sâmbătă, 20 septembrie 2014

Mini Haul Low Budget


De cum am ajuns in Anglia mi-am propus sa nu cheltui banii pe "prostii" ci sa fiu cumpatata pe cat posibil, sa imi cumpar ceva chiar numai daca este absolut necesar. Dar cum mai mereu este "absolut" necesar (recunoasteti ca nu sunt singura in aceasta situatie, nu?:) mi-am cumparat cateva produse. Dar veti vedea ca nu m-am intins prea mult....tinand cont ca sunt achizitii cumulate:)
Urmeaza in ordinea numerelor de pe.......bonul fiscal

1.Veet in Shower hair removal cream si Hair Reoval cream - sensitive skin. Fiind in cautare de o crema depilatoare buna, am dat peste aceasta oferta in Superdrug. Astazi am incercat-o pe cea care se foloseste sub dus si vreau sa zic ca sunt foarte incantata de ea.
Doua la pret de una.~ 8lire. 


2. Garnier Mineral 5 protection. Cea mai buna varianta a lui Garnier deo folosita pana acum. Chiar face ce promite, mai putin la capitolul anti humidity. Dar e normal, natural si fiziologic sa transpiri.
pret 1.43 lire


3. John Frieda Luxurious Volume conditioner.
Si daca va zic ca imi place chiar mai mult decat cel cu cocos de la Desert Essence? Bine, nu are mirosul imbietor si persistent ca a celui de cocos, dar pentru parul meu este mai eficient. Intentionez sa imi mai cumpar si alte variante de balsam ale acestui brand, plus produsele anti-frizz si liquid shine pe care am avut ocazia sa il incerc ( un produs uber laudat ).
pret - 1.49 lire ( am avut noroc sa il prind la o foarte mare reducere int-un magazin care urma sa fie inchis.) Pretul intreg este undeva la 6 lire.


4. Palmolive Delicate Care. In cautarea unui gel de dus am dat este Palmolive. Poate ziceti "uite si asta, altceva nu a gasit ?". Dar vi se intampla sa vi se faca brusc dor de produse pe care le foloseati cand erati copii? Ei bine, eu am fost un mare fan al gelului de dus de la Palmolive in perioada liceului. Cel mai mult imi placea cel cu migdale urmat de cel cu flori de cires. 
Acesta este cu migdale, evident. Si pe deasupra miroase mult mai bine si este mai hranitor decat cel din Romania care cred ca este produs in Polonia.
Pret 1 lira


5. Oral B  - capete rezerva
Stiti, cred ca reclama la periutele electrice de la ORAL B au putina dreptate, macar in privinta mea. Odata electrica, mereu electrica. Nu m-as mai intoarce la o periuta de dinti manuala decat in caz de urgenta. Mi-am gasit capete rezerva la oferta. Pachet cu 4 bucati la jumate de pret : 9.25 lire


6. Dizolvant pentru lacul de unghii. Abia astept sa il termin. L-am cumparat de urgenta si tare rau imi pare. Cel mai nasol dizolvant folosit vreodata, dupa cel de la Farmec :)
pret 1 lira (pentru 400ml nu e mult, nu?)


7. Schwarzkopf Essence ULTIME Omega Repair Shampoo. Cel mai nasol sampon pe care l-am folosit vreodata. Imi incalceste parul de nedescris si pare complet nespalat. O fi bun pentru unii, dar nu si pentru mine. Ori am sa il marit, ori il voi folosi la spalat pensule.
pret - imi pare rau, dar nu mai stiu (l-am luat odata cu balsamul de la John Frieda, deci tot pe un pret de nimic, pana in 2 lire :)


8. TRESemme Keratin Smooth Restore & Control Shampoo. Imi place foarte mult formula acestui sampon. Este chiar mai bland cu parul meu decat varianta Platinum Strength.
pret 2.50 lire - 500ml


9. Superdrug Tweezer. Penseta marca Superdrug. Mai am doua, dar nu ma pot satura nicicum de ele. Imi "trebuia" una noua, care sa imi smulga si cele mai marunte si finute fire. Si chiar o face:)
pret 2.99 lire


Sper ca nu v-am plictisit cu postarea mea Low Budget, Promit sa revin in curand cu alte postari de genul acesta, asta numai daca v-au placut, normal:)
Daca sunteti interesate de vreun produs anume, va rog sa imi lasati un mesaj in casuta de comentarii.

In intentia mea de a ma adapta acestui loc, optez pentru varianta travel size mai intai la orice produs am posibilitatea. Imi place la nebunie sa inspectez raionul de produse mini. Stiu ca si acasa ma opream in DM la produsele mini. Mi se pare o idee geniala sa pot sa testez inainte de a cumpara.
Imi ajunge sa folosesc un produs de 3-4 ori ca sa imi fac o idee. Daca doriti, pot sa scriu o postare dedicata mini-urilor.

Acestea fiind spuse, va doresc o duminica de vis!



SHARE:

Niciun comentariu

Trimiteți un comentariu

© Hahahanne's. All rights reserved.
Blogger Template Designed by pipdig