marți, 8 iulie 2014

Preferatele lunii IUNIE


Stiu ca sunt o intarziata, dar am o scuza. Inca ne aflam in renovari si pregatiri, sper sa ma mut la casa mea in maxim 3 saptamani. Yey!!!

Asadar, preferatele mele. Recunosc ca in ultima luna nu am prea avut chef sa ma machiez mai deloc, nici nu am prea avut ocazii, printre zugraveli si spalat podele ......dar tot m-am bucurat de cateva lucrusoare macar in weekend. In postarea de astazi vreau sa vi le arat:


De cand am descoperit produsele The One Oriflame le folosesc in exclusivitate. De fondul de ten sunt cea mai incantata. Nu ma asteptam sa aiba o textura atat de light. Eu detin nuanta natural beige. In aceasta perioada a anului mi se potriveste perfect.
De asemenea am intins mereu mana dupa pudra compacta si concealer-ul din aceasi colectie. Ambele sunt in cele mai deschise nuante, fair light pentru concealer si light pentru pudra. Initial am folosit pudra doar pentru a fixa concealer-ul, dar imi place aplicat si pe toata fata. Folosit peste fondul de ten deschide usor nuanta acestuia.O folosesc zilnic si abia daca se vede :)


Mary-Lou Manizer de la The Balm Cosmetics. L-am folosit ca iluminator si pe post de fard. Un produs foarte bun intr-un ambalaj care lasa de dorit. Pastila cu fard s-a dezlipit pur si simplu din ambalaj :( 



Acum ceva vreme am primit aceasta paleta cadou, are niste culori foarte calde, imi plac toate, dar preferatele mele sunt cele doua de sus si cele doua de jos. Comfort Zone de la Wet n' Wild. Multumesc Alexandra !!!


Forever Aloe Ever Deodorant Stick. Inca nu sunt 100% convinsa de el, dar l-am folosit zilnic.
Oriflame Feet Up rescue treatement. este o crema foarte hidratanta si eficienta. O folosesc seara de seara dupa dus. Nu mai am nevoie nici de pila pentru calcaie sau piatra ponice.


 Rimmel London Moisture Renew - Nothing Hill. Un nude mi-nu-nat.


The Body Shop Vitamin E serum. Singurul produs care vine in contact cu tenul meu seara de seara. Nu imi plac cremele de noapte,mult prea grase pentru tenul meu, mai ales vara. Acest ser intra rapid in piele, profita de el la maxim tenul meu si nu asternutul. Dimineata pielea mea este fina rau de tot. Cantitatea se dozeaza cu pipeta, 4-6 picaturi imi ajung pentru intreaga fata, gat si decolteu.


In afara de produsele de beauty am mai apreciat tare mult si serialul SCANDAL.



In domeniul muzicii am ascultat pana la refuz One Republic - Love runs out


Va doresc o luna plina de succes, relax si caldura!

SHARE:

Niciun comentariu

Trimiteți un comentariu

© Hahahanne's. All rights reserved.
Blogger Template Designed by pipdig