duminică, 10 noiembrie 2013

what's in my make-up bag



Cred ca multe dintre noi caram dupa noi "macar strictul necesar" atunci cand vine vorba de produse de machiaj. Dar ce te faci cand nu stii ce sa scoti sau ce sa adaugi in borseta ta?

Astfel am decis ca, in geanta mea nu va intra niciodata un portfard, nici mare nici mic:).
Deci, portfardul prezentat mai jos nu il car dupa mine decat din camera pana la baie cand ma machiez:))))

Cum luna aceasta am ratat postarea cu preferatele lunii, nu am uitat de ea dar nu am avut posibilitatea sa postez, m-am gandit sa va arat portfardul meu, mai bine zis produsele de machiaj pe care le folosesc in ultima perioada. Unele sunt mai vechi in rutina mea, altele abia ce au aparut in viata mea.


Din vara incoace nu ma deslipesc de Moisture Match de la Garnier. Ma impac tare bine cu aceasta lotiune hidratanta matifianta. Intra instant in piele si e o exceenta baza de machiaj. Fondul de ten de la Rimmel London Stay Matte  este nou-nout intrat in portfardul meu. Nu pot sa spun decat ca imi place.  Si imi place chiar foarte mult. Are o textura spumoasa si se intinde foarte frumos. Am observat ca nu este nevoie de mult produs pentru a acoperi toata fata. Efectul matifiant este garantat. Pacat ca nu se gaseste decat in 6 variante:(. La finalul machiajului imi place sa fixez totul cu Pro Base Fixing Mist de la MUA.


Dupa crema hidratanta si fond de ten aplic anticearcanul de la Rimmel Wake me up, alt produs intrat recent in viata mea. Apoi fixez cu pudra matifianta Stay Matte. .....tot Rimmel si inchei cu contouring si blush de la ELF.


In machiajul de zi cu zi nu folosesc prea multe farduri. Aplic primer-ul de la Elf si apoi fard. In ultima perioada mi-a placut mult Color tattoo de la Maybelline. Eu detin nr. 40-permanent taupe.Declar ca sunt o fana inraita a tot ce are aceasta culoare TAUPE. Imi place enorm, PUNCT:)). Creion de ochi de la Avon maro sau negru, sau cand am timp tusul creion Scandaleyes de la Rimmel, normal:))
Rimelul meu preferat in momentul acesta este Super shock de la Avon.


Cand vine vorba de sprancene nu ma complic prea tare. Le dau forma cu un creion "chinezesc" si umplu cu fard maro de la MUA daca mai este nevoie.


Toamna este singurul anotimp in care imi place si chiar simt nevoia sa port ruj. Aplic inainte balsam de buze, preferatul meu este cel de la Nivea, astept putin sa intre in piele si apoi aplic rujul. Noua mea obsesie sunt rujurile de la Rimmel London, dar incerc in acelasi timp sa consum si din cele mai vechi, cum ar fi triple cuore de la Oriflame. Cand vreau o aplicare mai exacta trasez in prealabil un contur cu preferatul meu de la Farmasi nr. 203



Pensulele mele, preferatele mele in momentul de fata. de pudra, blush, blending, pliu, sprancene si buze.
Fondul de ten imi place sa il aplic cu manuta momentan.


Aveti produse dragi pe care le folositi zilnic? Carati dupa voi produse pentru machiaj ca sa va retusati pe parcursul zilei? 

O saptamana linistita si plina de succese va doresc!!!!!!





SHARE:

Niciun comentariu

Trimiteți un comentariu

© Hahahanne's. All rights reserved.
Blogger Template Designed by pipdig