luni, 7 octombrie 2013

IHERB - Wishlist



IHERB.COM, cu siguranta ati auzit de 163482348294 de ori deja despre acest site. E renumit, e super, e mare, e ieftin, eeeeeee..........noua mea obsesie.

Recunosc, inca nu am plasat nici o comanda pentru ca nu am avut posibilitatea, darrrrrr, cum luna octombrie se anunta cu transport gratuit....DA, costuri zeroooo pentru transport, am spus ca nu trebuie sa ratez asta. Asa m-am pus cu burta pe site si iata ce produse au ajuns in cosuletul meu. Ordinea este aleatorie, dar e clar ca cel mai mult imi doresc pensulele de la REAL TECHNIQUES

                                       1. On Location - travel essentials  $17,99
                                

2. The Core Collection  $17,99

3. Starter kit $17.99


4. Blush Brush $8.99



                                                          5. Expert Face brush $8.99

                                                                       sursa

                                                          6. Setting Brush  $7.99


7. Kabuki Brush $9.99


Pe langa minunatiile astea de pensule mai sunt cateva produse care mi le doresc enorm de mult. Si aici ordinea nu conteaza, fapt este ca le vreau pe toate in aceasi masura:). Ce ma fac????

1.Crystal Body Deodorant. Il vreau mai intai in varianta travel size, cu toate ca sunt mai mult decat sigura ca nu ma va dezamagi. $ 1.90


2. DERMA E Soothing Toner  $10,85


3. HONEYMARK, Anti-wrinkle Serum  $14,30


4. JASON NATURAL, Power Smile  $ 4,69


5. PHYSICIANS FORMULA, Happy Booster , Glow & Mood Boosting Powder $ 13,39


6. PHYSICIANS FORMULA, Hydrating & Balancing Cleanser  $ 11,47


7. PHYSICIANS FORMULA, Shimmer Strips, Custom Eye Enhancing Shadow&Liner, Nude Eyes  $ 11,47


8. QUEEN HELENE, The Original Mint Julep Masque  $3,84


9. WELEDA , Children's Tooth Gel $6.14


Va rog sa imi veniti in ajutor, voi dragele mele, cele care aveti deja experienta cu Iherb si produsele lor. Ce anume imi recomandati si de ce sa ma feresc?









SHARE:

Niciun comentariu

Trimiteți un comentariu

© Hahahanne's. All rights reserved.
Blogger Template Designed by pipdig