marți, 28 octombrie 2014

Get ready with me



Cu totii avem dimineti in care pur si simplu nu ne putem trezii. In astfel de dimineti nu stiu pe ce sa pun mana mai repede.

In primul rand ma tarasc pana in baie sa ma spal pe dinti. Apoi ma spal repede pe fata cu gelul meu preferat in acest moment. Este vorba despre Garnier Pure Active Fresh Radiance Boosting Scrub. Am vorbit despre el aici

Aplic o cantitate generoasa de lotiune hidratanta Simple Replenishing Rich Moisturiser pe intreaga fata si decolteu. Imi place mult aceasta lotiune pentru ca este foarte usoara, in acelasi timp indeajuns de hidratanta, usor parfumata si intra rapid in piele.

Nu uit niciodata sa aplic crema cu factor de protectie. Inca mai am din La Roche-Posay Anthelios XL. Stiu ca Spf 50+ este mult pentru aceasta perioada din an, dar mai am o groaza in flacon pentru ca anul acesta nu am ajuns la mare sa o consum si imi e nu stiu cum sa o arunc.

Bioderma Sebium Pore Refiner il aplic in strat subtire pe zona T. Matifiaza si micsoreaza porii.

In timp ce ma imbrac, las ca toate sa intre bine in piele.


Cand ma grabesc ( in general ma cam grabesc :) si nu am timp de machiaje elaborate, incerc pe cat posibil sa imi uniformizez tenul, cu un fond de ten. Folosesc cu drag Revlon Colorstay pe care il aplic cu Beauty Blender. Apoi fixez totul bine cu pudra Healthy Balance de la Bourjois. Aplic putin iluminator Mary Lou Manizer pentru un plus de prospetime.


Machiajul ochiilor nu este nici el prea complicat. Momentan sunt prietena buna cu paleta Naked 2.  Cel mai des folosesc Half Baked, Snakebite, Pistol si Busted. Nu uit niciodata de TFSI, pentru ca nu m-a dezamagit nicodata. Imi intorc usor genele cu un clestisor si aplic doua starturi generoase de Mascara Maybelline Collosal Go ExtremeVolume. Daca am mai mult timp la dispozitie imi place sa trasez o linie usoara la baza genelor cu fardul Blackout din aceeasi paleta (fapt care se intampla destul de rar :)


Pe buze imi place mult in aceasta perioada Nyx Soft Matte Lip Cream in nuanta Amsterdam.


O cantitate cat o nuca din Dove Style+Care aplicat in par, putin din parfumul Maroussia si deo Dove roll-on cu rodie la axila si sunt gata de iesit pe usa.



Pe ceas nu imi ia mai mult de 20 de minute, maxim 25 daca ma lenevesc prea mult in baie.

Aveti un ritual de urgenta dimineata?


SHARE:

Niciun comentariu

Trimiteți un comentariu

© Hahahanne's. All rights reserved.
Blogger Template Designed by pipdig