sâmbătă, 9 noiembrie 2013

Ce am mai primit, ce mi-am mai cumparat in ultima vreme


De cate ori imi propun sa fiu mai activa pe blog, nu imi iese. Am facute o groaza de poze si notite, dar pur si simplu nu gasesc timpul necesar sa le postez, sa aleg pozele cele mai bune, sa scriu asa de des cat mi-ar placea mie. Insa, ca mama, altele iti sunt prioritatiile.

Nu am mai scris o astfel de postare din august, consider ca era si timpul sa va arat ce a mai aparut nou in viata ( mai bine zis in dulapul ) meu.
Va avertizez ca urmeaza 1001 de poze. Imi cer scuze pentru calitatea lor, nu apuc sa le fac la timp si lumina de afara se "duce" prea repede.

In imaginea de la jos va arat produsele Golden Rose castigate la un concurs pe Facebook. Abia le-am primit, inca nu le-am incercat, rimelul arata promitator, rujul la fel. sa vedem cum ma voi impaca cu ojele:)


Mi-am cumparat si eu IN-SHOWER Body Milk de la Nivea. Curiozitatea m-a impins, l-am gasit in DM la reducere, am platit 14.99 ron. Nu sunt o fana a gelurilor de dus sau cremelor de corp Nivea, dar am fost pur si simplu curioasa de el. Sa vedem daca imi va placea, inca nu l-am folosit.


LA ROCHE- POSAY Effaclar, Purifying Foaming Gel. Am avut mereu o retinere fata de aceasta marca de produse. Nu stiu de ce, nu am nici un fel de explicatie. Insa, produsul meu de "spalat fata"  s-a terminat, asa ca trebuia sa ma decid iute ce imi voi cumpara. Am intrat in Sensiblu si m-am postat juma de ora in fata raftului cu geluri si spume. M-am oprit la Avene si acesta. L-a urma a ales Sonia:)) pur si simplu nu ma puteam decide. Sa vedem cum ne vom intelege, tenul meu este extrem de rebel in aceasta perioada. In principiu este mixt, acum insa se ingrasa foarte repede darrrrrr am si zone unde se descuameaza destul de vizibil. Imi doresc din suflet sa ne mearga bine impreuna.
pretul lui cu reducerea aplicata la prezentarea cardului Sensiblu: 41 ron


BALEA Sampon uscat. Spun sincer cu mana pe inima ca nu am mai folosit vreodata un sampon uscat:). dar am fost internata in spital saptamana trecuta si taaaaaaaare mi-as fi dorit sa am un astfel de produs cu mine. Astazi mi l-am luat. Abia astept sa-l vad la treaba:))
pret DM: 12 ron


 ALIX NATURA - Sampon cu ulei de argan.  Acest sampon l-am primit cadou. Am inteles ca s-ar gasi in magazinele Carrefour. Continutul de ulei de argan ma face sa fiu curioasa de calitatea produsului. Ce imi place foarte mult este pompita dozatoare.


 RIMMEL Stay Matte - Liquid Mousse Foundation. Mi-am cumparat acest produs dn DM. Nu m-am putut decide in privinta nuantei. Din pacate nu poti alege decat intre 6 nuante. Cea mai apropiata mie mi s-a parut True Ivory
Pretul este unul foarte bun. L-am prins la oferta si am platit 14.99 ron.


RIMMEL Wake Me Up. Anticearcanul de la Rimmel. Eu mi-am ales nuanta cea mai deschisa, Ivory. L-am folosit numai de cateva ori, inca nu imi pot pronunta admiratia sau disgratia:) 
Pret: mi se pare putin cam ridicat, am platit 27 ron in DM


RIMMEL -Lasting Finish by Kate. Banuiesc ca va este deja clar cat de mult imi plac produsele de la Rimmel. Este marca de la care mi-am cumparat primele produse de machiaj in viata mea. Pe atunci eram la liceu si consideram un lux sa imi cumpar machiaje:). Tin minte si acum, primul fard trio a fost cumparat de la Rimmel. Minunat!!!!!! Astazi m-am decis sa imi cumpar un ruj. Toamna devin mai melancolica sau nu stiu ce se petrece acolo sus la mine, dar.....este singura perioada din an in care imi place sa port cu adevarat ruj.
Mi-am ales nr. 104. In imagine apare mai inchis si mai rosiatic decat este in realitate. Eu il vad mai degraba ca pe un roz inchis, roz antic sau roz galic. Imi place enorm nuanta, cum se simte pe buze, culoarea rezista....wow!!!
Pret: 28 ron

Evident ca nu m-am putut opri la unul, nu? am zis ca neaparat trebuie sa incerc si gama Moisture Renew. Mi-am ales nuanta Vintage Pink, nr.180. Arata cam ca in imagine. Nuanta are un subton mov care se pare ca nu ma prinde prea bine, din pacate. Daca in privinta nuantei am dat gres, macar am aflat cat poate sa fie de placut pe buze acest ruj si cat de rezistent este. Cu siguranta imi voi cumpara si alte nuante:)
Pret: 30ron



Proaspat intrate in rutina mea de ingrijire a unghiilor, produsele ORLY. Am ales Bonder pentru o aderenta mai buna a ojei, Polishield pentru un finish stralucitor si maxima rezistenta a ojei. De la Sally Hansen am vrut gelul pentru cuticule, insa deoarece nu il aveau pe stoc cei de la Beauty in the Bottle, mi-am luat balsamul pentru cuticule la recomandarea lor. Clar nu face acelasi lucru, dar de indata ce apare voi cumpara si gelul.
Cadou am primit oja de la Color Club in nuanta Naturel


Odata cu sosirea frigului simt nevoia sa imi ingrijesc mai bine tenul. Mastile folosite de mine de la SKINLITE imi plac foarte mult. Acestea trei sunt noi, nu le-am incercat pana acum, sa vedem daca ne plac:)
Pret: 7 ron fiecare, din DM


Imi plac culorile toamnei, pamantiu, auriu, bronz, taupe........m-am innnoit si cu doua accesorii simpliste de la C&A. Este vorba de un set de inele care pot fi purtate atat impreuna cat si individual si in aceeasi nuante mi-am ales si cercelusi.
Pret: din pacate am aruncat bonul de casa, aprox. 20 ron fiecare



Va plac achizitiile mele? Va face ceva cu ochiul de mai sus? Detineti vreunul din aceste produse? cum vi se par?????

SHARE:

Niciun comentariu

Trimiteți un comentariu

© Hahahanne's. All rights reserved.
Blogger Template Designed by pipdig