vineri, 13 noiembrie 2015

Preferatele lunii *Octombrie*


Astăzi vreau să vă arăt preferatele mele din luna care a trecut. Știu că sunt în întarziere cu postarea aceasta, însă sper să primiți cu întarziați ca mine.

Curățarea tenului este cel mai important pas în îngrijirea tenului. Deoarece folosesc aproape zilnic exfolianți, simt nevoia de un gel de curățare bland. Iar acum, cand vremea s-a răcit, pielea are tendința spre uscare mai mare decat pe timpul verii. Am pus deoparte gelurile fresh și m-am orientat către ceva mai bland.

Mi-am dorit de mult să încerc Gentle Skin Cleanser de la CETAPHIL însă mereu uitam de el și ajungeam să cumpăr altceva. Însă de cand îl am, nu mai întind mana după nimic altceva.
Consistenta de gel lichidă, inodoră, nu face spumă multă și se clătește foarte rapid. Cel mai important aspect pentru mine este faptul că nu îmi usucă tenul, astfel nu am senzația de corset după ce îmi usuc tenul.
*Daily cleansing of sensitive or dry skin
*Soap-free
*Fragrance-free
*Non-comedogenic.
Pret Boots: 236ml - 8.99 lire (l-am luat la ofertă cu 6.99)

Cand au împlinit cei de la Feelunique 10 ani am plasat și eu o comanda. Printre altele mi-am comandat mascara de la LANCOME Hypnose Volume a Porter și am primit cadou demachiantul lor BI-FACIL la 125ml.
Îndepărtează machiajul ochiilor fără cel mai mic efort, chiar și pe cel rezistent la apă. Indicat purtătoarelor de lentile de contact. YES! Ah, și se consumă greu pentru că nu ai nevoie de mult produs ca să iți faci treaba bine cu el.


Combinația mea de buze Nude perfecta este urmatoarea:

 L'OREAL Infaillible Lip Liner in #708- Always Toasted
MAYBELLINE Colorsensational in #630= Velvet Beige
LÓREAL Infaillible Gloss Cream #110- I got the Power





Fondul de ten cel mai purtat în luna care a trecut a fost cel de la L'OREAL Infallible 24H -MATTE în nuanța 11 Vanilla.  Un fond de ten cu textură medie, acoperire mare și finish mat. Am scris mai multe despre el aici.


Cel mai light și calitativ și ușor de blenduit concealer care se așează super și nu o ia la vale, nu caută riduri și....tot ce vă puteți dori de la un concealer. Își merită laudele și bănuții din plin. Eu una o să-i răman fidela pe veci sau pana voi găsi altul mai bun.
The one and only : NAKED SKIN - URBAN DECAY în nuanța Light. L-am luat odată cu comanda  dată pe Feelunique însa l-am testat și mi-am ales nuanța potrivită în Debenhams.


Cea mai folosită mascara a fost L'OREAL False Lash Superstar. O mascara pentru volum cu:
"Fibre pentru un efect de push-up al genelor". 
L-am prezentat pe scurt în aceasta postare. Îmi place mult pentru că a ajuns sa aibă consistența perfectă. Nici prea lichid, nici prea uscat. Ah, și nu se sfărama cum o fac alte mascara de genul acesta 2 în 1.


Vă promit că această postare nu este una sponsorizată. Defapt, absolut orice produs care apare pe blogul meu este cumpărat de mine, din banii mei. :) Din nou un produs de la L'OREAL.
Cel mai iubit creion de ochi a fost și încă mai este L'OREAL Super Liner Mat - MATIC în nuanța Deep Violet. Un mov foarte închis, extrem de plăcut, ușor sidefat. Îmi scoate ochii mei căprui într-un mod mai plăcut în evidența. Odată aplicat nu se mai mișcă de pe pleoape decat cu demachiant, asta pentru că este rezistent la apă.



Una din cele mai bune investiții făcute anul acesta este paleta ZOEVA COCOA BLEND. Aș putea să stau o zi întreagă să mă holbez la ea și nu m-aș sătura. Dețin cateva palete de farduri, însă nici una nu se compară cu aceasta. Fiecare fard în parte este deosebit și cred că este singura paletă din care am folosit toate nuanțele. Este absolut perfectă pentru această perioadă a anului. 

Iar pensula cea mai iubită a fost tot de la ZOEVA - #227 Luxe Soft Definer. Este atat de fină dar în același timp densă....se spală foarte ușor, se usucă rapid și normal că, nu a pierdut nici un firicel.

Sunt oficial obsedată de ZOEVA, mai ales de cand am văzut și ultimul clip a lui Lisa Eldridge, mi-a crescut wishlist-ul rapid :)


Din categoria non-beauty nu prea am ce să vă împărtășesc de această dată. 

Am iubit să-mi port noua mea geantă :


Am băut mult Chai și ciocolată caldă pe care le-am accesorizat  cu cate o felie de Carrot Cake. Sunt înnebunită după această combinație :)

Pentru că nu dețin televizor a trebuit să îmi descarc X FACTOR UK de pe net. L-am urmărit cu sufletul la gură. Abia aștept să văd cine caștigă. 


Un singur film mi-a plăcut mult luna trecută, unul care chiar m-a impresionat și m-a ținut în suspans. Este vorba despre MOMENTUM


Cum a trecut luna Octombrie pentru voi? Ce ați iubit cel mai mult?









SHARE:

Niciun comentariu

Trimiteți un comentariu

© Hahahanne's. All rights reserved.
Blogger Template Designed by pipdig