vineri, 11 iulie 2014

IHERB comanda nr.1

Cred ca ma chinui de mai bine de jumatate de an sa dau prima mea comanda pe Iherb.com
Nu stiu de ce am zabovit atat timp dar cred ca mare parte a vinei o are teama de a primi coletul la posta vamala sau ca mi se pierde coletul pe undeva.

Dar m-am incumetat, mi-am luat inima in dinti si am mutat produse din interminabilul wishlist in cosul de cumparaturi. Va e clar faptul ca nu stiam ce sa aleg din mii de produse, nu? In momentul de fata, ingrijirea tenului meu este primordiala, asa ca majoritatea produselor comandate  sunt destinate acestuia.

Si urmatoarele motive m-au ajutat sa plasez in sfarsit o comanda:
- reducerea de 20% la produsele Derma E
- transport gratuit ( 4 $ nu este mult dar ...este:)

Dar sa nu o mai lungesc atat. Iata produsele comandate de mine:


Coconut Conitioner de la Desert Essence. Oare cine nu a auzit de el? Vuieste internetul, YouTube-ul, etc de el. Am zis sa il incerc si eu. Vreau sa zic ca miroase foate tare a cocos, nu imi displace acest fapt, sa vedem cat va fi de bun pentru parul meu relativ uscat in ultima perioada. Am luat putin si am intins pe palma si mirosul persista si persista si......persista. 
Costa 6,05$ pentru 237ml si il gasiti aici


Facial Cleanser de la BWC (Beauty without cruelty) 3% AHA complex. Nu stiu daca Iherb vinde numai produse netestate pe animale, nu m-a interesat asta, dar daca e asa atunci imi place foarte mult si apreciez acest fapt. Si acest produs este unul din aceasta categorie. Sunt extrem de curioasa cum ne vom impaca, am citit mult despre el si chiar si pe IHerb apar multe review-uri bune.
Pretul este si el foarte ok.  8,61$ pentru 250ml. Il puteti gasi aici


Nature's Gate Glow Lotion for Medium Skin Tones. De vina pentru achizitionarea acestui produs este nimeni alta decat Andreea. Adevarul este ca nu prea am eu timp de stat la soare, la mare nu stiu daca reusesc sa ajung anul acesta si de cel de la Alverde din DM m-am saturat si eu. Miroase mult prea tare a autobronzant:(. Mi-s extrem de curioasa cum va fi. 
Pretul acestuia este de 9,81$ pentru 473ml si il gasiti aici


Soothing Toner de la Derma E. Principalul motiv pentru care am dat aceasta comanda, cum am mai spus si mai sus, a fost reducerea de 20% la produsele Derma E. Nuanta acestui toner este usor portocalie, dar aplicat este transparent, produsul este inodor.
Pretul lui este de 11,17$ pentru 175ml si il gasiti aici


Overnight Peel cu Alpha Hydroxy de la Derma E. Alt produs pe care mi l-am dorit tare mult. Da Doamne sa ne impacam bine. Consistenta super soft, inodor. Doamne cat de mult imi plac produsele pentru ten inodore....
Pretul lui este de 12,21$ pentru 60ml. Il puteti cumpara de aici


Din categoria Trials mi-am ales un flacon de vitamine si minerale pentru o luna la numai 1$


Nu am putut sa nu intru si la categoria New. De aici mi-am ales un parfum solid de la Pacifica Perfumes. Pe mine m-a atras cel cu mango brazilian si grapefruit. Este de-men-tial!!!!
Costul lui este de 9$ pentru 10gr. Isi merita fiecare penny in parte. Deja stiu ca mai vreau si alte arome:)


Ia priviti aici ce dragut! Pe ambalajul cutiutei de parfum solid apare si un citat. M-a impresionat foarte mult, a fost ca o dedicatie.


Per ansamblu sunt extrem de multumita de aceasta comanda. Vreau din seara asta sa incep sa folosesc produsele.
Am dat comanda in data de 27 Iunie si mi-a sosit la posta normala in exact 2 saptamani. YEY pentru rapiditate si traiasca posta normala :))
Toate produsele au fost atent ambalate in pungi cu "fermoar" si lipite cu scotch. Nu s-a scurs nimic si nici nu am gasit vreun produs spart sau ciobit.
Am primit si un mic cadou de care s-a bucurat Sonia, un mini pix inscriptionat Iherb.com

Cred ca deja stiti ca daca sunteti la prima voastra comanda, beneficiati de un discount de 5$ pentru o comanda sub 40$ si un discount de 10$ pentru o comanda de peste 40$. Pentru aceasta reducere trebuie sa introduceti la finele comenzii un cod de reducere. Al meu este: TGW928

Puteti accesa site-ul direct de aici

Titlul postarii este IHERB comanda nr.1 pentru ca ...vor mai urma:))

Va tenteza vreunul din aceste produse? Aveti deja preferate ale acestui site?



SHARE:

Niciun comentariu

Trimiteți un comentariu

© Hahahanne's. All rights reserved.
Blogger Template Designed by pipdig