joi, 8 ianuarie 2015

Day 10 - end of 2014 with #supergorgeousdecember


Vreau sa va urez un calduros LA MULTI ANI!

Astazi vreau sa inchei seria de postari legate de leapsa din decembrie #supergorgeousdecember

In postarea aceasta , aceasta si aceasta puteti citii primele postari. Am incercat sa postez macar o data pe saptamana, insa am avut o luna foarte incarcata si imi pare rau, nu am reusit.

Incerc astazi sa ve prezint restul zilelor. Sper sa nu fie prea obositor de citit. Incerc sa scriu si doua cuvinte la fiecare poza.

10. SHARE A TIP

Aveti o sensibilitate la nivelul urechiilor si nu suporti tinichelele? Introdu in vaselina partea de cercel care se baga in ureche si apoi pune-ti cerceii si poarta-i normal. Vaselina este ca un film care protejeaza urechea de la inflamatie. Testat de mine, functioneaza de minune!


11. FACE OF THE DAY  

Nu sunt prea multe de spus, doar ca ma simteam foarte rau ceea ce probabil ca se vede :)



12. MATCHY MATCH 

De obicei nu imi asortez oja manichiurii cu cea a pedichiurii, nu ca nu mi-ar place, dar la pedi nu imi schimb nuanta ojei asa de des ca la manichiura. ESSIE Wifes goes on


13. SMOKEY EYES 

Consider ca un smokey eyes poate fi purtat zi de zi. Preferatul meu in acest moment este: 


14. FAVOURITE NAIL POLISHES

Am o colectie mica de oje si le iubesc pe toate. Majoritatea le-am carat dupa mine din tara, de parca nu as gasi destule si aici. Dar asa suntem noi femeile :)) In imaginea de mai jos, preferatele mele:


15. WHITE

Am visat la un Craciun alb......


16. METALLIC

Imi place la nebunie oglinjoara mea metalica in forma de inimioara. O am din....2003


17. COPY CAT

La acest subiect chiar nu am stiut cu ce sa vin si nici nu am avut timp indeajuns ca sa creez ceva :(

18. LINER

Linerul meu preferat este Rimmel London Scandaleyes


19. TODAY'S LIPSTICK

Combinatia mea preferata: Flormar waterproof liner in 233 si rujul Avon red hot lips


20. COSY

Daca imi e cald la picioare, nu am probleme. Preferatele mele:


21. BLUSHER

Este primul bush pe lista mea de dorinte. E dragut, nu? Maison Lancome Blush


22. PLUM

Nu este una din culorile mele, dar aceasta nuanta arata fabulos pe unghii. Este vorba despre OPI Dutch 'ya just love opi?


23. PALETTE

Fara dar si poate preferata mea este Urban Decay Naked 2


24. HAIR

Asa va arata frizura mea in curand :)


25. CHRISTMAS

Ce ar fi sarbatoarea Craciunului fara lumini....


26. FAMILY

My everything...


27. BEAUTY RELATED GIFT

Love is: cand cei pe care-i iubesti stiu exact ce anume iti doresti


28. RELAX

Iubesc atmosfera din casa odata cu lasarea serii. Lumanare parfumata, vanilla chai si ceva dulce


29. QUOTE 

.....!!


30. WHAT I WORE

Am stat numai in pijamale pentru ca nu am iesit deloc din casa :))

31. MIDNIGHT

A fost de vis, pentru ca am fost inconjurata de cei pe care-i iubesc enorm


Un 2015 fericit va doresc!!! Succes in toate !!!










SHARE:

Niciun comentariu

Trimiteți un comentariu

© Hahahanne's. All rights reserved.
Blogger Template Designed by pipdig