sâmbătă, 25 aprilie 2015

5 de weekend #3



Pentru că suntem puțin bolnăvioare va trebui să ne petrecem weekend-ul mai mult prin casă sau în zona casei :( Astfel, activitățiile se restrâng și suntem mult mai limitați.

1. Chiar dacă mai este aproape o săptămâna pană se încheie luna, am de gând să fac poze pentru postările lunare de goliciuni și cea pentru preferatele lunii. Se anunța vreme frumoasă și vreau să pozez afară.

2. Sunday, lazy day. Voi încerca să vizionez cât mai multe filme, siropoase dacă se poate (deh.... în acea perioada a lunii mă apuca des melancolia:). Alături îmi vor fi popcornul și înghețata. Dacă aveți recomandări, le aștept cu drag.

3.Pentru că piețele abundă de fructe am de gând să fac o tartă. Rețeta cea mai bună....cea a lui Karin (sora mea). Dacă vă arătați interesate, vă pot da rețeta sau cine știe, poate fac o postare separată....

4. Curățenie în cosmetice (atenție la termenul de valabilitate), îmi doresc sa plasez în sfarșit prima comanda de produse Paula's Choice, să alcătuiesc lista cu postările pentru săptămâna viitoare

5. Să pun mana să mai citesc o carte. Am în plan sa savurez Things my mother never told me - BLAKE MORRISON

Ce v-ați propus să faceți acest weekend?
SHARE:

Niciun comentariu

Trimiteți un comentariu

© Hahahanne's. All rights reserved.
Blogger Template Designed by pipdig