baza, in doua straturi, la distanta de 10 minute unul de altul, fara top coat. Pe unghiile mele a rezistat fix doua zile.
( Lucrez intr-un birou la calculator, nu muncesc pe camp, insa treburile gospodaresti trebuie sa le fac) Totusi, mi se pare ca rezistenta ei lasa de dorit. Din nou, vreau sa precizez ca este vorba de parerea mea. Un alt minus mi se pare pretul de 15 Ron mult prea ridicat pentru o oja de 5ml.


Folositi vreunul din produsele de mai sus? Va plac? Cum va intelegeti cu ele?

Va doresc o saptamana senina, plina de reusite!!!!!


SHARE:

Niciun comentariu

Trimiteți un comentariu

© Hahahanne's. All rights reserved.
Blogger Template Designed by pipdig