miercuri, 11 noiembrie 2015

Cocktail pentru unghii frumoase și sănătoase


Luna aceasta se împlinesc doi ani de cand am scris pe blog despre tratamentul care mi-a vindecat unghiile. Este vorba despre EVELIN COSMETICS 8 în 1 Total Action Intensive Nail Conditioner. 
Pană în acest moment este postarea cu numărul 3 dintre cele mai citite postări de pe blog. Găsiți postarea AICI. Multe fete au fost inspirate de reușita mea și sunt tare bucuroasa că am putut ajuta.

Nici pană în prezent nu am găsit tratament mai bun pentru îngrijirea unghiilor, însa am descoperit recent un Cocktail care este chiar mai eficient ( în cazul meu funcționează, nu garantez că are efect la oricine, nu știu, depinde de necesitățiile fiecaruia).

Iată cum procedez eu cand îmi îngrijesc unghiile. Acest ritual mi-a vindecat unghiile de la a fi casante, fragile, moi, să se rupă pană in carne, să se exfolieze. etc.....

În primul rand îmi îndepărtez oja vechie de pe unghii. Folosesc întotdeuna un dizolvant FĂRĂ acetonă. Preferatul meu este cel de la SALLY HANSEN Moisturising Polish Remover pentru unghii uscate și fragile. Îndepărtează oja eficient fără ca să usuce unghia deloc. Niciodată nu îmi frec unghia în disperare, ci aplic discheta înmuiata cu dizolvant pe unghie, o presez ușor timp de cateva secunde si apoi șterg usor.


Imediat mă spăl pe maini cu săpun și apă călduța și mă usuc.

Pasul următor îl fac numai dacă nu am făcut în prealabil duș sau baie. 
Aplic pe fiecare cuticulă un strat subțire de SALLY HANSEN Instant Cuticle Remover. Este un gel lichid care înmoaie cuticula și ajută astfel la îndepărtarea ei. Se lasă la acționat timp de 15 secunde după care se împinge cuticula înapoi cu un bețișor de portocal. Cuticula mea nu mai creste în disperare, de aceea sar peste pasul cu bețișorul. Îmi curăț numai baza unghiei cu o ustensilă destinată acestei proceduri. 
Folosesc forfecuța pentru a tăia pielea desprinsa, însa numai la nevoie. NU îmi tai cuticula deloc. Forfecuța o folosesc și pentru a-mi scurta unghiile. Apoi mă spăl din nou pe maini cu apa călduță pentru a îndepărta orice rest de gel.


Îmi pilesc unghiile cu o pilă de sticlă. Eu o am pe aceasta de la EBELIN din DM. Încă e bună și își face treaba. 
Buffer-ul îl folosesc pentru a nivela suprafața unghiei, dar nu pilesc în disperare. Acest pas ajută ca produsele aplicate ulterior sa pătrundă mai bine în stratul unghiei.


Iată Cocktail-ul meu.
Aplic mai întai un strat din  EVELIN COSMETICS 8 în 1 Total Action Intensive Nail Conditioner.  Atentie: evitați contactul cu cuticula cand aplicați acest produs. Usucă pielea excesiv. Îl las să se usuce bine după care aplic un strat din SALLY HANSEN Miracle Cure. Nu știu să vă explic dar pentru mine acest amestec face minuni. M-a scăpat efectiv de tot ceea ce înseamnă probleme legate de unghii. Pot spune în șfarșit că sunt mulțumită de cum arată unghiile mele. Frumoase și sănătoase. Aplic apoi oja dacă e cazul. Eu îmi schimb nuanța ojei odată la 3-4 zile.


Însă rutina nu se încheie aici. În absolut fiecare seară îmi aplic pe cuticule și unghii, fie un ulei de cuticule precum MISS SPORTY Nail Expert Cuticle Oil, fie mă masez îndelung cu BURT'S BEES Lemon Butter Cuticle Cream. Insist pe fiecare deget în parte, începand din varful unghiei in sus pe cuticulă pană la a doua falangă a fiecărui deget. Aceasta stimulează circulația sangvina care ajuta mult la bunăstarea și frumusețea unghiilor.


Iar ultimul pas este crema de maini pe care o masez într-un strat generos seară de seară și ori de cate ori îmi aduc aminte pe parcursul zilei. Am creme de maini prin toată casa, ca să nu uit de acest pas.


* Încerc din răsputeri să mă învăț să nu îmi pilesc unghia decat într-o singură direcție. Nu folosesc decat pilă de sticlă.
* Îmi protejez mainile cu mănuși atunci cand fac treburi gospodărești
* nu deschid doze cu unghiile, nu le folosesc pe post de ustensile
* încerc sa evit apa prea fierbinte

Și deși nu îmi place cum îmi stă cu unghiile lungi și nu le port niciodată asa pentru că consider că nu mă reprezintă și nici nu le pot da o formă potrivita pentru că nu mă pricep, iată totuși doua poze cu ele lungi :). Acum le pot tăia liniștită :))




PS: Am făcut tratamentul cu EVELINE și SALLY HANSEN două săptămani. Am aplicat la 3 zile aceste doua produse pe unghiile curate fără a aplica oja. De atunci, fac aceeași pași mereu cand îmi fac manichiura. Ambele produse le aplic pe post de base-coat:)


Voi cum vă mențineți unghiile frumoase și sănătoase? La ce trucuri apelați? Ce produse vă sunt aliați?

SHARE:

Niciun comentariu

Trimiteți un comentariu

© Hahahanne's. All rights reserved.
Blogger Template Designed by pipdig