sâmbătă, 14 noiembrie 2015

Ele nu primesc un *WOW* de la mine


Sau, produse de la care aveam așteptări mari însă m-au dezamăgit.

Recunosc că marea majoritate a produselor de îngrijire și machiaj le cumpăr după ce citesc mai multe păreri despre produs.  Dar, ce se întamplă atunci cand cumperi un produs de la care ai enorme așteptări deoarece lui X și Y le merge extraordinar de cand îl folosesc și te trezești că pentru tine e un dezastru? Mereu am această teamă cand îmi cumpăr un produs nou. De aceea încerc pe cat posibil să testez produsul înainte, mai ales cand vine vorba despre unul mai scump. Păcat că nu este posibil întotdeauna.

Însă, cum nu există caștig fără pierdere, mergem la risc și o mai dăm și în bară cateodata, nu?
Am și eu astfel de produse, super populare. NU, departe de mine să zic că nu sunt bune produsele. Departe de mine să spun așa ceva. Aceste produse nu sunt compatibile cu mine, cu tenul meu, cu așteptările mele.... Și chiar sunt invidioasă pe persoanele care le folosesc și se pot bucura de efectele lor benefice.

Am stat mult timp și m-am gandit dacă să public această postare, însă incompatibilitatea se referă strict la mine iar părerea mea este una sincera. Suntem diferiți iar asta se oglindește foarte bine și prin produsele pe care le folosim.

Primul produs de care sunt foarte dezamagita este renumita pastă de dinți JASON POWERSMILE Antiplaque & Whitening  De la ea am avut cred că așteptările cele mai mari. Din păcate nu se ridică la aceste așteptări și pot spune cu mana pe inimă că am folosit pastă de dinți mai eficientă decat aceasta. Iar aici mă refer la puterea de a ține sub control tartrul, sangerările gingivale, prospețime îndelungată, un alb frumos natural fără pete. Pentru mine este o pastă de dinți normală despre care nu pot spune WOW, din păcate.


Un alt produs pe care l-am așteptat cu sufletul la gură și mi-l doream enorm de mult este Burețelul Konjac de la ECOTOOLS. L-am căutat înnebunită prin magazine unde știam că sunt standuri Ecotols însă nu l-am găsit. A trebuit să îl comand de pe Iherb și nu mai puteam de nerăbdare să îl primesc/folosesc. 
Nu este un produs care să ma fi dat cu roțiile pe spate. Mi se pare .....mehhhhh. Cel mai mult mă deranjează faptul că nu se usucă de dimineața pană seara și după un timp ajunge să miroasă ciudat a stătut, cu toate că îl spăl foarte bine cu apă caldă și săpun după fiecare întrebuințare. Nu mi se pare igienic deloc. Plus de asta, mi se pare că absoarbe foarte mult din gelul de curățare. Atunci, dacă tot aplic gelul de curățare cu mana, la ce îmi mai trebuie burețelul, pentru că oricum nu simt nici o diferența între a mă spăla cu sau fără el? Din păcate oricat de mult mi-aș fi dorit, nu primește un WOW de la mine.


REVLON este o marcă de produse tare faină. Îmi plac tare mult produsele lor. Am iubit cu disperare Colorstay, am oje de la Revlon, rujuri, Colorburst în nuanța Sultry e preferatul meu. Însă despre Blush-ul crema #150 Charmed Enchantment nu pot să spun același lucru. Consistența lui cremoasă, ușor prăfuită îmi place tare mult, însă nu este pigmentat deloc. Nu ne potrivim nicicum. Mă gandeam la un moment dat să încerc alte nuanțe pentru că îmi place tare ideea de blush cremă. Nu am mai folosit vreunul înainte. Dar cred că renunț totuși. O să încerc unul de la MAC, că tot mi-a intrat această marcă sub piele. Ce îmi recomandați potrivit pentru aceasta perioadă a anului?


Vreau să precizez de la început faptul că nu am probleme majore cu cearcănele, nu am coșuri sau alte pete care necesită a fi acoperite, deci nu am nevoie de un concealer "greoi". 
MAYBELLINE FIT ME . Doamne cat de mult mi-am dorit acest corector. Abia așteptam sa ajung acasă să îl încerc după ce l-am cumpărat în sfarșit. M-am mințit atata vreme că e ok, însă nu este. Nu pentru mine. Oricat de bine l-aș fixa cu pudră, tot mi se adună foarte urat sub ochi. Și mi se pare foarte greoi.

Acelasi lucru îl spun din păcate și despre MAYBELLINE Instant Anti-Age The Eraser. Nu ne înțelegem frate, dar deloc. După vreo două ore de la aplicare arăt de parcă m-aș fi dat cu o cremă stricată pe sub ochi. Arată ca și branzit pe fața mea. Și nu, nu a expirat încă. Așa a arătat pe mine de la bun început, dar m-am încăpățanat să refuz adevărul. A ajuns să zacă prin sertar.


Iar ultimul produs este unul pe care l-am luat odată cu ultima mea comandă Iherb. L-am pus în coș pentru că am văzut la multe fete că l-au luat.
Am încercat măștiile acestea două de la NU-PORE Collagen Essence Facial Tissue Masks . Mi-am dorit să îmi simt măcar tenul mai hidratat, însă nu a fost cazul. Din păcate. Foarte deranjant a fost și faptul că îmi aluneca mereu de pe față, nu puteam să mișc nici un mușchi al fetei.Și astea toate stand culcată pe spate. 


Aveti produse de la care aveati asteptari mari si v-au dezamagit amarnic?








SHARE:

Niciun comentariu

Trimiteți un comentariu

© Hahahanne's. All rights reserved.
Blogger Template Designed by pipdig