miercuri, 31 august 2016

Preferate pentru ten + o dezamagire



Am vrut sa scriu despre preferatele lunii August insa mi-am adus aminte de penultima postare, cea  despre Preferate la jumatate de an 2016 si am renuntat pentru ca, cu siguranta se repetau majoritatea produselor si in aceasta postare.

Astazi vreau sa va scriu despre produsele pentru ingrijirea tenului cele mai iubite din ultima perioada. 

Este ciudat faptul ca in aceasta vara am simtit nevoia de hidratare mai mult ca oricand. In ultimul timp am observat cum mi se schimba tenul, devine mai matur si mai sensibil/pretentios si trebuie sa-i dedic mai multa atentie si sa-l observ mai indeaproape. Cu siguranta la nevoia de hidratare contribuie si acizii/exfoliantii folositi in rutina mea de ingrijire zilnica. 


AVENE Hydrance Optimale Hydrating Serum
Cum spuneam si mai sus, pentru ca folosesc acizi exfolianti tenul meu este mai sensibil si mai uscat. Peste zi, pentru ca este inca destul de cald si mai transpir, imi place sa folosesc produse cat mai usoare care sa intre in piele instant daca se poate.
Acest serum este destinat tenului sensibil si deshidratat. Dozez o pompita in palma si il intind peste intreaga fata dupa ce mi-am spalat tenul si am aplicat toner si inainte de a aplica crema cu protectie solara. Il folosesc cu precadere dimineata. Seara il mai folosesc cand il amestec cu picaturile autobronzante de la Clarins. Imi place enorm pentru ca imi hidtateaza tenul in doi timpi si o miscare fara ca sa-mi lase pelicula grasa pentru ca se absoarbe rapid. 
Are un parfum foarte subtil, miroase a curat si este non-comedogenic. Tenul este improspatat instant si il simt mai ferm. Nu mi-a cauzat nici un fel de neplacere, roseata este diminuata iar de cosuri nici nu poate fi vorba. Un produs excelent pe care il recomand oricui. 
Ma bucur sa pot spune ca acest produs poate fi cumparat in Romania de la Farmacia Tei la pretul de 63RON. Cu siguranta il puteti gasi si in Farmaciile din tara unde se vand produse Avene.



No7 Beautiful Skin Hydration Mask 
I-am dat tarcoale de atatea ori acestei masti incat habar nu mai am de cate ori am luat-o din raft si am pus-o inapoi. Am trecut-o pe liste de cumparaturi si am sters-o in repetate randuri.
Am cumparat-o cand Boots oferea 3 produse la pretul de doua din gama No7. In aceeasi seara am si incercat-o. Am aplicat un strat generos pe ten si am lasat-o jumatate de ora, apoi am sters-o cu un servetel si m-am culcat. Pe ambalaj spune sa o aplici pentru 3 minute sau pentru un tratament mai intensiv sa o lasi 10 minute pe ten dupa care stergi si clatesti. Eu am folosit-o mai mult pe post de crema de noapte, cand imi simteam tenul foarte uscat. Este foarte hidratanta insa nu in sensul acela gras si sleios. Am aplicat-o cu succes si pe coate si genunchi si m-a impresionat puterea sa hidratanta. Nu este un produs pentru tenul gras, asta e clar!
Produsul poate fi cumparat online pe  Boots unde si acum este la oferta.


BareMinerals Skinlongevity Vital Power Infusion
Habar nu am avut ca BareMinerals are linie de produse destinate ingrijirii tenului. Asta pana ce mi-am comandat Beauty-Box de la Tili pentru ca acest serum se afla in cutie. 
Un serum modern care contine Long Life herb, California Poppy si Lempuyang Ginger. Toate la un loc lupta impotriva semnelor de imbatrinire a tenului si ofera acestuia luminozitate si vitalitate si estompeaza usor ridurile fine. 
Nu stiu cum si ce face acest serum, insa odata aplicat pe ten acesta radiaza, se simte parca intinerit. Imi place sa il aplic dimineata cand nu am dormit bine sau indeajuns. Actioneaza instant iar parfumul lui fresh in care se simte usor ghimbirul te improspateaza pentru intreaga zi.
Nu stiu ce o sa ma fac cand o sa termin miniatura ce o am (produsul este foarte lichid si este nevoie de foarte putin pentru o aplicare) deoarece in varianta full size costa £45 :( pentru 50ml.


NIP+FAB Glycolic Night Pads Extreme (mica mea dezamagire) 
Am de la Nip+Fab gelul pentru spalarea fetei si tare mult imi place. Imi place si ideea de dischete imbibate in diverse lotiuni. Sunt practice pentru ca nu irosesti produs turnand din flacon. Sunt ideale pentru atunci cand planifici sa le iei cu tine in deplasari. Totusi prefer produsul in forma lichida pentru ca, cantitatea lichida este mai multa decat cea imbibata.:)

   Our original glycolic fix taken to the extreme! 

Am avut asteptari destul de mari de la aceste dischete cu acid glycolic din cauza numelui EXTREME insa deoarece eu folosesc de cativa ani acizi exfolianti in concentratii destul de mari (fata de acest produs) nu mi se pare atat de eficient. Am observat totusi un rezultat multumitor atunci cand l-am folosit atat seara cat si dimineata.
Contine 5% acid glycolic, acid salicilic si acid lactic.
Pentru cine isi incepe calatoria prin exfolianti cred ca sunt o alegere potrivita, chiar foarte buna. Nu uitati insa de crema cu protectie solara peste zi!
Se poate comanda online pe Boots la pretul de £7.47 pentru 60 bucati.


Ce produse pentru ingrijirea tenului ati mai descoperit? 

SHARE:

Niciun comentariu

Trimiteți un comentariu

© Hahahanne's. All rights reserved.
Blogger Template Designed by pipdig