vineri, 1 august 2014

Preferatele lunii IULIE + o mica dezamagire

De cate ori imi propun sa scriu mai des si sa imi fac mai mult timp pentru blog, de atatea ori am esuat. Am avut o perioada grea, o luna incarcata cu esecuri dar si cu realizari. Important e ca din fiecare intamplare, fie buna fie rea sa reusesti sa inveti ceva, na ca scriu si rime mai nou:))

 De sapte ori am cazut si de opt ori m-am ridicat !

Vorbind astazi  cu cineva la telefon am realizat ca suntem deja pe 1 August. Oare cand a trecut si luna Iulie?
Asadar postarea de astazi cuprinde preferatele din luna ce tocmai a trecut. Mi-a fost greu sa aleg, pentru ca nu am realizat ca de alte dati sosirea sfarsitul lunii si nu mi-am facut deloc o idee despre ce produse voi alege.

IULIE - o luna in plina vara - nu aleg sa ma machiez vara decat daca este necesar si atunci o fac minimalist. In lunile caniculare imi place sa imi ingrijesc mai mult tenul decat sa il incarc cu fel si fel de produse.

Dar sa nu o mai lungesc, iata preferatele mele + o dezamagire.


In campania 10  mi-am comandat CC Cream-ul de la Oriflame. Este un produs nou lansat de Oriflame, al doilea CC Cream pe care l-am incercat pana acum. Pot sa spun ca imi place foarte mult, ba chiar mai mult decat cel de la Elmiplant (primul incercat vreodata ). Este mult mai usor decat cel Elmiplant si efectul este mai placut, nu il simt pe ten, nu incarca porii, uniformizeaza nuanta tenului. Eu il aplic mereu cu mana, dupa care niformizez cu beauty blender-ul de la Real Techniques.


Peste zi nu am folosit parfum, mi se pare prea greu si din cauza caldurii mi se irita pielea de la el. Mi-am adus aminte de dragul meu Spray de corp de la Body Shop - Neroli Jasmin. Sunt la al treilea flacon.


 Cu toate ca imi plac foarte mult deodoranturile de la Garnier, nu sunt in tema daca acest roll-on este un produs nou sau nu. Am descoperit InvisiClear anti-white in magazin luna trecuta, l-am cumparat pentru ca imi plac roll-on-urile de la Garnier si am vrut neaparat sa il incerc. Imi place, este eficient, transparent, nu pateaza, nu imi irita pielea chiar daca il aplic pe pielea proaspat epilata....imi place!


Aveam nevoie de o pudra matifianta. Am citi cateva pareri despre cea de la Bourjois healthy balance si am decis sa mi-o cumpar. AM vazut-o in DM, era la reducere si atat mi-a trebuit. Eu mi-am ales nuanta 53 beige clair. Nuanta mi se potriveste perfect acum vara, iarna cred ca este prea inchisa pentru mine. Mi-ar fi placut sa fie translucida ( nu stiu daca exista asa ceva de la Bourjois ), dar e ok si asa. O recomand.


Tot in DM mi-am cumparat si acest creion contur pentru buze. Este vorba despre Rimmel London - Exaggerate Full Colour Lip Liner in nuanta 030 natural. Un creion retractabil care nu are nevoie sa fie ascutit. Nu este rezistent la apa, dar cu un primer de ochi (da, de ochi:) rezista ore bune pe buze. Am o "mica" obsesie cand vine vorba despre creioane de buze in nuante naturale, nude. Dupa o curatienie drastica am ramas cu doar 6 bucati :)


Pe cat de tare am urat aceste oje de la L'oreal - cand le-am cumparat am vrut chiar sa le arunc- pe atat de tare imi plac acum. Nu stiu ce s-a intamplat, dar  acum le iubesc. Le-am folosit doar pe acestea luna trecuta, in afara de o oja rosie de la Essie pe care am aplicat-o la o ocazie speciala.
Este vorba de L'oreal Color Riche in nuanta Gourmandise si Pitachio Drage





La inceputul lunii Iulie am primit produsele primei mele comenzi Iherb. Imi plac toate cele comandate, mai ales cele din imaginea de mai jos. Bineinteles ca imi plac si restul, dar inca sunt in teste si mai dureaza pana sa imi fac o impresie clara despre ele.


Cel mai bun balsam de par incercat vreodata este cu siguranta cel de la Desert Essence cu nuca de cocos. Pana si parul meu, care nu are nevoie de balsam il adora. Imi place si mirosul persistent care ramane in par. Eu il simt ca.2 zile de la spalare.


Doamne, imi pare rau ca nu am comandat mai devreme de pe acest site. Fiecare produs in parte este deosebit, fiecare produs imi face bine, pot sa spun ca am dat lovitura cu aceasta comanda :))

BWC ( Beauty Without Cruelty) facial cleanser 3% AHA complex. Imi face foarte bine. Nu ma pricep eu prea mult la AHA si BHA, chiar ma intreba la un moment dat cineva cu un ton usor arogant: "ai mai folosit AHA pana acum?" dar stiu ca acest gel imi face bine, curata fara sa agreseze tenul, il lasa foarte curat si improspatat. Sunt novice in folosirea lor dar acum pe bune, chiar nu iti poti da seama daca un produs iti face bine sau nu????? Nu trebuie sa dau expliatii nimanui. Il folosesc atat dimineata cat si seara de cand l-am primit si chiar vad o diferenta. Un ten mai "compact", mai curat si usor exfoliat. Si cel mai important, mult mai putine puncte negre, abia sesizabile :)) Foarte tare, nu? Si ca sa potolesc curiozitatea unora, DA, folosesc protectie solara La Roche Posay Anthelios XL Spf 50+ in fiecare zi.


Am folosit autobronzant de la Alverde, foarte bun, dar Glow Lotion de la Nature's Gate e de 2000 de ori mai bun. Se aplica foarte usor, nu pateaza, arata natural, fara efect portocaliu. Nu contine parabeni, nu este testat pe animale si....contine 7 ingrediente hidratante, deci nu e nevoie de hidratare, rezolva si aceasta problema.


Dezamagirea lunii este Dizolvantul pentru lac de unghii pe baza de ulei de la Kallos. L-am cumparat pentru ca eram curioasa de eficienta lui. Nu imi place pentru ca trebuie sa insist ca sa stearga oja de pe unghii si pelicula uleioasa care o lasa in urma nu este pe gustul meu. I voi spune pas si voi reveni la vechea mea iubire, Ebelin de la DM


Cum v-a trecut luna Iulie? Ati avut parte de vacanta si clipe fericite? Ati reusit sa treceti peste zile negre si esecuri?

Va doresc un August de vis, pentru ca al meu stiu ca asa va fi !
Sa fiti iubite !!!!





SHARE:

Niciun comentariu

Trimiteți un comentariu

© Hahahanne's. All rights reserved.
Blogger Template Designed by pipdig