joi, 10 iulie 2014

Doar 5


Am vazut postari "doar 5" pe blogul Cameliei si tare mult mi-a placut ideea. Nu voi face o serie de postari ci numai una in care voi alcatui un clasament cu produsele preferate in acest moment. Este greu pe de-o parte sa alegi doar cinci produse, este greu sa fi limitat, dar intrebarea este: oare chiar avem nevoie de mult mai mult? Inca ma macina intrebarea asta :))
De trei zile ma chinui cu liste de pe care tai, pe care adaug, ma mai uit iar in dulap, ma mai duc din nou pana in baie.....
Dar am decis, urmatoarele produse sunt cele alese a fi preferate in momentul de fata:

1. Doar 5 - INDISPENSABILE

Aceste 5 produse le consider vitale. Nu ma pot lipsi de ele si nu concep sa imi lipseasca.
Penseta, pila de sticla pentru unghii, betisoare pentru urechi, aparat de ras (sau BIC), periuta de dinti 


2. Doar 5 PENSULE PENTRU MACHIAJ

Recunosc ca mi-a fost greu sa aleg, dar am analizat problema inca odata si am decis ca nu pot renunta la urmatoarele pensule ( 4 bucati Real Techniques, 1 bucata Giordani Avon ). De la dreata la stanga:

- RT blush brush, o folosesc exact pentru ce a fost creata - blush
- RT expert brush, aplic fondul de ten lichid cu ea
- RT contour brush, pentru conturare
- RT shading brush, pentru aplicarea fardului pe pleoapa mobila
- ORIFLAME Giodani, o pensula mica si draguta, o folosesc pentru fardul aplicat in pliul ochiului


3. Doar 5 PARFUMURI

- Yves Saint Lauren - Elle Intense. Un parfum foarte drag mie, perfect pentru seara
- Givenchy - Hot Coture. L-am primit cadou, portivit mai mult pentru sezonul rece.
- Slava Zaitsev - Maroussia - creat exact pentru mine. Il folosesc numai ocazional, ca sa nu se consume :))
- Carolina Herrera - 212 VIP. Imi place extreeeeeem de mult acest parfum, ma face sa ma simt bine cand il port si ma binedispune. Imi place sa il aplic in parul aproape uscat, persista foarte mult
- Oriflame - Eclat weekend. Anul acesta am folosit deja 2. In momentul de fata este parfumul meu de zi cu zi. Cum il termin vreau sa imi iau Comme un Evidence de la Yves Rocher, o iubire mai veche. Am primit o oferta de la ei, la 50 ron cheltuiti il primesc cadou, tare smecher, nu???


4. Doar 5 PRODUSE PENTRU FATA

- La Roche Posay - Effaclar. Gel spumant pentru curatarea fetei. Un produs foarte bun, cu toate ca in ultima perioada am sesizat ca imi usuca usor fata, in momentul acesta este cel mai bun pentru mine. Astept un produs nou comandat pe Iherb, sa vedem ce va fi de capul lui.
- Garnier - lotiune micelara. O iubesc de nu mai pot. Am mereu minim o bucata in plus in dulap :)
- La Roche Posay - Apa termala. O pulverizez pe ten dupa ce ma spal cu Effaclar. Imi face tenul sa "surada" de bine. Calmeaza si hidrateaza instant.
- La Roche Posay - Effaclar Duo. Ma impac foarte bine cu acest tratament anti-imperfectiuni. Il aplic atat dimineata cat si seara. Cosurile sunt tot mai rare, punctele negre minimalizate. Intre timp a aparut Effaclar Duo+ care se spune ca ar fi si mai eficient.

Am o problema cu LRP, nu? Le recomand, sunt produse foarte bune.

-The Body Shop - Vitamin E serum-in-oil. In momentul de fata este singurul produs cu care ma impac seara la culcare. Intra rapid in piele, nu ramane pe cearceaf, nu imi inbacseste parul, nu imi apar cosuri de la el pentru ca nu incarca tenul. Ma trezesc cu un ten luminos si perfect hidratat.



5. Doar 5 PRODUSE PENTRU PAR

Cred ca aceasta a fost categoria cea mai simpla dintre toate. 
Inca pot sa renunt la orice sampon in favoarea celui de la Dove.
Nu am un par care sa aibe nevoie de balsam, este un dar de la Dumnezeu faptul ca este sanatos, stralucitor, nu se despica, nu se usuca....imi cade putin pentru ca asa e normal :). Doar cateodata simt nevoia de balsam (mai ales acum dupa ce am folosit samponul de la Le petit Marseillais. Am povestit despre experienta mea cu el aici.).Mai folosesc balsam dupa ce am fost la piscina sau la mare, din pricina apei. Cand am timp aplic balsamul Tresemme - care e absolut bes-ti-al. Daca nu am timp sau rabdare aplic bifazicul de la Anian in parul ud si il las sa se usuce la aer. (cred ca asta e secretul parului meu:)), nu il prea usuc cu foenul si nici nu folosesc placa, ondulator and all that s**t. Am o perie rotativa pe care o folosesc din ani in pasti.)
La acelasi nivel se ridica si balsamul leave-in de la Schwarzkopf - Gliss. Il folosesc la fel ca si pe cel de la Anian.
Nu imi place sa imi pun fel de produse in par. Am impresia ca il imbacseste si parca ma mananca si pielea de la ele. Cand chiar trebuie sa il asez frumos (ocazional) folosesc spuma de par pentru volum de la Schwarzkopf - Taft. Sunt tunsa bob si nu ca as avea nevoie, dar imi da un plus de volum.


6. Doar 5 PRODUSE PENTRU CORP

De cand am descoperit produsele Le Petit Marseillais sunt un fan absolut al gelurilor de dus. Acesta este al treilea pe care il incerc si imi place enorm aroma lui. Contine miere de levantica este foarte parfumat si hidratant.
Am redescoperit crema de corp cu vanilie de la Yves Rocher. Imi place atat de mult incat reusesc cu succes sa ma cremuiesc in fiecare seara. Cred ca mai mult de atat nu trebuie sa spun la adresa ei :)
Spray revigorant pentru picioare cu eucalipt si menta de la Oriflame. Nu imi lipseste mai ales vara.
Deodorantul de moment (cel mai eficient) este cel de la Garnier Invisible 48h Non stop.
Nu stiu voi, dar mie imi crapa buzele vara :)). Folosesc cu succes vaselina 



7. Doar 5 PRODUSE PENTRU UNGHII

Aici ma refer strict la oje. Nuantele mele preferate in momentul acesta sunt:

ESSIE - Wife goes on. Swatch aici
OPI - Every month is Oktoberfest
OPI- My very first Knockwurst
GOLDEN ROSE Rich Color - #16
ZOYA - Jana ( initial am uitat sa o enumar:)

Acum realizez ca ar trebui sa postez mai multe NOTD :))


Ar mai fi inca 5 lucruri:

Telefonul meu HTC One
Laptopul ASUS
Aparatul Foto Fujifilm Finepix S4200
Ochelarii de soare
Lentilele de contact (pt miopie)

Ce ziceti de alegerile mele? Care sunt cele 5 fara de care nu puteti trai?
SHARE:

Niciun comentariu

Trimiteți un comentariu

© Hahahanne's. All rights reserved.
Blogger Template Designed by pipdig