marți, 30 august 2016

EBAY - Chilipiruri #3


Revin astazi cu seria Chilipiruri de pe Ebay. Recunosc ca intru aproape zilnic pe Ebay sa vad ce descoperiri mai pot face. Si mereu mai gasesc cat ceva ce imi trebuie. Astazi vorbim despre accesori si prostioare care ne fac viata mai frumoasa.

Acrylic Lipstick Storage Display (£1,96 - aici) Mereu am vrut sa am un suport pentru rujuri dar intotdeauna am ezitat din cauza pretului. Ei bine, cand am dat peste acesta pe Ebay nu am mai ezitat. Sincer, m-am temut ca nu va ajunge intreg insa a fost foarte atent ambalat si a ajuns cu bine. 

Pentru ca am un telefon nou si pentru ca vreau sa am grija de el am decis ca imi trebuie si cateva carcase dragute.

Clear Soft TPU Multi flower Pattern Back Case Cover (£0.99 de aici). O carcasa siliconata cu un motiv floral albastru pe spate. Una din preferatele mele. Ce nu imi place este ca nunatele modelului de pe spate sunt usor sterse parca. Nuanta lui este pala.

Marble Phonecase (£1,39 - aici). Este cea din mijloc. Nu imi prea place pentru ca este din material dur, nu am fost foarte atenta la descriere cand am comandat-o.

Silicone Glitter Shock Proof Case Cover. (£3.89 - aici). Cea mai apreciata si folosita carcasa in acest moment. Este extrem de maleabila, eu o folosesc fara folia din spate pentru ca mi se pare mult prea sclipicioasa.


Recunosc, am o pasiune pentru genti si nu numai. Am lasat acasa nu stiu cate, unele le-am facut cadou pentru ca nu le-am putut cara dupa mine, insa mi-am refacut usor stocul iar in ultimele trei luni mi-am mai achizitionat trei bucati.

Wallet Shoulder Messenger Handbag. (£0.39 + £5.31 P&P). Este prima geanta din stanga. Am dezvoltat o pasiune pentru gentile mai mici, acelea care pot fi purtate si ca plic sau crossover. Aceasta este ultima din achizitii si nu sunt foarte incantata de ea. Per ansamblu este ok insa nu imi place cum este lucrata cureaua de purtat pe umar. Ma bucur totusi ca se poate scoate si inlocui cu alta.

Chloe Faye Dupe Bag - Grey. (£13.66 - aici).  Nu ma asteptam la o calitate atat de buna a acestei replici a posetei Chloe (care costa £1.200). Materialul din care este facut imita foarte bine pielea naturala, capacul din fata este catifelat si vine accesorizat cu un inel mare metalic si un lant detasabil.Interiorul este prevazut cu trei compartimente destul de incapatoare dintre care unul mai are un buzunarel mai mic atasat. 

Cross Body Shoulder Chain Bag (£16.32- aici). O geanta foate versatila, incapatoare si rezistenta. Pe cat este de simpla pe atat de mult imi place. Are un compartiment mare care se inchide cu fermoar, iar in acesta se mai afla doua compartimente - unul pentru telefon iar unul mic cu fermoar. Lantul este foarte rezistent insa in contact cu parfumul dat pe gat :) s-a decolorat usor. Insa daca ar fi sa aleg una dintre aceste trei genti, cu siguranta aceasta este preferata mea.


Cred ca sunt vreo trei ani de cand am descoperit placerea de a ma bronza in siguranta, acasa:). Am inceput timid cu una din lotiunile autobronzante de pe Iherb si am ajuns sa iubesc spuma autobronzanta cel mai mult dintre toate metodele de autobronzare. 

St Moriz (£4.94) este a doua varianta preferata dupa cea de la Vita Liberata care este putintel prea scumputa pentru buzunarul meu. Am folosit de cateva ori nuanta Medium. Aplicarea se face foarte usor, spuma fiind colorata se poate vedea cat si unde ai aplicat.


Daisy Flower statement Collar Necklace (£1.76 - aici).
Mi-a atras atentia dragalasenia acestui colier. Iar pentru ca pretul a fost mai mult decat infim l-am comandat .


Pendant Chain Infinity Chunky Statement Necklace (£3.96). 
Imi plac tare mult colierele statement simple, nesofisticate insa speciale in felul lor.



Ebay este o sursa infinita pentru copii fidele ale produselor marilor marci. Pensulele pentru machiaj cred ca sunt pe primul loc cand vine vorba despre copii executate foate bine si minutios.
Mi-am cumparat o groaza de pensule de pe Ebay, unele sunt perfecte, altele nu chiar insa in marea majoritate a cazuilor am primit produse de o calitate superioara asteptarilor mele. Asa sunt si pensulele care veau sa vi le arat astazi.

 Pensula pentru Highlighter/Blush. (£1.29 - aici). Este o pensula foarte bine lucrata, o folosesc exact pentru ceea ce a fost creata. Manerul este ideal pentru forma care o are, culoarea roz-gol este foarte pretty, se spala foarte usor si se usuca ultra rapid. Si nu a pierdut nici un fir de par.

Foundation/Blush/Powder Brush. (£2.89-aici). Nu stiu cum poti denumi o pensula de aceasta marime si forma atat pentru fondul de ten cat si pentru blush sau pudra. Eu folosesc Pensula Microfon  - asa au denumit-o ai mei pentru aplicarea fondului de ten pentru ca este foarte densa cu perii mici, nu papa mult produs iar aplicarea se face foarte rapid si frumos. Pe alocuri mai tapotez usor cu un Beautyblender.

Large Fan Face Brush. (£1.13)
Am fost o vreme in cautarea unei pensule de acest tip, iar cand am gasit-o pe aceasta nu am mai ezitat. Si ma bucur pentru ea deoarece este de o calitate foarte buna si isi face treaba cum trebuie.

Black aluminium Tube white-tipped Brush (£2.19 - aici). 
Copia pensulei pentru Bronzer Marc Jacobs. Nu stiu daca este asa sau nu, fapt este ca nu arata deloc precum cea din imaginea vanzatorului. Pensula trebuia sa fie mai alungita ca cele destinate aplicarii blushului. a mea insa este ma degraba o pensula pentru pudra. Cu toate acestea imi place sa o folsesc atunci cand decis sa imi setez fondul de ten pe intreaga fata. Si arata tare bine, nu?


Am ramas usor dezamagita de acest Set Dupe dupa Zoeva (£4.84) pentru ca nu am primit ceea ce este ilustrat in imaginea vanzatorului. Oricum, pensulele sunt foarte bune, le folosesc chiar pe toate ceea ce se intampla destul de rar pentru un set de pensule. Singura pensula care am observat ca pierde perii la spalare este cea pentru contouring.


Concave Face Brush (£2.19) 
Cred ca este cea mai ciudata pensula cumparata de mine vreodata. Este destinata conturarii fetei. Nu este usor de lucrat cu ea, insa imi iau timp cand o folosesc. Are cei mai fini si densi perii posibili si e o placere la atingere si vedere.


O mai noua pasiune a mea sunt ochelarii de soare. Si culmea, tot descopar modele dragute.

Mirror Marble Print (£2.85). Mi-au placut mult acesti ochelari pentru modelul marmorat si lentilele oglinda. Am ramas placut surprinsa de calitatea lor, fara imperfectiuni, foarte bine si atent lucrati.

Tortoise Bridge Sunglasses. (£2.15-aici). Sunt sigura ca acesti ochelari sunt o copie dupa unii de firma (nu ca ar conta asta pentru mine) insa sunt tare la moda la ora actuala. Imi place tare modelul acesta care nu are puntea de sprijin pentru nas cea ce le face sa fie mai aerati. Nu stiu daca ati patit vreodata sa purtati ochelari de soare si sa simtiti ca nu aveti aer de la ei, sa transpirati intr-un mod anormal sub ochelari? Ei bine eu am patit si ma bucur tare de acest model nou si aerat :) intrat in colectia mea.

Rose Gold Mirrored Sunglasses 9£2.39 - aici) Cand se intalnesc doua preferate la un loc ce se intampla? Se intampla un lucru minunat cu siguranta. Rose-gold si oglinda..... Foarte atent lucrati, nu iti da impresia de fragil precum par in poza si ofera un aer fresh purtatorului.


Nu sunt adepta picturilor pe unghii, nici nu ma pricep la ele defapt. Insa aceste Stickere in forma de pene colorate (£0.99) mi-au atras curiozitatea de a le incerca. Le puteti vedea in actiune pe contul meu de Instagram.


Electric Hair Trimmer (£3.29). Un produs care nu isi merita banii. Mi-am cumparat ulterior unul de la Philips de care sunt mega multumita.


Cand ma intreaba cineva despre bijuterii intotdeauna precizez faptul ca nu imi plac bijuteriile aurii iar stilul meu este minimalist. 

Bratara nod argintie (£1.10 - aici). Poate fi cu usurinta purtata pe ambele parti, cu nodul in fata sau cu deschizatura la vedere. Oricum arata special si dragut si este de efect.

Cercei din argint Picatura in forma de inima (£3.99). O pereche de cercei foarte speciali, un model simplu in forma de picatura, tesita usor pentru a da forma de inimioara in capat.

Inel ajustabil cu doua inimioare - argint 925(£2.99) Simplu si dragut, perfect pentru un cadou.


Tot Rose-Gold este si Pendativul acesta cu medalion in forma de ananas (£0.99), foarte la moda se pare acum. Imi place tare pentru ca este finut lucrat si inca nu a oxidat cum patesc de obicei cu tinichelele :)


Imi doream sa am un ceas in tonuri nude  si acum il am. 
Eat Cake for Breakfast  (£2.03 - aiciNimic prea fancy, un ceas simplu cu cadran sidefat, functioneaza perfect, cureaua inca nu s-a zbarcit si nici nu arata ieftin.


Am cateva luni bune de cand am incetat sa ma mai lupt si sa caut solutii pentru unghiile mele ba casante ba fragile, care se rup usor. Am inceput cu kitul pentru unghii de la SensatioNail si am trecut la Shellac. Shellac-ul este o oja-gel care se usuca cu lampa cu led, este nevoie de o baza si un top coat. Ambele produse le-am gasit la un pret decent pe Ebay (£13.49 - aici) . Atat lampa cat si cateva nuante de gel le-am cumparat de pe Amazon. Voi scrie o postare separata daca va doriti despre Shellac si imi voi exprima parerea mai pe larg atunci.


Nu am crezut ca imi voi cumpara vreodata un produs vestimentar de pe Ebay insa aceste Gulere sau camasi false mi s-au parut prea dragute. Le-am cumparat de aici cu £3.99 si daca sunteti interesate, au mai multe modele de unde aveti ce  alege.



Cam astea sunt produsele ce le-am cumparat in ultimele trei luni de pe Ebay. Sper din suflet ca nu  v-am plictisit.
Voi cumparati de pe Ebay? Daca da, ce anume?


SHARE:

Niciun comentariu

Trimiteți un comentariu

© Hahahanne's. All rights reserved.
Blogger Template Designed by pipdig