miercuri, 21 ianuarie 2015

Par curat de scartaie.......NU, multumesc! Eu il vreau hidratat!


Daca pana nu de mult imi doream ca dupa fiecare spalare sa imi simt parul ca scartaie de curat ce este, acum nu mai vreau.
Nu este ca nu imi place senzatia aceea de curat, este vorba ca, pentru a obtine acel rezultat, cand imi simteam parul prea murdar optam mereu pentru sampoane "clarifying".

Vreau sa zic de la inceput ca am un par......multumesc lui Dumnezeu. Firul gros, des, nu se despica, nu se incurca. Ati putea spune acum : ce mai vrei ?
Ei bine, problema mea este scalpul. Am o piele extrem de sensibila si fac matreata imediat daca samponul este prea agresiv. Si nu este vorba numai de matreata, am o mancarime la nivelul scalpului de nu ma pot abtine din scarpinat. Multa vreme am folosit samponul de la Dove. L-am ridicat in slavi, l-am cumparat si rascumparat. Dar nu imi mai prieste deloc. Nu stiu daca in timp s-a umblat la ingrediente sau nu, dar nu imi mai face bine. Asa m-am pus pe cautat.

De la inceputul anului am folosit numai samponul de la TRESemme. Mai intai in varianta Platinum Strength apoi am trecut la Keratin Smooth. Mi-au placut ambele variante dar am realizat ca am nevoie de hidratare. Nu stiu daca de vina este faptul ca nu mai am 25 de ani, temperatura de afara sau ca am schimbat clima. Dar aveam nevoie de hidratare urgent. Si vreau hidratare de la scalp la varfuri.
Ati putea spune sa imi fac masti sau sa ma ung cu uleiuri sau te miri ce in cap. Ati incercat? Ei bine, eu da si tare rau mi-a parut. Stiti cat de chinuitor este sa iti clatesti din par un ulei de masline si te mai miri ce??? Nu mai vreau!

De Revelion am fost la fratele meu. Normal ca nu mi-am carat casa dupa mine. In noaptea de revelion ne-am gatit si noi ca tot omu' si mi-a pus o tona si jumatate de fixativ in par ca doar aveam bucle frate :)). A doua zi, cine nu se putea pieptana? MOI :) M-am dus direct sa ma spal pe cap si asa am folosit ce am gasit in baie.

In veci nu am crezut ca voi folosi vreodata un sampon Garnier. Nu ma intrebati de ce, dar am un fel de preconceptie in capul meu. Niciodata sampon Garnier, sau Syoss sau Nivea....am un fix si daca mi se pune pata nu ma poti convinge. Este legat si de alte produse nu numai de sampoane. Sunt ciudata stiu, dar recunosc asta :))

Asadar, am folosit pentru prima data un sampon Garnier,in prima zi a anului eu ma spalam pe cap cu GARNIER - Ultimate Blends the marvellous transformer with argan oil & Cammellia oils


Obisnuiesc sa ma spal pe cap de doua ori de fiecare data cand o fac. Si cu acest sampon procedez la fel. Curata in profunzime fara a da macar impresia de "atacator" asupra parului, sa nu mai spun ca este foarte bland cu scalpul meu. 
Cred ca majoritatea cauta un sampon minune care sa le faca parul frumos, voluminos, etc. Nimic mai gresit. Samponul este destinat in primul rand pentru curatarea scalpului. Se aplica la nivelul acestuia, fiind diluat in prealabil. Se maseaza usor scalpul cu buricele degetelor ( niciodata cu unghiile). In momentul clatirii, samponul se repartizeaza si pe par si este mai mult decat suficient pentru a curata lungimea acestuia. Eu niciodata nu imi frec parul, masez numai usor scalpul. De asemenea nu il usuc niciodata termic, decat daca este neaparata nevoie. Am un uscator de par de la Rowenta din 2003 si este ca nou. Asta spune tot, nu?

Dar sa ne intoarcem a sampon. Consistenta de gel, incolor, miroase atat de bine, miros care se pastreaza in par o vreme dar nu este ceva deranjant.
Este atat de bland cu parul incat nu am mai simtit nevoia de balsam de par.

Nu stiu daca acest sampon este disponibil si in Romania, habar nu am cand a aparut pe piata si nici nu mi se pare relevant. Fapt este ca e un produs foarte bun, care merita macar incercat.
Eu l-am prins la oferta. Am platit 4 lire pentru doua flacoane a 400ml fiecare.

Acum nu imi mai ramane decat sa imi cumpar si 1 Minute Treatment si Uleiul hidratant. Balsamul nu mi-l cumpar pentru ca nu mai folosesc decat din cel leave-in.



Pot sa spun cu mana pe inima ca este descoperirea lunii Ianuarie. Am inceput bine anul, sper sa descopar cat mai multe produse eficiente, calitative si nu in ultimul rand rezonabile la pret.

Ati incercat acest sampon? Folositi vreun produs pentru par din gama Garnier?






SHARE:

Niciun comentariu

Trimiteți un comentariu

© Hahahanne's. All rights reserved.
Blogger Template Designed by pipdig