duminică, 20 octombrie 2013

CHINA GLAZE, new nail lacquer in the house


Am decis ca in colectia mea de oja trebuie neaparat sa se strecoare si culori mai vii. Recunosc, nu am fost adepta nuantelor prea stridente, dar in ultima vreme mi-au cam facut cu ochiul. Vara aceasta am purtat cel mai mult aceasta oja si am zis, de ce sa nu incerc si cu altceva.

Asa ca declar binevenite in viata mea, minunatiile de mai jos:)



1. CHINA GLAZE - 1213 Neon & on & on 
O nunata tare placuta si calda de roz cu tente corai. Nu ma pricep la descrierea culorilor, fapt este ca este adorabila. Cum s-ar spune "cute". Mi se pare o culoare tare dulcica si simpatica:)




2. CHINA GLAZE - 1092 Surfin' for boys
Ma oftic de numa ca nu am reusit sa surprind nicicum nuanta reala a acestei oje. Este un portocaliu fluorescent cu un sidef extrem de fin care duce inspre pink. Deosebita vara cand suntem mai bronzate.




                                                                              cu blitz

                                                                        cu top coat 



3.CHINA GLAZE - 1214 Bottoms up
Roz bonbon-ul perfect!!! Punct.





4. CHINA GLAZE - 1215 That's sure bright
Un lila tare frumusel. Imi aduce aminte de florile de liliac din gradina mamei mele. Atat de finut si potrivit pentru primavara pe care abia o astept:))



                                                                          cu blitz


5. CHINA GLAZE HOLOGRAPHIC - 1208 Strap on your Moonboots.
Recunosc cu mana pe inima ca am comandat aceste oje din pricina acesteia. Si chiar nu imi pare rau. Este cea mai beton oja pe care o detin. De aici se intelege si faptul ca nu am stiut ce poze sa postez cu ea. Le-am pus pe toate:))

direct in razele soarelui


                                                                lumina naturala



                                                                       cu blitz


                                                         direct sub razele soarelui



Am observat ca ojele au un finish mai degraba mat decat lucios. Se poate purta si asa sau dupa preferinte se aplica un top coat peste. Eu prefer vaianta cu top coat deoarece am mult de lucru cu mainile si astfel cresc rezistenta ojei. Despre rezistenta inca nu va pot spune nimic, deoarece nu le-am testat inca in acest sens.

Vreau sa mai precizez faptul ca ojele nu lasa dungi in urma. Unghiile mele au fost distruse de repetatele aplicari de gel din trecut:(. De aceea am nevoie sa ma dau mereu cu un ridge filler inainte de oja:((.Nu l-am aplicat acum pentru ca am facut toate pozele in aceeasi zi si va dati seama ......

Puteti comanda aceste minuantii direct de la Beauty in the Bottle. Au sute de oje, nici nu stii la care sa te opresti. Eu am prins o oferta ceea ce m-a determinat sa comand.

Recomand din suflet, sunt foarte amabili, prompti, produsele vin foarte grijuliu ambalate si primesti si o mica atentie:) Eu am uitat sa-i fac poza. Este vorba de....nu stiu cum se numesc, bilute marunte gen caviar????

In seara aceasta imi fac manichiura, pe care s-o aleg????

PS: am plasat deja cea de-a doua comanda:)))




SHARE:

Niciun comentariu

Trimiteți un comentariu

© Hahahanne's. All rights reserved.
Blogger Template Designed by pipdig