miercuri, 1 aprilie 2015

Preteratele lunii *MARTIE*


Photo by Sonia :)

Martie a fost o luna foarte grea pentru mine, plina de stress, nervi, oboseala, mii de probleme de rezolvat, nopti nedormite, mutat...dar a fost si ziua mea si am avut parte de surprize minunate, neasteptate.
Dar ma bucur mult ca s-au linistit apele, ma bucur ca-i deja Aprilie....

Produse ingrijire maini si buze:
 - Crema de maini Laboratoire Ultra Purs cu 25% unt de Shea. O crema de maini foarte hranitoare care se absoarbe foarte rapid si nu imi lasa mainile unsuroase. Singurul lucru care nu imi place este mirosul care pare usor medicamentos.
 - Crema pentru picioare SOS Foot Balm de la Spaah! Imbogatita cu glicerina si ulei de Macadamia isi face treaba foarte bine iar in urma lasa o aroma fresh mentolata. Iulian imi cere masajul tapilor in fiecare seara :)
 - Born Lippy cu mango si piersici de la The Body Shop. Fiind usor mai gras il folosesc seara. Este eficient, iar de miros....sa nu mai spun
 - Balsam de buze Blistex. Tratamentele pentru buze de la Blistex mi s-au parut cele mai eficiente pentru mine. Bine, eu nu prea am probleme cu craparea buzelor, dar cand am nevoie, Blistex este aliatul meu. Acesta coloreaza buzele intr-un rose subtil sidefat.


Produse ingrijire par:
 - Frizz Fighter Serum de la Naked Style. Mi se electrizeaza parul de numa si ma enerveaza la maxim. Un produs fara silicon, il aplic atat in parul umed cat si uscat pentru a tine sub control firele rebele.
 -  Tratament de par cu extract de ulei de Argan de la Naturoil. Nu am avut in viata mea parul despicat sau varfuri uscate, recent insa am observat o "tocire"a varfurilor. Aplic acest ulei de par ori de cate ori simt nevoia, in special seara. Nu lasa parul unsuros, il simt mai moale...Nu este un produs WOW dar o ameliorare a problemei o vad totusi.


Produse pentru ingrijirea fetei:
-  Miracle Cleasing Oil de la Lóreal. Mi-am dorit de mult sa imi cumpar un ulei de curatare, initial il vroiam pe cel de la TBS, dar cum nu am mai gasit magazinul deschis cand m-am dus la cumparaturi si cum nu vroiam sa ma intorc cu mana goala,l-am pus in cos. Imi place pentru ca face ce promite, are un miros usor si foarte placut, se simte foarte bland pe ten si in contact cu apa calda devine laptos. Eu il sterg cu un prosopel inmuiat in apa fierbinte. Ah si are pompita :)
 -  Simple este o gama care are produse accesibile pentru fiecare buzunar foarte dragi mie si nu numai. Acest gel de curatare este foarte bland si fresh, curata tenul delicat. O cantitate cat un bob de mazare este mai mult decat indeajuns pentru a-mi spala atat fata cat si decolteul.Nu l-as recomanda totusi unui ten uscat.
 -  Sudocrem. Tenul meu trece printr-o perioada teribila. De doua saptamani ma lupt cu cosuri si bubuloante in zona barbiei. Ba chiar mi-a aparut un monstru pe obraz:(. Sudocrem aplicat local m-a ajutat la vindecarea lor. Uff, ce stress!


Oje:
- Preferata mea in luna care tocmai a trecut a fost oja de la Barry M din noua colectie Speedy Quick Dry in nuanta #450-Road Rage. Un verde deschis (mint) pastelat. O sa o prezint intr-o postare viitoare


Produse machiaj:
- Mi-am dorit de mult un kit pentru conturarea fetei care sa nu fie rosiatic. Si l-am gasit. Este noul Chisel Cheeks Contour Kit de la Barry M. Fara sidef, fara scipici, nu este prafos, nu dispare de pe ten. Mai e nevoie de altceva? Aaaa,mai e si ieftin, numai 6 lire. Se zice ca se aseamana cu kitul lui Anastasia (nu ma pronunt pentru ca nu il am). Pentru nevoile mele este perfect.
- Noul rimel dela Maybelline Lash Sensational este chiar senzational. Cine nu-l are sa si-l cumpere. Parerea mea despre el o gasiti aici
-  Concealer-ul meu preferat in acest moment este tot un produs Maybelline- Instant Anti-Age The Eraser. Cu atatea valuri facute online acestui produs, am cedat si mi l-am cumparat. Si da, am ajuns dependenta de el si nu stiu daca voi renunta la el prea curand. 


La capitolul filme nu am noutati pentru ca nu m-am uitat la serialele pe care le urmaresc. V-am vorbit despre ele aici.
Am avut si o dependenta culinara :) Am descoperit un magazin romanesc relativ aproape de casa, magazin care vinde niste bunaciuni de....pufuleti. Am bagat malai in mine ca niciodata!!!


Atat ma bucur ca a venit in sfarsit primvara. M-am saturat de ploaie si vant rece...


SHARE:

Niciun comentariu

Trimiteți un comentariu

© Hahahanne's. All rights reserved.
Blogger Template Designed by pipdig