miercuri, 21 mai 2014

LIEBSTER AWARD


Am fost nominalizata de Lorena la acest TAG acum cateva zile si vreau sa-i multumesc ca s-a gandit si la mine. Si pentru ca nu mi-am luat niciodata timp sa raspund la astfel de invitatii am zis ca momentul potrivit pentru aceasta este....ACUM:)

regulile acestui TAG sunt:

1. Post the award on your blog
2.Thank the blogger that nominated you and link back to their blog
3.Write 11 random facts about yourself
4.Nominate 11 bloggers who you feel deserve this award and who have less than 1000 followers
5.Answer 11 questions posted by the person that nominated you and ask your nominees 11 questions


11 lucruri interesante despre mine????? hmmmmm...... ia sa vedem:

1. Sunt al cincilea copil dintr-o familie cu 6 copii.
2. Am zis mereu ca nu voi avea copii niciodata. Iata ca ......Sonia are 3ani si 6 luni. Never say "never".
3. Nu cred ca voi detine vreodata carnet de conducere
4. Ma enerveaza la culme cand imi este pocit numele, chiar daca nu o arat :)
5. Cand vreau ceva, atunci sa fie ACUM
6. Am avut toate lungimile si culorile posibile in par ( mama a fost coafeza). De la 3mm "lungime", pana sub fund, de la platinat la negru-albastrui
7. Desertul meu preferat sunt cupcake-urile
8. Limba mea materna este germana (nu este o scuza, dar daca se intampla sa gresesc cand scriu, va rog sa ma iertati. Daca doriti ma puteti chiar corecta. Accept criticile constructive)
9. Am numai 1,60 m si ...nu imi place:(
10. Sunt mult prea naiva si cred....tot
11. Sunt in stare sa renunt la mine pentru altii

iar acum, raspunsuri la intrebarile Lorenei:

1. Cam cat de mult ti-a schimbat viata blogul tau?
 Nu pot sa zic ca mi-a schimbat viata, m-a facut mai constienta de necesitatea ingrijirii tenului si a corpului in general, m-a invatat sa pun mai multa valoare pe mine si sa ma accept asa cum sunt, iar unde pot sa ma schimb din bine in mai bine
2.Cum reusesti sa impaci viata personala cu activitatea pe blog? Ti se pare usor sa mentii un echilibru intre ele, adica sa fii constanta pe blog si sa iti faci datoria si pe plan personal?
Viata mea personala este pe primul plan, apoi cei apropiati mie, cei pe care-i iubesc. Blogging-ul este pentru mine ca o "pauza" din rutina zilnica. Un moment de relax.
3. Ai legat prietenii datorita blogului tau?
Consider ca da, chiar daca momentan nu sunt decat virtuale. Poate daca locuiam in Bucuresti sau in alt oras unde ocaziile de intalnire intre bloggerite sunt mai dese as fi reusit sa leg mai mult prietenii
4. Care este serialul tau preferat?
Din pacate nu am prea mult timp pentru asa ceva, cu toate ca imi place foarte mult sa vizionez un film bun. Ultimele seriale vizionate ( sunt la zi cu episoadele) sunt: The Vampire Diaries si Royal Pains.......nu aruncati cu rosii.....nu sunt la zi cu serialele, habar nu am ce mai e nou...
5.Care este lucrul pe care ti-l doresti cel mai mult in viata ta?
Inainte de toate imi doresc sa fiu om, apoi restul......Dumnezeu le decide pe toate. Imi doresc sa fiu un exemplu bun pentru Sonia, asa cum parintii mei au fost pentru mine cel mai bun exemplu de urmat pe lume.
6.Ai parasi Romania daca ti s-ar ivi ocazia?
Da, si o voi face foarte curand:)
7.Care este produsul de machiaj "holy grail" pe care il ai?
Paleta Naked 2
8.Care sunt criteriile dupa care acorzi importanta unui blog nou aparut?
In primul rand cred ca aspectul blogului este cel mai important. Nu as reveni niciodata pe un blog cu fundal verde si scris rosu....exagerez, dar m-ar obosi teribil.... Apoi postarile, trebuie sa simt ca persoana din spatele monitorului este sincera si nu tasteaza numai ca sa se afle in treaba. Pozele, pozele trebuie sa fie curate ( adica clare pe cat e posibil, nu facute cu telefonul, nu minuscule).
9. Ce te motiveaza sa scrii pe blog?
Imi face o enorma placere pur si simplu. Sunt un mare consumator de produse cosmetice si ma bucur ori de cate ori reusesc sa imi exprim placerea sau chiar neplacerea fata de un produs. Apoi, daca primesc si un feedback de orice fel ar fi el.....satisfactia este deplina.
10.Ai vrut vreodata sa renunti la blogging?
Da, numai ca nu m-ati lasat :))
11. Care crezi ca este cel mai mare avantaj pentru tine ca bloggerita?
Nu am nici un fel de avantaj.Nu am castigat nimic si nici nu umblu dupa avantaje. Ceea ce fac, fac din pura placere si pasiune.

Intrebarile mele:

1.Calma sau agitata?
2. Cafea sau ceai?
3. Ruj rosu sau smokey eye?
4. Masina sau motor?
5. La ce produs de machiaj nu poti renunta?
6. Oja preferata?
7. Care este blogul tau preferat pe care il urmaresti cu sfintenie?
8. Numeste 7 lucruri fara de care nu poti trai
9. Care este melodia ta preferata, cea care te scoate instant din cea mai naspa stare
10. Cum te-ai descrie in 3 cuvinte
11. Daca ar fi sa alegi o singura firma de machiaje, care ar fi aceasta?

Nominalizarile mele:

Timi
Loredana
Larisa
Cris
Roxana
Oana ( stiu ca ai un blog despre unghiute, dar nu am putut sa nu ma gandesc si la tine:)

Trebuia sa nominalizez 11 bloggerite, dar va poftesc pe toate care vreti sa il preluati ....feel free.....

Doamne, nu cred ca am terminat:). Sper din suflet ca v-a placut!!



SHARE:

Niciun comentariu

Trimiteți un comentariu

© Hahahanne's. All rights reserved.
Blogger Template Designed by pipdig