luni, 5 mai 2014

CHINA GLAZE - That's shore bright


Daca vremea de afara este incapatanat de capricioasa, eu mi-am dorit primavara pe unghii. Am admirat liliacul inflorit din fata blocului si mi s-a facut instant dor de oja mea liliac CHINA GLAZE - That's shore bright.

Mi-am cumparat undeva in octombrie anul trecut cateva oje China Glaze, toate in culori neon primavaratice. Le-am prezentat pe toate in postarea aceasta . Nu le-am prea purtat pentru ca nu mi se pareau potrivite anotimpului rece.

Cu ani in urma, daca imi spuneai ca voi purta astfel de culori pe unghii, ma stricam de ras. But, never say 'never'.

Oja se aplica foarte frumos, nu raman dungi, acoperirea este perfecta in doua straturi si pe deasupra se mai usuca si repede. Ce poti sa ceri mai mult?

Finish-ul este unul mat, de data aceasta am aplicat insa deasupra top coat-ul meu preferat ORLY - Polishield.

Iar acum,poze fara numar:))







In graba mi-am stricat inelarul, dar ......

Va place???



SHARE:

Niciun comentariu

Trimiteți un comentariu

© Hahahanne's. All rights reserved.
Blogger Template Designed by pipdig