miercuri, 2 aprilie 2014

Preferatele lunii martie



Luna aceasta a fost ziua mea si cu aceasta ocazie am primit multe cadouri si mi-am cumparat o gramada de produse pe care mi le doream.
Astfel, postarea de astazi este compusa din produse noi.

Favoritele acestei luni au fost cu siguranta noile mele pensule. Setul Core Collection de la Real Techniques. Isi merita din plin toate laudele!!! Eu le-am achizitionat de pe Themakeup-shop.ro


 De la iguanitza am primit cadou minunatia de mai jos. A aflat ca imi doresc mult paleta Comfort Zone de la Wet n Wild si mi-a facut-o cadou. Ce dragut, nu???? Multumesc scumpa mea!!!


 Si in aceasta luna am preferat sa folosesc BB Cream-ul de la Elmiplant in locul la orice fond de ten. Imi place acest produs, il recomand cu incredere.
Era chiar inevitabil sa nu ma indragostesc iremediabil de primer-ul de la Too Faced.Nu cred ca trebuie sa mai fac vreo precizare. Cine il are si il foloseste stie despre ce vorbesc.
De cate ori m-am machiat am folosit noul meu ruj de la Nyx - Tea Rose. Nuanta este extrem de placuta si se potriveste perfect culorii buzelor si tenlui meu. Intentionez sa imi mai cumpar cateva nuante, lista e lunga, sa vad la care ma opresc.


Luna aceasta am abuzat din plin de ultimile oje achizitionate de la Beauty in the bottle. Mereu au oferte atractive, imposibil sa nu gasesti ceva pe gustul tau. Chiar si acum au reducere la sute de oje. Grabiti-va, oferta e pana pe 6 Aprilie.
ZOYA - Jana, un taupe minunat ( culoarea mea:) si OPI - Dutch 'ya just love Opi?, o nuanta tare placuta de mov cu sidef foaaaaaarte fin auriu. De vis ambele!


Descoperirea lunii a fost serum-ul cu vitamina E de la The Beauty Shop. Cel mai light produs de hidratare ever. Il recomand din suflet. Il gasiti ori in magazinele TBS ( daca sunteti mai norocoasa decat mine, nu exista TBS in Brasov ) sau pe site-ul lor. Eu l-am comandat online.


Parfumul meu preferat in momentul de fata: Carolina Herrera - 212 VIP. Un parfum exact pe gustul meu.


Si nu in ultimul rand, mi-au placut la maxim si inca imi plac ochelarii mei noi de soare, Polar Vision.
De asemenea, ca in nici un alt an, iubesc la maxim florile de primavara. Nu ma pot satura de ele. Am primit o gramada, mi-am cumparat o gramada. Imi dau o stare de liniste, le ador.

Va doresc un aprilie insorit si sper ca ieri nu ati fost pacalite prea tare:))
SHARE:

Niciun comentariu

Trimiteți un comentariu

© Hahahanne's. All rights reserved.
Blogger Template Designed by pipdig