vineri, 29 august 2014

Am revenit....

Peste doua zile se implineste exact o luna de cand nu am mai scris nimic pe acest blog. Nu este ca nu as fi vrut, dar pur si simplu nu am avut timpul necesar pentru aceasta.
Multe s-au intamplat in aceasta luna, multe s-au schimbat.
Am avut un eveniment foarte important in familie ( luv U Inge&Dorin, can't wait to see you), am reusit sa ne mutam in sfarsit la casa noastra, iar din 14 August suntem in Anglia.
Cat timp vom sta aici inca nu este stabilit, dar cu siguranta vom sta o perioada. Momentan ne aflam in Londra, ce urmeaza.....lasam lucrurile sa vina de la sine, Dumnezeu stie cel mai bine ce e hotarat pentru noi.

Stau de doua zile si ma gandesc cu ce sa incep:) Am in gand cateva idei, le-am asternut pe hartie dar nu stiu cum sa le asez. La sfarsitul postarii voi enumara cateva dintre ele cu rugamintea sa ma ajutati si sa imi spuneti cu care sa incep.

In postarea de astazi vreau sa va arat Rutina de dimineata de ingrijire a tenului . Ultima postare de genul acesta am scris-o undeva in martie. Ei bine, de atunci s-a cam schimbat pentru ca in Anglia vremea este mult mai capricioasa, vantul bate mult mai mult decat la Brasov, iar cand iese soarele chiar il simti pe piele, chiar daca temperatura nu este asa de ridicata.

Dar sa trecem la subiect:


Primul lucru pe care il fac dimineata dupa ce ma spal pe dinti este sa imi ingrijesc fata. 

1. Ma spal pe fata cu Facial Cleanser de la BWC( Beauty without cruelty) pe care mi l-am luat de pe Iherb cu prima mea comanda pe site.



2. Imi las tenul sa se usuce la aer si il sterg mai apoi usor cu o discheta imbibata in Soothing Toner de la Derma E, tot de pe Iherb.


3. Chiar daca in Londra am prins mai mult innorat decat insorit, am ales de cateva luni inainte de a veni aici sa aplic zilnic protectie solara. Vara folosesc ceva mai light cu protectie 50+, iarna trec pe 30+. In momentul de fata folosesc La Roche Posay Anthelios XL Spf 50+. L-am cumparat inca in Romania, un produs foarte bun. Aleg mereu sa aplic protectia solara cat mai aproape de ten, adica inaintea oricarui alt produs, cu alte cuvinte.....pe tenul curat.


4. Am grija si de pielea sensibila din jurul ochilor. Folosesc pentru aceasta Elmiplant Genovate Serum antirid regenerant pentru ochi. Si aceasta crema o am din tara. Am ales sa nu imi cumpar produse noi de aici pana nu termin ceea ce am din tara, cu toate ca ispita e enooooooooooorma, ma credeti, nu?? hihihiihiii.


5. In functie de necesatiatiile tenului aplic dimineata La Roche-Posay Effaclar Duo sau nu. Dar in acesta perioada a lunii simt nevoia sa il aplic.


6. Si pentru ca vantul bate aproape incontinuu de cand sunt aici, simt nevoia de o crema hidratanta. Cum in tara nu foloseam foarte des vreuna, pentru ca imi ajungea hidratarea ce mi-o oferea BB Cream, mi-am cumparat de aici una, de altfel primul produs de ingrijire cumparat in Anglia :). Este vorba despre Simple Kind to Skin Replenishing Rich Moisturiser. O crema mai mult lotiune super hidratanta dar in acelasi timp super usoara.


Pentru moment acestea sunt produsele pe care le folosesc zi de zi in rutina mea de dimineata si imi e tare bine asa. Daca voi schimba ceva, nu stiu, cu siguranta crema de ochi cand se va termina si gelul de curatare. Ramane de vazut si vremea cum se va comporta.

Vreau ca maine sa va scriu si depre rutina mea de seara.

Apoi, vreau sa scriu in fiecare saptamana o postare 5 things I love this Friday ( Idee preluata de pe Diary of a beauty addict )
Review la Facial Cleanser de la BWC
Review la Anthelios XL
Pics of the week ( poze adunate intr-o saptamana ), gen Instalife
Astept idei si din partea voastra, ce anume v-ar place sa cititi pe blogul meu.

Va pup si weekend placut si insorit tuturor. Maine plec in centrul Londrei, abia astept !!!!





SHARE:

Niciun comentariu

Trimiteți un comentariu

© Hahahanne's. All rights reserved.
Blogger Template Designed by pipdig