joi, 2 octombrie 2014

Preferatele lunii Septembrie


Luna lui August a zburat de nici nu am mai avut timp cand sa postez preferatele lunii. Asadar am spus ca nu trebuie sa ratez preferatele lui Septembrie. Desi a fost o luna haotica, zbuciumata luna lui septembrie parca nici nu a fost.
Mi se pare ca ma regasesc in bancul cu tiganul care de groaza gerului din Februarie si din dorinta de a scapa cat mai repede de el enumera lunile anului in felul urmator:

IANUARIE
F
MARTIE

Asa pot sa zic si eu:

AUGUST
S
OCTOMBRIE

 Oare de ce trecerea de la vara la toamna se face atat de brusc si vara se lasa atat de mult asteptata? 

Septembrie al meu se caracterizeaza printr-un stil mai degraba minimalist. Am descoperit si redescoperit produse.

In postarea de astazi vreau sa va arat ce am folosit zilnic cu mare drag:

1. In primul rand vreau sa incep cu cel mai drag produs folosit in luna Septembrie. Este defapt descoperirea mea din luna care a trecut. GARNIER  Pure Active Daily Energising Gel Scrub. Am citit mult despre acest produs pentru ca imi cautam un produs nou pentru curatarea tenului. Si cum mie nu imi plac lotiunile demaciante laptoase, mereu aleg sa imi cumpar un gel spumant demachiant. Am citit desrpe el pe pagina lui Amelia Liana, una din bloggeritele mele preferate in acest moment, dar cred ca l-am vazut si la Iguanitza. Parerea mea despre el in curand pe blog.


2. Parfumul meu de toamna. MAROUSSIA de Slava Zaitsev. Imi place enorm de mult si nu il folosesc decat toamna. Imi da o stare de bine si ma face sa ma simt doamna :)))))). Nu stiu ce am sa ma fac cand il voi termina :(


3. PURE Age Defiance cleansing wipes. Nu am fost niciodata adepta servetelelor demachiante. Mi s-au parut intotdeauna a fi prea iritante. Dar am descoperit aceste servetele intr-un magazin din cartierul in care locuiesc si aproape fiecare femeie care intra in magazin isi cumpara. M-am hotarat pe moment sa incerc si eu, nu aveam de pierdut decat 1 lira. Dar aveam mai mult de pierdut daca nu le incercam. Imi plac la nebunie!! Le folosesc atunci cand ma machiez mai greu, imi sterg de pe fata fondul de ten si spracenele inainte de a ma spala pe fata cu un gel. Sunt foarte blande cu tenul si il lasa proaspat si curat. Nu le folosesc insa la demachierea ochilor pentru ca zona ochilor este cea mai sensibila si nu vreau sa o agresez.


4. Manusi abrazive.  Habar nu am cum se numesc aceste manusi, important este ca mi le-am cumparat si ca imi plac foarte mult. Le folosesc pe post de scrub si sunt foarte eficiente. Le folosesc fiecare a doua zi. Nu va pot spune cat de eficiente sunt pentru mine. Nu mai am pielea aspra in zonele dificile precum genunchi, coate si calcaie. Aplicarea cremei pe corp dupa ce le folosesc este de vis iar efectul final este super. Merita sa le incercati.


5. Absorbante ALWAYS Silk Collection. Nu am scris niciodata pe blog despre acea perioada din luna, nu ca m-as feri sa vorbesc despre un aspect foarte natural din viata noastra a fetelor. Am descoperit tampoanele always silk collection din intamplare. Cautam sa imi cumpar urgent un pachet, am citit ca sunt de dimensiune normala si le-am bagat in cos. Abia acasa am vazut ce minunatie mi-am luat. In Romania nu le-am vazut. Pachetul contine 10 bucati, iar fiecare bucata are lipita pe ea un plic mic cu un servetel umed in el. Mi se pare super ingenioasa si practica ideea. Nu am putut sa ma abtin sa nu va arat si voua :). Costul pachetului este de 1 lira. Am decis ca raman la aceasta varianta de absorbante pentru ca sunt foarte eficiente si nu sunt grosolane.
Ah, si am uitat sa spun ca sunt si parfumate. Imi place acest aspect la tampoane, chiar si la cele zilnice.


6. Dischete demachiante de la LACURA. Am cautat o gramada dischete demachiante decente. Mi-am luat un pachet dublu din Superdrug si mai bine de jumate din ele le-am aruncat. O mare porcaie, un amalgam de scame care ramaneau pe fata. Acestea l-am gasit in ALDI. Daca cunoasteti dischetele din LIDL, cele care au marginea ca si cum ar fi cusuta, atunci ma intelegeti de ce le iubesc pe acestea. Sunt identice.


7. Am decis inca din tara ca ar fi momentul sa introduc in rutina mea zilnica si ceva vitamine. Nu, nu sunt anemica, din contra, dar cred ca dupa o anumita varsta e nevoie de putina sustinere si din exterior. Mi-am luat un flacon cu Multivitamine & Minerale cu adaos de Calciu, Zinc si Bacillus Coagulans. Al doilea flacon este cu capsule de Omega 3. Cate una pe zi, ma simt deja altfel.


8. In luna care tocmai a trecut nu m-am machiat decat ocazional si minimalist, insa de fiecare data am intins mana dupa cele trei produse de mai jos:
BURJOIS Healthy Balance Powder. Pudra mea matifianta preferata
Clestisor de intors genele (folositi-l, face o enorma diferenta)
REVLON Colorstay, fondul de ten preferat cand vine frigul ( cat ma bucur ca aici il gasesc in magazin....)


Sper ca v-a placut postarea mea. Sunt curioasa daca folositi vreunul din preferatele mele. 

Va doresc un Octombrie minunat si linistit!
SHARE:

Niciun comentariu

Trimiteți un comentariu

© Hahahanne's. All rights reserved.
Blogger Template Designed by pipdig