marți, 8 aprilie 2014

Parerea mea despre.......ELMIPLANT CC Cream


In februarie mi-am cumparat din curiozitate pentru prima oara un CC Cream . L-am ales pe cel de la Elmiplant, pentru simplul fapt ca citisem pareri destul de bune despre el si incercasem alte produse de la Elmiplant, iar pretul minuscul m-a convins sa il incerc.


Recunosc ca la inceput am fost putin sceptica in privinta acestui CC cream. Nu mai folosisem un CC pana atunci, iar singura mea experienta cu un BB Cream a fost cu cel de la Garnier de care nu am fost prea incantata.


Produsul promite o hidratare de 24h. Nu prea inteleg aceasta afirmatie si nu pretind de la un produs ca acesta sa imi hidrateze tenul. Imi place insa ca nu contine parabeni si are SPF20.
De la prima aplicare am ramas placut surprinsa. Chiar uniformizeaza tenul, acopera imperfectiunile si da impesia de ten perfect. Este buildable, la nevoie poate fi aplicat de mai multe ori. Se absoarbe rapid si nu lasa impresia de masca.
Nuanta aleasa de mine este deschis. Initial are o tenta rozalie pe fata insa se adapteaza nuantei tenului , punand in evidenta tonul sau natural.

In acea perioada a lunii, cand tenul meu devine mai gras, aplic o pudra translucida peste....arata fabulos!

Cu alte cuvinte, imi place foarte mult, se afla in rutina mea de machiaj de cand l-am cumparat. Isi merita cei 16 ron din plin. Il recomand cu caldura.


Stiu ca exista doua variante, cea pe care o am eu, hidratanta cu extract de gutui si una cu actiune anti-imbatranire si fermitate care contine extract de caviar.
De indata ce termin acest tub, voi incerca si varianta anti-imbatranire.

Voi l-ati incercat? Va place?

PS: nu inteleg de unde vine pata aceea galbena din ultima imagine:)) Am aplicat o cantitate putin cam prea generoasa, pe ten arata ca in poza, zona degetului aratator :))




SHARE:

Niciun comentariu

Trimiteți un comentariu

© Hahahanne's. All rights reserved.
Blogger Template Designed by pipdig