marți, 13 ianuarie 2015

Dorinte pentru 2015 (non-beauty)




Ma gandesc ca majoritatea dintre noi avem dorinte la inceput de an si ne facem planuri. Ne dorim cu totii ca in noul an calitatea vietii noastre sa se imbunatateasca macar putin. Asa si eu, am dorinte pentru acest an, imi doresc imbunatatiri majore, insa sunt realista si imi pun tinte usor realizabile. Normal ca imi doresc sa slabesc, sa fac mult sport, sa imi gasesc un job mirific, sa nu am probleme cu banii, tenul meu sa arate sperb, etc.....dar, incet incet ajungem si acolo.

Am notat 10 puncte pe care mi-ar place sa le implinesc in acest an:

1. Sa merg la somn si sa ma trezesc mult mai devreme.
Seara ajuta la frumusete iar cine se scoala de dimineata, departe ajunge ( vreau sa ma apuc de putin sport si dimineata mi se pare ideal )

2. Sa renunt la dulciuri
sunt genul de om care nu mananc zilnic dulciuri, dar in acea perioada a luni, daca gasesc ceva dulce nu mai stiu sa ma opresc iar in Anglia dulciurie sunt......de vis :)))

3. Sa imi hidratez corpul zilnic
In decembrie mi-am impus acest ritual in fiecare seara, mi-a iesit, mai putin de sarbatori. Si se vede diferenta. "consistenta" pielii este imbunatatita major.

4. Sa mananc mai multe fructe si legume.
Imi plac foarte mult fructele si nu stiu daca exista vreo leguma care sa nu imi placa, dar traind haoitic nu prea ajungi sa mananci prea sanatos. This is going to change!!!

5. Sa port protectie solara zilnic.
Acest lucru il fac deja de un an si vreau sa continuu

6. Sa fiu mai organizata.
Nu sunt un pierde-vara dar unele lucruri au nevoie de organizare

7.Sa ma dedic mai mult altora
Mi se spune des ca uit de mine in favoarea altora, dar eu sunt o persoana poate prea altruista :) si .....modesta. Nu, acum serios, chiar imi face placere sa ma ocup de cei din jur.

8. Frizura noua
Ieri am primit reclamatii de la oamenii mei ca imi port parul numai prins si ca nu m-ar mai recunoaste pe strada daca vreodata l-as desprinde. Am inteles mesajul, ma voi tunde :))

9. Vreau sa imi iau o pusculita si sa strang in ea tot ce inseamna fise, sa nu ma ating de ea pana ce nu este plina.

10. Take it easy!!!
 Sa incerc sa renunt mai mult la stresul inutil  si sa caut cat mai multe momente de relax!


Ce anume ati dori sa schimbati in viata voastra in acest an? Astept idei de adaugat in to-do-list-ul meu:)


SHARE:

Niciun comentariu

Trimiteți un comentariu

© Hahahanne's. All rights reserved.
Blogger Template Designed by pipdig