luni, 1 august 2016

TILI Beauty Box + GIVEAWAY - INCHEIAT


Imi place tare conceptul de BeautyBox insa ideea de a trebui sa ma abonez si sa achizitionez o cutie in fiecare luna, ei bine asta nu imi place deloc.
TILI vine de la 'Try it, love it' si este un BeautyBox care lanseaza cate o cutie cu produse cosmetice si de ingrijire de la diferite branduri cunoscute la fiecare trei luni.
Aceasta este prima cutie lansata de ei si pot sa spun ca sunt impresionata. Cel mai mult imi place ca stii dinainte ce produse primesti si pot sa spun ca nici unul nu este in varianta minuscula sau pliculet incat sa nu reusesti sa iti faci macar o parere. Valoarea produselor din cutie este de £60, costul e fiind de £20. Iata ce contine aceasta cutie:

Renumitul autobronzant de la VITA LIBERATA Phenomenal Mousse 25 ml care vine impreuna cu o manusa aplicatoare in varianta mini. Acest autobronzant este in varianta spuma, aplicarea se face foarte usor, intra apropae instant in piele (eu m-am imbracat imediat dupa aplicare si a fost super ok), rezultatul este unul de vis, cum nu am mai obtinut cu nici un autobronzant pana acum, Il folosesc in principiu pe picioare pana o palma deasupra genunchiilor, pe maini, fata si decolteu. Pentru un rezultat mai intens se aplica in fiecare zi o data (timp de 3 zile ), se face un dus in prealabil iar rezultatul ar trebui sa dureze 2-3 saptamani ( de 4x mai mult decat un autobronzant obisnuit). Inca nu pot confirma aceasta deoarece am primit cutia mea acum o saptamana. O sa va tin la curent. Ceea ce am observat insa este ca nu arata naspa in zonele precum genunchii, coate, etc si nici nu arata fake sau nenatural in sprancene sau la baza parului.


NEXXUS Nutritive Shampoo (89ml) este un sampon imbogatit cu un complex din Caviar si este destinat in esenta parului degradat si uscat. Eu nu am nici una din aceste probleme insa imi place tare cum se simte parul dupa spalare. Balsamul din aceeasi gama NEXXUS Nutritive Conditioner (89ml) ofera hidratarea necesara parului, se clateste foarte repede si nu imi provoaca matreata, ceea ce este mega important pentru mine.


DA-DAAA! Cred ca toata lumea a auzit deja de renumitul ALPHA-H Liquid Gold (50ml). Este un produs de ingrijire a tenului dintre cele din top, contine acid glycolic si este un tratament exfoliant care se aplica seara pe tenul curat. Ce este asa de deosebit la acest produs? Ei bine, face ceea ce promite. Si ce anume promite? Improspateaza si revitalizeaza tenul obosit si fad (fara culoare), reduce vizibil ridurile si liniile fine si ajuta vizibil la micsorarea poriilor. Un produs grozav, eh? Iar 50 ml iti ajung o vesnicie (nu chiar, dar aproape :)


 ELEMIS Smart Cleanse Micellar Water (50 ml) cred ca este singurul produs din aceasta cutie care nu ma incanta insa este ok-ish. Curata tenul delicat fara a lasa reziduu lipicios si nu ma irita deloc.


BAREMINERALS a lansat recent un nou produs de ingrijire a tenului SKINLONGEVITY Vital Power Infusion (7.5ml).
  'Empower, Replenish, Renew, Fortify'
Suna bine, nu? Si se simte atat de light pe ten, intra instant in piele iar dimineata nu reusesti sa iti mai iei mainile de pe fata! Un produs extraordinar!


ESSIE  - Ballet Slippers (13.5ml - full size) . Este un classic, una din nuantele cele mai vandute de Essie. Un roz pal dragut care ofera o luminozitate aparte manichiurii. 


BECCA Backlight Priming Filter (6 ml).  Cred ca este cel mai misto produs din aceasta cutie. Pacat ca nu are decat 6 ml. Insa este mai mult decat indeajuns sa iti faci o parere despre produs. Este un primer iluminator care se poate aplica si purta ca atare sau sub fondul de ten. Purtat singur mi se pare putin prea iluminant, insa cu un fond de ten deasupra, ofera o luminozitate aparte tenului. Imi place enorm.



Iar pentru ca cei de la QVC nu livreaza si in Romania m-am gandit sa ofer eu uneia dintre voi o cutie TILI si astfel ocazia de a testa aceste produse minunate. Da, este vorba de un Giveaway care incepe astazi si se termina pe data de 10.August 2016 la miezul noptii. Mi se pare o idee geniala pentru ca produsele vin in recipiente mai mici ceea ce le face perfecte pentru a fi luate in concediu :)

Pentru a participa trebuie sa ma urmariti pe pagina mea de Facebook, pe Instagram, sa distribuiti linkul spre aceasta postare pe una din retelele voastre de socializare si sa imi lasati aici la aceasta postare un comentariu in care sa imi dati link spre distribuire si sa imi spuneti care este produsul de ingrijire fara de care nu puteti trai si la ce produs visati insa nu vi-l permiteti sau nu il puteti avea din diferite motive

Castigatoarea (extrasa prin Random) va fi anuntata pe pagina mea de Facebook pe data de 11 August 2016 iar voi incerca sa pun la posta coletul vineri, 12 August 2016.

Acest Giveaway nu este sponzorizat, nu am fost platita de nimeni sa organizez acest Giveaway iar cutia pentru GA a fost cumparata de mine din banii mei. 

NU imi asum responsabilitatea si nu retrimit un colet in cazul pierderii sau deteriorarii acestuia! In momentul in care depun coletul la posta voi publica (tot pe Facebook) si bonul cu dovada 'livrarii' .

Abia astept sa va citesc comentariile:)
SHARE:

Niciun comentariu

Trimiteți un comentariu

© Hahahanne's. All rights reserved.
Blogger Template Designed by pipdig